Teknoskenen stereotypiaraati

264 posts, 14 pages, 52,891 views

Avatar
#81 • • Remotion Guest

skenehörhö

Absolutisti, mutta kaikki luulevat sekakäyttäjäksi- tai sekakäyttäjä jota kukaan ei koskaan epäillytkään absolutistiksi. Ollut pukeutumistyylilleen uskollinen ekoista rave-juhlistaan lähtien.



...jos tunnistat aitoja henkilöitä, kertoo se vaan siitä et oot ite jo melko skené. ;)



Ei kyl tarvii olla mikään haukansilmä huomatakseen jonkun sekakäyttäjän näköisen jätkän pukeutuvan samaan pyjamaan vuodesta toiseen. (huono, part 1) :hah:



eikai tässä vaan viitata erään muusikko kaksikon toiseen osapuoleen, joka ei ole "Neon 2" mutta ei kovin kaukanakaan siitä.
Avatar
#82 • • Taedium Guest

Onneksi armeija kasvattaa näistäkin Miehiä.

Ei paljo sivarihomoista kasvattele...

Semmonen sienikeitolle tuoksahtava takkukasa ku menee kutsuntoihin, niin sivaripaperen tayttely tai totaalikieltaytyminen on suoritettu ennen ku kerkeet sanoo "goa".

*varailee ykkosluokan lentoa, hotellihuonetta ja agregaattia Mirapuriin*
Avatar
#83 • • LindaGP Guest

Plattaristi
Tämä ei ole kyllä oikeastaa bilestereotypia, koska foorumeiden seuraamiselta ei juuri jää aikaa käydä bileissä. Rekisteröidyttyään seuraa hetken keskustelua suu auki, mutta malttamattonama osallistuu keskusteluihin... ...Aito plattaristi osaa yhdistää jokaisen yllämainitun stereotypian oikeaan henkilöön, mutta ei lokeroisi itseään minnekkään.
:D



Noni, löytyhän se oma lokero jostain! Kiitsa Protesti! :heart:
Avatar
#84 • • hexasonik Guest

Electrocläsit
Valitsee vaate-, kenkä- ja hiusmuodista aina sen kaikkein järkyttävimmän. Electrosta tulee mieleen oma tai isosiskon nuoruus 80-luvulla! Toivoisi olevansa homo, jos ei ole jo.



:laugh: :laugh: :laugh:

paras läppä tähän asti!!

samaa mieltä, ässätopiikki!!
Avatar
#85 • • diezel Guest

Onks toi Liisa joku piripolkka hoover hörhö briteistä?



O



Joo ja viel v*tun huono sellane :D



Musiikista viis, näyttää söpöltä kuitenkin :)
Siis skenenarttu ja dj samaan aikaan
Avatar
#86 • • Nigel Guest

Scenenartut
Näyttävät hyvältä, tuoksuvat hyvältä, kävelevät kauniisti ja suostuvat
puhumaan ainoastaan itsensä DJ-työllä elättäville tai tunnetuille promootto-
reille. Yleensä tunnetun DJ'n tyttöystävä, jauhaa purkkaa, on hieman yksin-
kertainen ja näyttää hyvässä valossa oikeastaan aika järkyttävältä.



TÄLLAISTA mä oon itselleni yrittäny löytää jo pidemmän aikaa.. Syy siihen ett ei oo löytyny johtuu varmaa siit ett ne ei suostu puhuu mun kaa.
Avatar
#87 • • A-E Guest

Plattaristi
Tämä ei ole kyllä oikeastaa bilestereotypia, koska foorumeiden seuraamiselta ei juuri jää aikaa käydä bileissä.



Myönnän olevani juuri kaikkea tätä.
Avatar
#88 • • Hexe Guest
Oon itte kai Kiksu-Polkka-Oldschool äijä musiikkimaultain, tosin ikinä en ole vielä polkkabileisin ehtinyt... Mieli tekis kyl... Pipaloihin menen kuunteleen musiikkia, ja millään muulla ei ole väliä, tietenkin on hiukan räikeet vaatteet päällä...
Tosin täysikä tuli vähän aikaa sit vast täyteen... Millanenkohan must tulee?... Kai joku hirvee friikki, joka on liimautunut yhteen genreen... Eli sellainen tyyppi joita en arvosta kovin paljoa... Jos löytää itsensä vain yhdestä musatyylistä, niin on kyl aika ykspuolinen elämä... Tosin mikäs sit sai sekasin? Tää topikki on ensmäinen minkä olen nähnyt leimaavan uskottavasti konemusiikin huumeeksi... Kai se onkin... Oon kai siinä tapauksessa potentiaalinen tulevaisuuden nisti...
Avatar
#89 • • serotonot Guest
Hardhousepuristi

"Hardhouse ei oo ollu mitää '98 jälkeen ku kaikki alko käyttää hoovereita"
Avatar
#90 • • Daniel Braun Guest

Plattaristi
Tämä ei ole kyllä oikeastaa bilestereotypia, koska foorumeiden seuraamiselta ei juuri jää aikaa käydä bileissä. Rekisteröidyttyään seuraa hetken keskustelua suu auki, mutta malttamattonama osallistuu keskusteluihin. Nopeasti plattaristi huomaa että viestejä lähettelemällä saa nostettua arvostustaan. Junior memberyydestä on pakko päästä nopeasti eroon. Audiotech ja Demo tracks ovat hyviä paikkoja aloittaa postitusmäärän kasvattaminen ja todistaa tietämys/osaaminen. Aito plattaristi osaa yhdistää jokaisen yllämainitun stereotypian oikeaan henkilöön, mutta ei lokeroisi itseään minnekkään.
:D


:laugh: :laugh:
Aamun (siis allekirjoittaneen unirytmillä) piristys...
:laugh:


Hardhousepuristi

"Hardhouse ei oo ollu mitää '98 jälkeen ku kaikki alko käyttää hoovereita"



Toisaalta toi on kyllä ihan totta.
Hardhouse oli aikoinaan vielä ihan jees, ja kyl ne vanhat kipaleet toimii yhä edelleenkin (luurankoja kaapista, osa 1) mut uudet hutut laitan kylmästi kategoriaan "polkka"...
Avatar
#91 • • mark hamilton Guest
Missperfectit Tämä on harvinainen stereotypia. Nämä tytöt on niin kauniita, että kun ne näkee ekan kerraan putoo jalat alta ja ottaa vatsan pohasta ja leuka venätää. Ovat lyhyt tukkaisia ja tukka on värjätty ja laitettu viimesen pälle. Tulevat bileisiin usein yksin ja jututtavat useita miehiä jotka on vain juttu kavereita. Näille ei kukaan mies kelpaa ja nämä on olleet sinkuja koko ikänsä tai sit mies vaihtuu samaa tahtia kuin sukat konsanaan kun ei kelpaa. Pitävät hirveetä listaa siitä mitä ominaisuuksia miehellä pitää olla. Opiskelevat vähintään yliopistossa tai erikoislukiossa. Haluavat mutta isona vähintään helsinkiin ja pahimmassa tapauksessa ulkomaille kun suomessa on niin pienet kuviot.
Avatar
#92 • • tempest Guest

Plattaristi
Tämä ei ole kyllä oikeastaa bilestereotypia, koska foorumeiden seuraamiselta ei juuri jää aikaa käydä bileissä. Rekisteröidyttyään seuraa hetken keskustelua suu auki, mutta malttamattonama osallistuu keskusteluihin. Nopeasti plattaristi huomaa että viestejä lähettelemällä saa nostettua arvostustaan. Junior memberyydestä on pakko päästä nopeasti eroon. Audiotech ja Demo tracks ovat hyviä paikkoja aloittaa postitusmäärän kasvattaminen ja todistaa tietämys/osaaminen. Aito plattaristi osaa yhdistää jokaisen yllämainitun stereotypian oikeaan henkilöön, mutta ei lokeroisi itseään minnekkään.
:D

Suurin osa tähänkin keskusteluun osallistuneista ovat puolestaan
Plattanistejä



:D

Tohon on ihan pakko lisätä tällanen alagenre:

Wannabe-moderaattori

Lukee kaikki plattarin topicit läpi, seuraa keskustelua ja kommentoi ainoastaan silloin kun uusi topicci on mennyt väärään kategoriaan. Tämän lisäksi jos keskustelu alkaa "rönsyilemään" eli menemään ns. "off-topiciksi", wannabe-moderaattori on aina valppaana palauttamassa mieliin alkuperäistä aihetta. Wannabe-moderaattori ei uskalla itse perustaa omia topicceja, sen pelossa, että itse tekee jonkin virheen kategorian valinnassa tms, sehän olisi hänen tulevan moderaattoriuransa loppu! :)
Avatar
#93 • • [zaler] Guest

Junglisti
a.k.a ??

Tähän mennessä tulleet kuvaukset olleet osuvia, mutta oon huomannut myös sisäsiittoisuudelle ikävän ilmenemismuodon: äärimmäisen penseä ja jopa aggressiivinen suhtautuminen "ulkopuolisiin"



Sillä vähäisellä kokemuksella joka mulla on muutamista junkkabileistä (enemmän tai vähemmän "ulkopuolisena") niin täytyy olla tän suhteen täysin eri mieltä. Tunnelma on aina ollut käsinkosketeltavan rento, avoin ja huomattavasti vähemmän pinnallinen kuin tiettyjen muiden genrejen tapahtumissa.


samaa mieltä...
Avatar
#94 • • Remotion Guest

Missperfectit Tämä on harvinainen stereotypia. Nämä tytöt on niin kauniita, että kun ne näkee ekan kerraan putoo jalat alta ja ottaa vatsan pohasta ja leuka venätää. Ovat lyhyt tukkaisia ja tukka on värjätty ja laitettu viimesen pälle. Tulevat bileisiin usein yksin ja jututtavat useita miehiä jotka on vain juttu kavereita. Näille ei kukaan mies kelpaa ja nämä on olleet sinkuja koko ikänsä tai sit mies vaihtuu samaa tahtia kuin sukat konsanaan kun ei kelpaa. Pitävät hirveetä listaa siitä mitä ominaisuuksia miehellä pitää olla. Opiskelevat vähintään yliopistossa tai erikoislukiossa. Haluavat mutta isona vähintään helsinkiin ja pahimmassa tapauksessa ulkomaille kun suomessa on niin pienet kuviot.



TUKKA ON AINA OLTAVA PITKÄ, muuten ei mahdu kategoriaan :mad:
Avatar
#95 • • Al Tapone Guest

Haussijätkät
Irish coffee ja lässyttävä intonaatio. Aina tukka geelillä pydessä.



Ei jumalauta!!! :laugh:
Toi on niin totta! En oo aiemmin ees tullu sillee ajatelleeks, mut toi pitää kyl täysin kutinsa :)

Lens kahvit suusta ku tota luin.
Avatar
#96 • • Ana-- Guest

Missperfectit Tämä on harvinainen stereotypia. Nämä tytöt on niin kauniita, että kun ne näkee ekan kerraan putoo jalat alta ja ottaa vatsan pohasta ja leuka venätää. Ovat lyhyt tukkaisia ja tukka on värjätty ja laitettu viimesen pälle. Tulevat bileisiin usein yksin ja jututtavat useita miehiä jotka on vain juttu kavereita. Näille ei kukaan mies kelpaa ja nämä on olleet sinkuja koko ikänsä tai sit mies vaihtuu samaa tahtia kuin sukat konsanaan kun ei kelpaa. Pitävät hirveetä listaa siitä mitä ominaisuuksia miehellä pitää olla. Opiskelevat vähintään yliopistossa tai erikoislukiossa. Haluavat mutta isona vähintään helsinkiin ja pahimmassa tapauksessa ulkomaille kun suomessa on niin pienet kuviot.



TUKKA ON AINA OLTAVA PITKÄ, muuten ei mahdu kategoriaan :mad:



Amen to that! Hyvin harvoin näkee ihan lyhyttukkasia, todella tyrmäävän
näkösiä naisia. Siis, onhan niitäkin, mutta vähemmän kuin pitkätukkaisia.
Avatar
#97 • • miikkah Guest

Scenenartut
Näyttävät hyvältä, tuoksuvat hyvältä, kävelevät kauniisti ja suostuvat
puhumaan ainoastaan itsensä DJ-työllä elättäville tai tunnetuille promootto-
reille. Yleensä tunnetun DJ'n tyttöystävä, jauhaa purkkaa, on hieman yksin-
kertainen ja näyttää hyvässä valossa oikeastaan aika järkyttävältä.



The Driving Force. Turisti näkee pari tällaista itse sinällään suht' vaatimattoman näköisen dj:n/promoottorin kainalossa ja muuttuu wanna-be-dj:ksi. Wanna-be:t jaksavat treenata, yrittää ja tehdä hommia niska limassa ilmaiseksi päästäkseen näiden mielenkiinnon kohteeksi.

Ilman näitä ei olisi skeneä, eikä plattaria eikä tätä topiccia. :D
Avatar
#98 • • jUSSi Guest

Scenenartut
Näyttävät hyvältä, tuoksuvat hyvältä, kävelevät kauniisti ja suostuvat
puhumaan ainoastaan itsensä DJ-työllä elättäville tai tunnetuille promootto-
reille. Yleensä tunnetun DJ'n tyttöystävä, jauhaa purkkaa, on hieman yksin-
kertainen ja näyttää hyvässä valossa oikeastaan aika järkyttävältä.



The Driving Force. Turisti näkee pari tällaista itse sinällään suht' vaatimattoman näköisen dj:n/promoottorin kainalossa ja muuttuu wanna-be-dj:ksi. Wanna-be:t jaksavat treenata, yrittää ja tehdä hommia niska limassa ilmaiseksi päästäkseen näiden mielenkiinnon kohteeksi.

Ilman näitä ei olisi skeneä, eikä plattaria eikä tätä topiccia. :D



so true :D :D :D
Avatar
#99 • • Individual Guest
Äh..ei mitään...
Avatar
#100 • • Nigel Guest

Scenenartut


TÄLLAISTA mä oon itselleni yrittäny löytää jo pidemmän aikaa..



Wanna-be:t jaksavat treenata, yrittää ja tehdä hommia niska limassa ilmaiseksi päästäkseen näiden mielenkiinnon kohteeksi.



:laugh: