Teknoskenen stereotypiaraati

264 posts, 14 pages, 52,884 views

Avatar
#61 • • A-E Guest
Itse joudu tähän vaan toteamaan sen, että en ole koko hemmetin Liisasta kuullut koskaan vaikka klubimusiikkia olen jo kymmenen vuoden ajan diggailut.

Onks toi Liisa joku piripolkka hoover hörhö briteistä?
Avatar
#62 • • trusti Guest

Onks toi Liisa joku piripolkka hoover hörhö briteistä?



O
Avatar
#63 • • Felis Guest
Moderaattori:
Käy bileissä vain saadakseen nauraa kaikille yllämainituille stereotyypeille. Kuluttaa tuntikausia levykaupassa katselemassa paikalle saapuvia hörhöjä. Saa parhaat kiksit nähdessään aidosti itseään toteuttavan stereotyypin.
Avatar
#64 • • Ana-- Guest
Scenenartut
Näyttävät hyvältä, tuoksuvat hyvältä, kävelevät kauniisti ja suostuvat
puhumaan ainoastaan itsensä DJ-työllä elättäville tai tunnetuille promootto-
reille. Yleensä tunnetun DJ'n tyttöystävä, jauhaa purkkaa, on hieman yksin-
kertainen ja näyttää hyvässä valossa oikeastaan aika järkyttävältä.
Avatar
#65 • • sixtus Guest

Onks toi Liisa joku piripolkka hoover hörhö briteistä?



O



Joo ja viel v*tun huono sellane :D
Avatar
#66 • • pakana Guest

Junglisti
Sillä vähäisellä kokemuksella joka mulla on muutamista junkkabileistä (enemmän tai vähemmän "ulkopuolisena") niin täytyy olla tän suhteen täysin eri mieltä. Tunnelma on aina ollut käsinkosketeltavan rento, avoin ja huomattavasti vähemmän pinnallinen kuin tiettyjen muiden genrejen tapahtumissa.



Agreed... vaik tän pitikin olla läppätopik.

Vaik en sit tiiä mikä ois suhtautuminen jos viidakkoon paukkais karvatassut tutisten heiluttelemaan hohtokeppejä.
Avatar
#67 • • bulk Guest
Jatkokitku

Tapaa yleensä jatkojen jatkojen jatkoilla. Täysin paranoidi, koko ajan yhtä aikaa liian hyvällä ja liian huonolla tuulella. Käyttäytyy kuten tuntisi kaikki paikalla olevat ihmiset, mutta ei itse ymmärrä puhetta lainkaan liiallisen päihteilyn tuloksena. On valmis ajamaan julkisilla pääkaupunkiseudun halki minne vain saadakseen jatkaa jatkoiluaan. Hieman säälittävä, välillä jopa pelottava.
Avatar
#68 • • Homegrove Guest

Jatkokitku

Tapaa yleensä jatkojen jatkojen jatkoilla. Täysin paranoidi, koko ajan yhtä aikaa liian hyvällä ja liian huonolla tuulella. Käyttäytyy kuten tuntisi kaikki paikalla olevat ihmiset, mutta ei itse ymmärrä puhetta lainkaan liiallisen päihteilyn tuloksena. On valmis ajamaan julkisilla pääkaupunkiseudun halki minne vain saadakseen jatkaa jatkoiluaan. Hieman säälittävä, välillä jopa pelottava.



Olet vissiin Turussa käynyt aika usein? Fantasyt esimerkiksi (jotka ovat olleet aina perjantaisin) lopuvat monilta vasta sunnuntai-iltana. :D
Avatar
#69 • • Ezzy Guest

Itse joudu tähän vaan toteamaan sen, että en ole koko hemmetin Liisasta kuullut koskaan vaikka klubimusiikkia olen jo kymmenen vuoden ajan diggailut.

Onks toi Liisa joku piripolkka hoover hörhö briteistä?



joo se on vaan yksi merkittävimmistä nais-dj:stä UK:ssa jo monen vuoden ajalta...olkoon vaikka brittiHH-naisten sven väth.

soosoo, kun et tunne ja silti dissaat...tyypillinen tesnoilija.

ps. itse EN diggaile lisasta.
pps. kohta tää on joku *insertDISSUShere-topic*
Avatar
#70 • • Protesti Guest
Plattaristi
Tämä ei ole kyllä oikeastaa bilestereotypia, koska foorumeiden seuraamiselta ei juuri jää aikaa käydä bileissä. Rekisteröidyttyään seuraa hetken keskustelua suu auki, mutta malttamattonama osallistuu keskusteluihin. Nopeasti plattaristi huomaa että viestejä lähettelemällä saa nostettua arvostustaan. Junior memberyydestä on pakko päästä nopeasti eroon. Audiotech ja Demo tracks ovat hyviä paikkoja aloittaa postitusmäärän kasvattaminen ja todistaa tietämys/osaaminen. Aito plattaristi osaa yhdistää jokaisen yllämainitun stereotypian oikeaan henkilöön, mutta ei lokeroisi itseään minnekkään.
:D

Suurin osa tähänkin keskusteluun osallistuneista ovat puolestaan
Plattanistejä
Avatar
#71 • • espoo_rumpshaker Guest

sanoin sille et: svenillä on sentään arvoa konemusakulttuurissa



true!

I love his limited edition sven väth acupuncture shoes and of course his ringtone(s?) you can buy from deutsche telekoms gsm subsidary for 3,15e or something like that.
Avatar
#72 • • pakana Guest

Plattaristi
Aito plattaristi osaa yhdistää jokaisen yllämainitun stereotypian oikeaan henkilöön, mutta ei lokeroisi itseään minnekkään.
:D



:laugh: helmi :D
Avatar
#73 • • sektori Guest

Puristi
a.k.a Eilo, teknohomo, etc

Hyväksyy vain ja ainoastaan omaa lempigenreään edustavaa musiikkia, mutta harvassa ovat biisit siinäkin genressä, jota puristi oikeasti ylistää. Halveksuu kaikkia muita genrejä, etenkin "polccaa". Bileissä joko nyökyttelee asiantuntevasti hämärimmässä nurkassa tai jammailee hyvin hillityin liikkein vasemmassa etunurkassa. Vapaa-ajallaan surffailee bukkake/scat/yms saiteilla ja pastettaa oksettavia urleja ircissä ja dokaa.

(sori Samu, en mä millään pahalla :heart: )





nyt timppa menee metsään:D
oot sekottanu mut johonki toiseen #techno.fi jätkään, meikähän ei harrasta sitä oksennussurffailua ollenkaan, hja btw tykkään aikalailla myös rokista,rämpyttelystä ja muusta ku teknosta, mutta olen imarreltu että mua käytät esimerkkinä. ai nii, ja jos tuntisit mut oikeasti, nii tietäsit etten oo kovin koolisti bileissä :)
Avatar
#74 • • Mimako Guest

Scenenartut
Näyttävät hyvältä, tuoksuvat hyvältä, kävelevät kauniisti ja suostuvat
puhumaan ainoastaan itsensä DJ-työllä elättäville tai tunnetuille promootto-
reille. Yleensä tunnetun DJ'n tyttöystävä, jauhaa purkkaa, on hieman yksin-
kertainen ja näyttää hyvässä valossa oikeastaan aika järkyttävältä.



:laugh: :laugh: :laugh:
Avatar
#75 • • timppa^ Guest

Puristi
a.k.a Eilo, teknohomo, etc

Hyväksyy vain ja ainoastaan omaa lempigenreään edustavaa musiikkia, mutta harvassa ovat biisit siinäkin genressä, jota puristi oikeasti ylistää. Halveksuu kaikkia muita genrejä, etenkin "polccaa". Bileissä joko nyökyttelee asiantuntevasti hämärimmässä nurkassa tai jammailee hyvin hillityin liikkein vasemmassa etunurkassa. Vapaa-ajallaan surffailee bukkake/scat/yms saiteilla ja pastettaa oksettavia urleja ircissä ja dokaa.

(sori Samu, en mä millään pahalla :heart: )





nyt timppa menee metsään:D
oot sekottanu mut johonki toiseen #techno.fi jätkään, meikähän ei harrasta sitä oksennussurffailua ollenkaan, hja btw tykkään aikalailla myös rokista,rämpyttelystä ja muusta ku teknosta, mutta olen imarreltu että mua käytät esimerkkinä. ai nii, ja jos tuntisit mut oikeasti, nii tietäsit etten oo kovin koolisti bileissä :)



Sori ei auta rimpuilla. Sä oot just niin teknohomo että sua on kiva kiusata :heart:
Avatar
#76 • • Mimako Guest

Haussijätkät
Irish coffee ja lässyttävä intonaatio. Aina tukka geelillä pydessä.



Tämä on paras topicci koskaan plattarilla tai missään muuallakaan. <deadly serious>

Electrocläsit
Valitsee vaate-, kenkä- ja hiusmuodista aina sen kaikkein järkyttävimmän. Electrosta tulee mieleen oma tai isosiskon nuoruus 80-luvulla! Toivoisi olevansa homo, jos ei ole jo.



Reads the Face, buys everything on Gigolo, celebrates DJ Hell as the bringer of the new faith, tries to prove his openmindedness by lauding the new Missy Elliott/Outkast release, without ever having listened to it. Usually doesn't know an old 80ies song until after the coverversion of the same has been caned to death by DJ Hell/Tiga/etc.



toinen :laugh: :laugh: :laugh:

On tää yhä tänäänkin <paras topicci koskaan>
Avatar
#77 • • hexasonik Guest

Psykehipit
Pukeutuu räsymattoihin, pesee hiuksensa kesäkeitolla



:D lol
Avatar
#78 • • JussiS Guest

Scenenartut
Näyttävät hyvältä, tuoksuvat hyvältä, kävelevät kauniisti ja suostuvat
puhumaan ainoastaan itsensä DJ-työllä elättäville tai tunnetuille promootto-
reille. Yleensä tunnetun DJ'n tyttöystävä, jauhaa purkkaa, on hieman yksin-
kertainen ja näyttää hyvässä valossa oikeastaan aika järkyttävältä.


Olin just kirjottamassa about samaa tänne :)
Avatar
#79 • • hexasonik Guest

Teknojäbät pitävät vanhoista levyistä, joiden soundissa on vain sitä jotain, vaikka synat soivat korviarepivän epävireessä, synkkaus on... no osuu se välillä kohdalleenkin, ja samplet on katkottu joko sekuntia liian aikaisin tai myöhään. Heille on olemassa aina joku julkaisu, joka on pakko saada, ei siksi, että se olisi millään tavalla hyvä, ihan vain siksi, että saavat täydennettyä levyhyllystään julkaisujen 054327 ja 054329 välisen aukon. Käyvät bileissä vain ja ainoastaan musiikin vuoksi, ja ehkä jossain äärimmäisissä poikkeustapauksissa avaavat sanaisen arkkunsa vain vertaillakseen levyostoksia hengenheimolaistensa kanssa. Muita ihmisiä he eivät tunne tai tunnista. Mainostavat palkatta t-paidoissaan suosimaansa levy-yhtiötä, joka on julkaissut juuri rajoitetun 50 kpl vinyylipainoksen levystä, jota heillä on jo kaksi kappaletta.



heh, pienin modifikaation tämän saa sovellettua northern soul -sceneen:

Northern-geekit pitävät vanhoista levyistä, joiden koko on vain ja ainoastaan 7 tuumaa ja kierrosluku 45 rpm. Levyt ovat styreeniä tai vinyyliä, miehet ovat rautaa ja presidenttinä on kekkonen ja nixon. 33 rpm lp-formaatti sallitaan vain niissä tapauksissa, kun joltain pitkäsoitolta löytyy lp-only-raita, jonka joku guy hennigan on soittanut staffordin 'on the top of the world' -klubilla joskus '73. jokainen painos on originaali, re-pressejä ei sallita ja vain harvinaisimmat ovat parhaat. Myyvät mummonsa jos saavat jonkun viiden tuhannen punnan singlen ennen kilpailevaa keräilijää. Northern-miehet (naiset ovat nykygenressä tuntematon käsite) käyvät bileissä tanssimassa hassun näköisesti, ja ehkä jossain äärimmäisissä poikkeustapauksissa hengähtävät ja avaavat sanaisen arkkunsa vain vertaillakseen harvinaisuuksiensa etikettejä ja tuottaja- ja soittaja- ja artistitietoja hengenheimolaistensa kanssa. Muita ihmisiä he eivät tunne tai tunnista. Northern souliet pukeutuvat ruutupaitaan, silitettyihin tummiin farkkuihin (!!!) ja hyvin kiillotettuihin tanssikenkiin. Heidän uskontonsa kaanon on:
On vain Musta Musiikki
Älä Pidä Muita Musiikkeja
Musta Musiikki Kuoli 31.12.1969
Kaikki Tämän Jälkeen Tullut On Paskaa
Avatar
#80 • • bulk Guest

Plattaristi
Tämä ei ole kyllä oikeastaa bilestereotypia, koska foorumeiden seuraamiselta ei juuri jää aikaa käydä bileissä. Rekisteröidyttyään seuraa hetken keskustelua suu auki, mutta malttamattonama osallistuu keskusteluihin. Nopeasti plattaristi huomaa että viestejä lähettelemällä saa nostettua arvostustaan. Junior memberyydestä on pakko päästä nopeasti eroon. Audiotech ja Demo tracks ovat hyviä paikkoja aloittaa postitusmäärän kasvattaminen ja todistaa tietämys/osaaminen. Aito plattaristi osaa yhdistää jokaisen yllämainitun stereotypian oikeaan henkilöön, mutta ei lokeroisi itseään minnekkään.



lol2[1].gif lol2[1].gif lol2[1].gif