Materialismi kunniaan: Isojen ihmisten lelut!

141 posts, 8 pages, 23,242 views

Avatar
#81 • • Tapi T Guest
No offense, mutta nuo Chargerit, Challengerit yms. muskeliautot ovat todella tyylittömiä ja mauttomia miehuuden jatkeita.

Skyline ja muut muoviset Japanin härpättimet kuuluvat samaan sarjaan.
Avatar
#82 • • da_chef Guest

No offense, mutta nuo Chargerit, Challengerit yms. muskeliautot ovat todella tyylittömiä ja mauttomia miehuuden jatkeita.



:kyynel:

edit: mut onhan toi ihan hellyttävää, että kaveri, joka ajaisi mersua, bemaria ja lamppua väittää chargeria/challegeria tyylittömäksi ja mauttomaksi miehuuden jatkeeksi.
Avatar
#83 • • hexasonik Guest

edit: mut onhan toi ihan hellyttävää, että kaveri, joka ajaisi mersua, bemaria ja lamppua väittää chargeria/challegeria tyylittömäksi ja mauttomaksi miehuuden jatkeeksi.



:laugh: veit jalat suustani! :laugh:

olen muuten tainnut kinata tästä jo tapin kanssa :D

ja totta, charger on vielä enemmän kostajan näköinen kuin challenger.
Avatar
#84 • • Tapi T Guest

edit: mut onhan toi ihan hellyttävää, että kaveri, joka ajaisi mersua, bemaria ja lamppua väittää chargeria/challegeria tyylittömäksi ja mauttomaksi miehuuden jatkeeksi.


:laugh: veit jalat suustani! :laugh:


Nuo teidän jenkkilotjat ovat lähinnä hillitöntä ääntä pitäviä menopelejä, joille on hyvin vaikea keksiä muuta funktiota, kuin kanssa-autoilijoiden ärsyttäminen. Tosin mua vituttaa koko amerikkalainen autoteollisuus siinä määrin, etten voi ks. maasta tulevia autoja hyväksyä.

Mitä sitten noihin mun hehkuttamiin Mersuihin ja Bemareihin, niin nehän ovat suorastaan hedonistisia luksusautoja, joilla eteneminen paikasta A paikkaan B sujuu huomattavasti mukavammin kuin noilla teidän hirvityksillänne.

Myös tässä on aika tyylikäs auto:

q-dai.gif
Avatar
#85 • • Quu Guest


Nuo teidän jenkkilotjat ovat lähinnä hillitöntä ääntä pitäviä menopelejä, joille on hyvin vaikea keksiä muuta funktiota, kuin kanssa-autoilijoiden ärsyttäminen. Tosin mua vituttaa koko amerikkalainen autoteollisuus siinä määrin, etten voi ks. maasta tulevia autoja hyväksyä.



Suurimmaksi osaksi olen samaa mieltä, mutta silloin tällöin sieltä tulee jotain totaalisen päräyttävää.
Avatar
#86 • • SnoXn Guest

No offense, mutta nuo Chargerit, Challengerit yms. muskeliautot ovat todella tyylittömiä ja mauttomia miehuuden jatkeita.

Skyline ja muut muoviset Japanin härpättimet kuuluvat samaan sarjaan.



Viddu! Skyline on oikeastaan viimeinen tyylikäs auto mitä on tehty. Nykyään (lähes) kaikki uudet urheiluautot näyttävät jotenkin liian sovinnaisilta ja hengettömiltä.
Avatar
#87 • • osm Guest
Noh, kesäiltana kaffelle vaikka tällasella:

046.jpg

tai tällasella:

010.jpg

Ja sit jos pitää saada katto pään päälle ni voi liikahtaa tällasella:

abt-new-beetle.jpg

Unelmakämpästä mulla on jo aika vahva visio mut ehkä mun pitäis opetella käyttämään jotain 3d-softaa ni sais sen vision myös muiden nähtäväksi. :)
Avatar
#88 • • hexasonik Guest

Nuo teidän jenkkilotjat ovat lähinnä hillitöntä ääntä pitäviä menopelejä, joille on hyvin vaikea keksiä muuta funktiota, kuin kanssa-autoilijoiden ärsyttäminen. Tosin mua vituttaa koko amerikkalainen autoteollisuus siinä määrin, etten voi ks. maasta tulevia autoja hyväksyä.



taidat elää jossain kummallisessa käsityksessä, että muiden maiden kuin usan autoteollisuus on jotenkin 'eettisempää' ja 'parempaa'? :)

Mitä sitten noihin mun hehkuttamiin Mersuihin ja Bemareihin, niin nehän ovat suorastaan hedonistisia luksusautoja, joilla eteneminen paikasta A paikkaan B sujuu huomattavasti mukavammin kuin noilla teidän hirvityksillänne.



mitä mersuihin ja bemareihin tulee, ei kiinnosta pätkääkäään niiden ajomukavuus. saman mukavuuden saa vähemmänkin elvistelevillä malleilla/merkeillä. itse asiassa en pidä juuri mistään nykyautoista. ne ovat yksinkertisesti tylsiä ja yllätyksettömiä. yli 25 v vanhat mersut (ja jopa vihaamani bemarit :D ) ovat sitten asia erikseen.. :)
Avatar
#89 • • Remotion Guest

En tiedä onko mun huumorintajussani jotain vikaa, kun mun mielestä noi Remotionin postaamat kiekot ovat aivan hirvittävät.
:scared:
On melkoinen häväistys raiskata AMG-Mese moisilla.



Taitaa olla peräti Chevyn vanteet.

Ja me Mopar-miehet aina olemme sanoneet, Only wimps wear collars.



:laugh: No ei kuule saleen oo yhessäkään chevyn paskassa kiinni kullattuja pinnavanteita.
täältä voi löytää lisää infoa: www.chromon.com
Avatar
#90 • • da_chef Guest

:laugh: No ei kuule saleen oo yhessäkään chevyn paskassa kiinni kullattuja pinnavanteita.
täältä voi löytää lisää infoa: www.chromon.com



Juu, ei varmaankaan niissä mitä sinä olet nähnyt.

Onko tuolla kromonissa mitään autoja esillä? Jotain nelisylinterisiä pikkuritsoja siellä näkyi.
Avatar
#91 • • Remotion Guest

:laugh: No ei kuule saleen oo yhessäkään chevyn paskassa kiinni kullattuja pinnavanteita.
täältä voi löytää lisää infoa: www.chromon.com



Juu, ei varmaankaan niissä mitä sinä olet nähnyt.

Onko tuolla kromonissa mitään autoja esillä? Jotain nelisylinterisiä pikkuritsoja siellä näkyi.



anyway, ei kuitenkaan minkään tehtaalta lähteneen chevyn orkkis pallot, ei ainakaan tällä planeetalla. pistän pääni pantiksi.
Valmistaja on:
player_logo.jpg
:)
Avatar
#92 • • Tapi T Guest

taidat elää jossain kummallisessa käsityksessä, että muiden maiden kuin usan autoteollisuus on jotenkin 'eettisempää' ja 'parempaa'?


Eettisyydestä en tiedä, mutta tässä pari syytä boikotoida amerikkalaisia autoja ja amerikkalaista autoteollisuutta:

Lähes kaikissa amerikkalaisissa 'keskiluokan' autoissa on edelleen tarpeettoman suuret moottorit, jotka vievät tolkuttomia määriä polttoainetta. Autojen valmistajat eivät välitä pätkääkään suurista päästömääristä, vaan rakentavat edelleen suuria V8-koneita pienillä hyötysuhteilla.

Tämän lisäksi uskallan melkein väittää, että amerikkalainen autoteollisuus suurine moottoreineen ja lobbareineen on aika pitkälle syyllinen siihen, että amerikkalaiset joukot mylläävät Lähi-Idässä miten tahtovat häikäilemättömästi omia etujaan ajaen.

Mä oon about viimeiset kahdeksan vuotta seurannut kohtuullisen tarkasti automaailman tapahtumia. Koko tänä aikana en muista, että valtameren tuolta puolen olisi tullut oikeastaan mitään merkittävää autoiluun liittyvää innovaatiota.
Avatar
#93 • • da_chef Guest

anyway, ei kuitenkaan minkään tehtaalta lähteneen chevyn orkkis pallot, ei ainakaan tällä planeetalla. pistän pääni pantiksi.
:)



Juu pistä vaan, saat pitää pääsi :)
Avatar
#94 • • bulk Guest

:laugh: No ei kuule saleen oo yhessäkään chevyn paskassa kiinni kullattuja pinnavanteita.
täältä voi löytää lisää infoa: www.chromon.com



Juu, ei varmaankaan niissä mitä sinä olet nähnyt.

Onko tuolla kromonissa mitään autoja esillä? Jotain nelisylinterisiä pikkuritsoja siellä näkyi.



anyway, ei kuitenkaan minkään tehtaalta lähteneen chevyn orkkis pallot, ei ainakaan tällä planeetalla. pistän pääni pantiksi.
Valmistaja on:
player_logo.jpg
:)



Chevy Celebrityissä olen nähnyt pinnavanteita kullanruskeina, näyttää olevan orkkikset:

http://www.19333.com/betsy-mae/original.jpg
Avatar
#95 • • LindaGP Guest
Voitteko mennä keskustelemaan noista autonvanteistanne vaikka Autot-topicciin? :mad:
Avatar
#96 • • hexasonik Guest
tapi, kaikki tuo mitä kirjoitat on aivan totta. jos olisin hankkimassa uuden auton, en missään nimessä ostaisi amerikkalaista, nykyjenkit kun ovat ajastaan jälkeen jääneitä ja vieläpä kehnohkosti tehtyjä. lisäksi usan yleismaailmallinen toiminta (mm irak, kioto-sopimuksen hylkääminen etc) ovat omiaan puhumaan älä osta jenkkiläistä -lauseen puolesta. tuo charger tulisikin harrastekäyttöön, eli rassatttavaksi, puleerattavaksi ja pari kertaa vuodessa ajettavaksi. sikäli kun taitoa, mahdollisuuksia ja aikaa korjailuun ja säätämiseen siis olisi. mutta ehkä kuitenkin hommaan sen lambrettan tai vespan ensi alkuun, ja tyydyn nelipyöräisten osalta vanhaan farmari-opeliin. joka muuten myös edustaa pahan amerikkalaisen autoteollisuuden(tm) haaraketta: opel on general motorsin tuotemerkki. :)
Avatar
#97 • • Quu Guest

...vespan...



Miten olin voinut unohtaa vespan!

Olen ihan aikuisten oikeasti ajatellut hommata sellaisen aidon ja alkuperäisen, mutta ne taitavat olla jo moottoripyöriä ja niiden ajamiseen tarvittaisiin kortti. :(

Olisi se vaan niin hieno karautella tuollaisella lauantaisin espaa pitkin kauppatorille kahville. :heart:

vespa%20verte.jpg
Avatar
#98 • • hexasonik Guest

Olen ihan aikuisten oikeasti ajatellut hommata sellaisen aidon ja alkuperäisen, mutta ne taitavat olla jo moottoripyöriä ja niiden ajamiseen tarvittaisiin kortti. :(



kyllä, a-kortti on pakollinen

Olisi se vaan niin hieno karautella tuollaisella lauantaisin espaa pitkin kauppatorille kahville. :heart:



vespalla espaa.. :D kelpais kyllä mullekin! vaikka vielä soisin, että mieluummin alla olisi 'lammy':

stypelawn.JPG
Richards%20Lambretta%20Scooter%20003.jpg
Avatar
#99 • • hexasonik Guest
härskimmän näköinen hyrrä parilla peilillä:
P1010002.jpg

lisää mod-meininkiä:
gree%20scee19.jpg

tätä px:ää voisi jo käyttää tutka-asemana:
mo05.jpg

lopuksi yksi pelkistetty, kaunis vespa sprint:
410.jpg[/i]
Avatar
#100 • • Remotion Guest

Voitteko mennä keskustelemaan noista autonvanteistanne vaikka Autot-topicciin? :mad:



No arvaa? :mad: :mad:
Ei me voida kun me väännettiin jo homma loppuun, olen sanaton. :)