836 posts, 42 pages, 324,940 views
EN käytä, en ole edes kokeillut, EIKÄ edes kiinnosta!
Sen verran tiedän "tapauksia" missä "leikki" on mennyt liian pitkälle ja koitunut kohtaloksi, joten haistatan pitkän VIT**N koko huumetouhulle. Jos ei alkomahoolista saa päätänsä tarpeeksi sekaisin niin... No onhan se alkoholikin "huume", ja moni siihenkin kuollut, mutta joka tapauksessa. Huumeet on aunarista ja piste.
En perkele kyllä usko tohon, en sitten millään. Niin ne kaikki aina sanoo. "juu kyllähän mä tän jutun hallitten täysin."
En sääli alkoholisteja, itse aiheutettu, en sääli huumekoukkuun jääneitä, kukaan ei käskenyt koittaa. Meidän ihmisten veromarkkoja perkele sysätään jatkuvasti vieroistushoitoihin yms. Ja jos huumeet laillistetaan, kuten Hollannissa (kannabis), niin kuin se yksi vihreiden vatipää ajoi asiaa, niin missähän sitä ollaan 10-vuoden päässä. Ei tasan vähennä huumeiden käyttöä. Mitään faktoja ei ole esittää, mutta jos suomalaista MAALAISJÄRKEÄ käytetään, niin kyllähän asia on näin. Oletteko koskaan nähneet yliannostuksen ottanutta?
Voi olla totta, mutta mistä olet varma, ettei piileviäsivuvaikutuksia ole jäänyt? Kenties ko. tapaus käynyt lääkärillä? Entäs sitten, kun parin vuoden päästä mies kuolla kupsahtaa, kun sydän pettää...Ja tutkimukset osoittavat sydämen rasittuneen huumeidenkäytön seurauksena.
Jepjep, juuri tällästä osaskin odottaa...
Voi olla totta, mutta mistä olet varma, ettei piileviäsivuvaikutuksia ole jäänyt? Kenties ko. tapaus käynyt
lääkärillä? Entäs sitten, kun parin vuoden päästä mies kuolla kupsahtaa, kun sydän pettää...Ja tutkimukset osoittavat sydämen rasittuneen huumeidenkäytön seurauksena.
Totuuden? Totuusko on se, että huumeet pitäisi saada laillisiksi ja siten ongelmat häviäisivät? Tres, miksi sinä haluat, että huumeet laillistetaan? `
Totta on se, että huumeet eivät tule koskaan Suomessa laillisiksi ja se on varma.
Olen vasta todellakin 17:toista, mutta tuntuu, että mulla on tosiaakin järkee paljon enemmän päässä, kun teillä. (tai ainakin tolla kuilulla, jonka tulevaisuus on varmaan muuten helvetin valoisa, mutta aina ei voi voittaa). Minkäs sille mahtaa, jos pienenä ei ole välitetty ja se "juoppoisä" on hakannut sut ja vaimonsa paskaks...Hih, katotaas kuinka se taas vetää herneen nenään
Henkkaz:
Omahyväisiä? Kuules pilliranne, parempi, että lataat sen haulikon itsellesi. Kysyn sultakin saman kysymysken, kun muilta; Miksi sä haluat, että huumeet laillistetaan? Miksi sä käytit/käytät/kokeilit huumeita? Kaverit tarjos, eikä ollut miestä sanoo EI?
tässäkin topikissa ois hanskat ja kehä tarpeen...*nauraa**nauraa*