postmoderni nomadi
on kehittänyt edustamansa musiikkityylin ihan itse tai ainakin niin uskoo. joko valmistaa itse soittimensa puusta ja sensoreista tai vähintään salakuljettaa ne toiselta puolelta maapalloa. nomadille teknokulttuuri on muutakin kuin dj-soittamista ja raitojen tekemistä. todennäköisesti hän on perehtynyt johonkin av-median osa-alueeseen ja saattaa myös soittaa jotain klassista instrumenttia. samplaa ehkä kotona teknareilla (sample cd:t ovat nomadille kiellettyjä) mutta ei viitsi niillä tosissaan enää miksailla sillä se on jo niin puhki kulutettu juttu, sitäpaitsi chileläisellä nokkahuilulla saa aikaan paljon toimivamman draamankaaren. omistaa joko neliraiturin tai kelanauhurin, mahdollisesti useamman. kävi viimeksi reivaamassa vuonna -99 jonka jälkeen totesi ettei kannata enää vaivautua. hymyilee harvoin bileissä ja tanssii aina laiskasti, tuntee haussijätkiä ja junglisteja mutta liikkuu mieluiten oikeiden muusikoiden seurassa (on todellisuudessa wannabejatsari). mahdoton tunnistaa ulkonäöltä sillä ei panosta mihinkään muuhun kuin omaan studioon, soundiin ja portfolioon. todennäköisyys sille että vaatteissa on paljon isoja reikiä on kuitenkin kohtalaisen suuri. on aina sata rautaa tulessa ja kymmenen tuotantoa päällä, tuntee käsitteen mediapöhö ja todennäköisesti on joko sulkenut kännykkäliittymänsä tai heittänyt roskikseen telkkarinsa...
_o/
Heh... Tässähän tunnistaa itsensä. Vielä 35+ lasissa, niin kuvaus on täydellinen - paitsi hardista dissaan totaalisesti pcta, hyvää äänikorttia, kajareita ja midikontrolleria lukuunottamatta :D Joo ja lisäks oon oikeesti aika hilpee yleensä, joten lisään...
Barceloneta Surfer
House/Chill -skeneen pahasti hurahtanut heebo joka harrastaa kaikennäköstä urbaania surffausta - tai harrasti oikeasti purjelautailua 80-luvulla (!) niinku allekirjoittanut - ikiteini :cool:
Miss Moneypenny
Kivatyttöjen "parhaimmistosta"kin (lue: paras ulkonäkö, ei kai muulla oo väliä?!) erottuva, joka AINA kulkee jonojen ohi ja on promoottorien paras frendi... DJt on liian "artsyja". Tämän olennon käsityksen mukaan promoottorit saattaa päästä masseen käsiksi - joskus, siksi ne kiinnostaa. Opiskelee (tai pyrkii opiskelemaan) kaupallisia...
M