Teknoskenen stereotypiaraati

264 posts, 14 pages, 52,886 views

Avatar
#101 • • sauce Guest
tarvittas vielä se 100% match kategoria, eli sellaiset jotka:

- notkuu liikaa plattarilla(yli 2h päivä).
- kuuntelee 90%trancee, loput tesnoo/ambienttii/electroo/electroclashii&rokkii.
- Yrittää löytää kotonaan ultimaattisen trancesahan ja arpeggion/melodian.
- "kaipaa" kaltaistaan seuraa, mutta ei jaksa enää raahautua bileisiin kun on niin muka vanha ja toisaalta ei ole varma jaksaisiko muita yhtä rasittavia persoonia kuin itsensä.
-ollut kuvioissa(tai ainakin haluaa uskoa niin) vuodesta 92 tai jotain.

noniin, nyt joku näppärä joku labeli mulle... eh eiku tolle. :laugh:

ps. ihan tosi "cewl" topic:)
Avatar
#102 • • Ana-- Guest
Heränneet

Ovat juuri äsken löytäneet melodisen transen. Eivät puhu mistään muusta,
kuuntele mitään muuta, ajattele mitään tai tee mitään muuta kuin käyvät
bileissä, vakoilevat pakollisia asusteita, yrittävät spottailla biisejä, etc. Eivät
oikeastaan tiedä mitä DJ tarkkaan ottaen tekee, tietävät että se liittyy levyi-
hin. Ostavat CD-dekit ja alkavat kutsua itseään netissä DJ-nimellään, kir-
jottaen sen jotakuinkin näin: "~~ DJ DARKtEMpL3 ~~"
Avatar
#103 • • Daniel Braun Guest

Heränneet



Ja tulevat selittämään jokaiselle tapaamalleen levyjenpyörittäjälle miten hekin soittavat levyjä...
Tai, oikeesti nää tapaukset kerkeilevat sillä levyjensoitolla kaikille jotka liikkuvat.

Loppupeleissä he eivät tiedä edes biittimiksauksen perusteita, pystyvaihdot rox!
He eivät omista yhtään aitoa cd:levyä, vinyyleistä puhumattakaan.
Paitsi se yksi isän 12" rokkilevy josta on tehty seinäkello.
"Sellainen überextrasmagee, niinq et kaikki näkee et niinq on vähän pro soittaja kun on jopa vinyyli kellona"

Notkuvat kaupungin teinijuottoloissa ja yrittävät pokailla nuoria tytsyjä sillä että "hei, jos mä soittaisin täällä levyjä niin tuol tanssilattial olis paljon parempi meininki. Tiiäx, mä oon dj!"
Tulevat nuokkumaan siihen dj-kopin kulmille ja tarkkailevat soittajan jokaista liikettä...
Ja heittävät väliin kommentin: "hyvä vaihto".
Vaik vaihtoa ei juuri siinä kohdassa oo tapahtunutkaan... :scared:
Avatar
#104 • • Edited anton Guest
LOKEROIJAT

Miettivät päänsä puhki mikä on minkäkin genren ominaispiirre. Kuluttavat suunnattomasti aikaa keskustellessaan näistä detaileista. Lokeroivat jokaisen biisin johonkin genreen. Jos sopivaa genreä ei löydy tai ole, niin se luodaan tyhjästä. Esim. Melodinen Proge tms. Plur Metal! Toisen henkilön hypettäessä jotain juttua, yrittää hän poikkeuksetta keksiä paremman. Ei kuitenkaan osaa yksiselitteisesti kertoa omista mieltymyksistään alle sadan sanan. Pukeutuu vaatteisiin ja aloittaa mm. tällaisia keskusteluja. Suosituimmat aiheet: 'Mitä on Tech-House' ja 'Kuinka suomentaa Proge'!

Sellast hyvää, kyl sie tiiät.. :laugh:

edit - typo
Avatar
#105 • • Protesti Guest

LOKEROIJAT

Miettivät päänsä puhki mikä on minkäkin genren ominaispiirre. Kuluttavat suunnattomasti aikaa keskustellessaan näistä detaileista. Lokeroivat jokaisen biisin johonkin genreen. Jos sopivaa genreä ei löydy tai ole, niin se luodaan tyhjästä. Esim. Melodinen Proge tms. Plur Metal! Toisen henkilön hypettäessä jotain juttua, yrittää hän poikkeuksetta keksiä paremman. Ei kuitenkaan osaa yksiselitteisesti kertoa omista mieltymyksistään alle sadan sanan. Pukeutuu vaatteisiin ja aloittaa mm. tällaisia keskusteluja.

Sellast hyvää, kyl sie tiiät.. :laugh:



Tätä jo hieman odottelinkin :excellent:
Avatar
#106 • • Taedium Guest

LOKEROIJAT

:panic:
Avatar
#107 • • mark hamilton Guest

Missperfectit Tämä on harvinainen stereotypia. Nämä tytöt on niin kauniita, että kun ne näkee ekan kerraan putoo jalat alta ja ottaa vatsan pohasta ja leuka venätää. Ovat lyhyt tukkaisia ja tukka on värjätty ja laitettu viimesen pälle. Tulevat bileisiin usein yksin ja jututtavat useita miehiä jotka on vain juttu kavereita. Näille ei kukaan mies kelpaa ja nämä on olleet sinkuja koko ikänsä tai sit mies vaihtuu samaa tahtia kuin sukat konsanaan kun ei kelpaa. Pitävät hirveetä listaa siitä mitä ominaisuuksia miehellä pitää olla. Opiskelevat vähintään yliopistossa tai erikoislukiossa. Haluavat mutta isona vähintään helsinkiin ja pahimmassa tapauksessa ulkomaille kun suomessa on niin pienet kuviot.



TUKKA ON AINA OLTAVA PITKÄ, muuten ei mahdu kategoriaan :mad:



Pitkä tukkaset on rumia..

Kaikki polkka tukkaset ja lyhyt tukkaset on parhaita kunhan ei sentään ole mikään miesten mallinen tukka, siis liian lyhyt.
Avatar
#108 • • Tapi T Guest

Pitkä tukkaset on rumia..

Kaikki polkka tukkaset ja lyhyt tukkaset on parhaita kunhan ei sentään ole mikään miesten mallinen tukka, siis liian lyhyt.


Naiset! Älkää uskoko tätä miestä!
Avatar
#109 • • climate Guest

LOKEROIJAT
Pukeutuu vaatteisiin


Piru vie, mun pitää lakata pukeutumasta vaatteisiin ... en halua lokeroitua lokeroitsijaksi tai että joku muu lokeroisi minut lokeroija -lokeroon.
Avatar
#110 • • OSC8 Guest

tarvittas vielä se 100% match kategoria, eli sellaiset jotka:

- notkuu liikaa plattarilla(yli 2h päivä).
- kuuntelee 90%trancee, loput tesnoo/ambienttii/electroo/electroclashii&rokkii.
- Yrittää löytää kotonaan ultimaattisen trancesahan ja arpeggion/melodian.
- "kaipaa" kaltaistaan seuraa, mutta ei jaksa enää raahautua bileisiin kun on niin muka vanha ja toisaalta ei ole varma jaksaisiko muita yhtä rasittavia persoonia kuin itsensä.
-ollut kuvioissa(tai ainakin haluaa uskoa niin) vuodesta 92 tai jotain.

noniin, nyt joku näppärä joku labeli mulle... eh eiku tolle. :laugh:




:laugh: :laugh:

Eiih tajusin just miten säälittävä jätkä mä oon! :hah:

:laugh: :laugh:
Avatar
#111 • • da_chef Guest

heh, pienin modifikaation tämän saa sovellettua northern soul -sceneen:



Piri ja muut tanssimista vauhdittavat aineet on tainnu jäädä pois tai vähemmälle?

senkin vellihousut :P
Avatar
#112 • • da_chef Guest


Wannabe-moderaattori



Lukee kaikki plattarin topicit läpi, seuraa keskustelua ja kommentoi ainoastaan silloin kun uusi topicci on mennyt väärään kategoriaan. Tämän lisäksi jos keskustelu alkaa "rönsyilemään" eli menemään ns. "off-topiciksi", wannabe-moderaattori on aina valppaana palauttamassa mieliin alkuperäistä aihetta. Wannabe-moderaattori ei uskalla itse perustaa omia topicceja, sen pelossa, että itse tekee jonkin virheen kategorian valinnassa tms, sehän olisi hänen tulevan moderaattoriuransa loppu! :)



Tota, tää nyt kyl on jo vähän turhan off-topicia.
Avatar
#113 • • da_chef Guest
Musiikkimaultaan avoimet, mutta helvetin kyyniset

kuuntelee himassa sashan gu ibizaa fiilistellen ihan kybällä, bileissä sitten haukkuu kaikki proge-dj:t ja progen kokonaisuudessaan alimpaan helvettiin. tosin käy harvakseltaan bileissä, "koska niissä soi paska musa ja siellä on kuitenkin vitusti kiksukarvateinejä".


_o/
Avatar
#114 • • serotonot Guest




Hardhousepuristi

"Hardhouse ei oo ollu mitää '98 jälkeen ku kaikki alko käyttää hoovereita"



Toisaalta toi on kyllä ihan totta.
Hardhouse oli aikoinaan vielä ihan jees, ja kyl ne vanhat kipaleet toimii yhä edelleenkin (luurankoja kaapista, osa 1) mut uudet hutut laitan kylmästi kategoriaan "polkka"...



Voiko tähän enää sanoa mitään....
Avatar
#115 • • :t:c: : : Guest

Pitkä tukkaset on rumia..

Kaikki polkka tukkaset ja lyhyt tukkaset on parhaita kunhan ei sentään ole mikään miesten mallinen tukka, siis liian lyhyt.


Naiset! Älkää uskoko tätä miestä!



Mä en vois mitenkään allekirjoittaa tätä enempää!

Tytöt: ei leikata sitä tukkaa jooko, vaikka kuinka tekis mieli ;D
Avatar
#116 • • timppa^ Guest

Pitkä tukkaset on rumia..

Kaikki polkka tukkaset ja lyhyt tukkaset on parhaita kunhan ei sentään ole mikään miesten mallinen tukka, siis liian lyhyt.


Naiset! Älkää uskoko tätä miestä!



Mä en vois mitenkään allekirjoittaa tätä enempää!

Tytöt: ei leikata sitä tukkaa jooko, vaikka kuinka tekis mieli ;D



NII!
Avatar
#117 • • ER Guest

Pitkä tukkaset on rumia..

Kaikki polkka tukkaset ja lyhyt tukkaset on parhaita kunhan ei sentään ole mikään miesten mallinen tukka, siis liian lyhyt.



Totuuden sanoja!
Avatar
#118 • • Taedium Guest

Tytöt: ei leikata sitä tukkaa jooko, vaikka kuinka tekis mieli ;D

Ollaan taas eri mielta. Esmes sellaselle tytolle, jolla on naiselliset kasvot, mutta voimakkaat kulmakarvat, sopisi minun mielesta ihan kokokalju erinomaisesti. Riippuen tapauksesta tietty.

Joillekkin ei edes sovi pitka tukka.

(Joillekkin taas pitka tukka sopii erinomaisesti ja oikein laitettuna on aika hot.)

Otetaan taas se yleistysleimasin ja lyodaan kansion "Naisten kauneusihanne, osa 476 - Hiukset" paalle leima: "Ainoat kauniit hiukset naisella on pitkat hiukset; lyhythiuksiset ja kaljut ovat rumia."
Avatar
#119 • • mosaik Guest
ITSESTÄÄNSELVYYKSIEN TODISTELIJA(-DJ)

Käyvät lähinnä omaa musamakuaan edustavissa bileissä toteamassa
kuinka kaikki oli taas niin siistiä ja että taas DjX oli taas todistetusti paras
genressän tässä maassa. Hehkuttavat lähes varauksetta suosikkideejiitään
ja -klubejaan näkyvästi saadakseen positiivista huomiota. Ostavat
luonnollisesti idolisoimansa ulkomaalaisdeejiin kaikki miksaukset, joista
yksikään ei ole huono. Laajentavat levyvalikoimansa genrekirjoa tylsillä
valinnoilla lisääntyneen skeneuskottavuuden toivossa.

:panic: :panic: :panic:
Avatar
#120 • • Jusu Guest
Transemuusikko

- Lukee plattarin audioteshiä aina kun cubase kaatuu. Viilailee Saucen paljastamalla tavalla saha-aaltoja täydellisen transesahan kiilto silmissä tai layeroi basareita luodakseen täydellisen kiksubeissin. Myös täydellinen leijutuspadi on todo-listalla.
- Iskee baarista tp:itä kertomalla, että ne pääsee laulamaan eteerisiä vocalsseja Transemuusikon uuteen biisiin. Järkyttäväksi asian tekee se, että Transemuusikko todella käyttää kaiken kovolle tallentuneen materiaalin. Äänityksen jälkeen Transemuusikon kiinnostus Tp:tä kohtaan lopahtaa, koska lauluun on ryhdyttävä asentamaan reverbiä.
- Vuodessa valmistuu keskimäärin yksi biisi.
- Aina ostamassa jotain uutta gearia. Kaikki rahat menee.
- Jos viitsii kuunnella jotain muuta kuin itse tekemäänsä transea, spottaa jatkuvasti masteroinnissa asioita, jotka itse olisi tehnyt toisin. Tunnistaa synkkavirheitä paditaustoista. Pääasiassa kuitenkin keskittyy tarkkailemaan biiseissä käytettyjen virtuaalianalogisyntikoiden filtterien hirveää antialiasointia.
- Tunnistaa välittömästi kaikki biiseissä käytetyt instrumentit. Jos ei tunnista, niin "se on joku paska massasamplesoitin". Perinteisistä soittimista tietää pianon ja kitaran.
- Jos vaivautuu bileisiin, keskittyy tarkkailemaan biiseissä käytettyjen virtuaalianalogisyntikoiden filtterien hirveää antialiasointia. Tanssii tai pousaa tarkkaillessaan. Kommentoi tanssiessaan PA:n puutteita ja pousatessaan biisien masteroinnin laatua. Puhuu eri kieltä kuin muut. Jos on ryyppäämässä, loppuillasta kuullaan pohdintaa kolkin synnystä: "...siis miten vitussa se japsi kuvitteli, että se kuulostais edes etäisesti sähköbassolta..." Jos ei ole ryyppäämässä, kuullaan ulinaa aitojen analogien paremmuudesta.

Tätähän vois jatkaa esim. loputtomiin :D
Wannabe-transemuusikko on ihan eri ihminen.. :rolleyes: