Miksi turistit vittuilee?

44 posts, 3 pages, 6,870 views

#1 • • mark hamilton Guest
Miksi R.A.K.A.S ja värtinää kuntelevat nuoret vittuilee teknobileissä käymisestä?

Se on hyvä, että sulla on niitä bileitä me nennään tänään aikuisten bileisiin.

Kyl mekin käytiin pienenä breiveissä kattelemassa hyvännkösiä naisia.

Kävisit säkin siellä meidän baarissa niin saisitkin joskus.

On lapsellista kuunella teknoo.
#2 • • Daniel Braun Guest
Miksi (tosi)klubbaajat kuvittelevat olevansa jotenkin parempia kutsuessaan harvakseltaan bileissä käyviä turisteiksi?

Miksi klubbaajat vittuilevat ja naureskelevat näille rokki/räp/tanhu/whatever-tyypeille?
#3 • • mark hamilton Guest

Miksi (tosi)klubbaajat kuvittelevat olevansa jotenkin parempia kutsuessaan harvakseltaan bileissä käyviä turisteiksi?

Miksi klubbaajat vittuilevat ja naureskelevat näille rokki/räp/tanhu/whatever-tyypeille?

Niimpä, maailma on niin kummallinen.

Mutta, miksi turistit luulee tietävänsä enemmän technosta kuin me?
#4 • • plink Guest

"tosiklubbaajathan" juuri eivät tee tätä. lähinnä "tavisten" dissailuun sortuvat he, jotka ovat kuunnelleet konemusaa/käyneet bileissä sen vuoden-pari, ja ovat olevinaan jotenkin trendikkäitä (poikkeuksiakin toki on).

alkuperäiseen kysymykseen vastaus on varmaan se, että "miljoona kärpästä ei voi olla väärässä". ja konemusiikki on muutenkin tavallaan niin uusi ilmiö, että sitä ei olla vielä sisäistetty niin hyvin osana musiikkikulttuuria.
#5 • • Remotion Guest
Ai no mä ainakin kettuilen ihan avoimesti noille landepaukku kavereilla, eräällä on jopa R.A.K.A.S. kännykän soittoäänenä. Mutta kun katsoo sen vanhempia niin se ois voinut saada vieläkin huonomman kasvatuksen et sinäänsä...
#6 • • taro Guest
Ja miten voi seurustella suomirokki -tyypin kanssa?

:hearts:
#7 • • Homegrove Guest

Vakavasti puhuen olen ihan Nick Hornbyn (vai mikäs se Hi-Fidelityn kirjoittaja nyt olikaan) kannalla siinä että eri musiikkimaun omaavat eivät voi seurustella toistensa kanssa jos edes toiselle musiikkin on jos nyt ei pakkomielle niin ainakin huomattavasti taustamölyä tärkeämpi juttu.

Siksi olenkin oman puolisoni aivopessyt huolella. :)
#8 • • MikkiHiiri Guest

Miksi R.A.K.A.S ja värtinää kuntelevat nuoret vittuilee teknobileissä käymisestä?

Se on hyvä, että sulla on niitä bileitä me nennään tänään aikuisten bileisiin.

Kyl mekin käytiin pienenä breiveissä kattelemassa hyvännkösiä naisia.

Kävisit säkin siellä meidän baarissa niin saisitkin joskus.

On lapsellista kuunella teknoo.

Eiköhän se oo taas nää ennakkoluulot, ellei sitten kyseessä ole joku ihan vitun vajo tyyppi, joita
kyllä riittää.. Ennakkoluuloiset kaverit oon kaikki kääntäny jo klubbareiks =)
#9 • • taro Guest

Vakavasti puhuen olen ihan Nick Hornbyn (vai mikäs se Hi-Fidelityn kirjoittaja nyt olikaan) kannalla siinä että eri musiikkimaun omaavat eivät voi seurustella toistensa kanssa jos edes toiselle musiikkin on jos nyt ei pakkomielle niin ainakin huomattavasti taustamölyä tärkeämpi juttu.

Voi voi! Pitää vain molempien ymmärtää toisiaan. Ja joustaa.
#10 • • Hansu Guest

Vakavasti puhuen olen ihan Nick Hornbyn (vai mikäs se Hi-Fidelityn kirjoittaja nyt olikaan) kannalla siinä että eri musiikkimaun omaavat eivät voi seurustella toistensa kanssa ...

Voi voi! Pitää vain molempien ymmärtää toisiaan. Ja joustaa.

Juurikin näin. Ei todellinen rakkaus voi olla kiinni siitä, pitävätkö molemmat samasta musagenrestä vai ei.
Nimim. "Kohta 7 v. takana erilaisista musiikkimauista huolimatta"
#11 • • Remotion Guest

Taro mä säälin sua! *sääliä* *lisempää sääliä*^10

Pitänee kokeilla tuota aivopesua jahka se tyttö vaan rantautaa tänne satamaan. Jos ei auta aivopesu niin pitänee yrittää selviytyä tai vaihtaa toiseen...
#12 • • Tapi T Guest
Mun kaverit ovat jo niin moneen kertaan ihmetelleet mun musiikkimakuani, etten enää jaksa välittää sen kritisoijista.

Kaverin isoveli kutsuu mua tuttavallisesti nimellä tekno-Tapani. :heart:
#13 • • hexagon Guest
Kyllähän tuo ajoittain käy hermoille. Esim. kun käytiin kaverin kanssa Pacifiquessa ja Illuissa, niin heti on joku kommentoimassa, että "naureskeltiin tuossa X:n kanssa et tyypit menee Helsinkiin asti joihinkin bileisiin."
Ehhehe. No käykööt ne vaan junttibaareissa niin paljon kuin haluaa. Helppohan sitä on vittuilla kun ei paremmasta tiedä.
#14 • • jUSSi Guest

öh, elämä kyl opettaa ettei se ihan näin mene ;)
#15 • • Homegrove Guest
Ongelma on minussa, olen erittäin huono kuuntelemaan tai edes sietämään musiikkia josta en pidä. :scared:
#16 • • Funkatronik Guest

öh, elämä kyl opettaa ettei se ihan näin mene ;)

Pöh. Olet vain katkera kun teidän taloudessanne sinä olet se aivopesty. :D
#17 • • jUSSi Guest

Pöh. Olet vain katkera kun teidän taloudessanne sinä olet se aivopesty. :D

:laugh:

en kuitenkaan vielä fanita HIMiä/Hanoi Rocksia täysillä ;)
Caro²

#18 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Meillä ei eukon kanssa kyl o mitään muuta ongelmaa, ku että sillä tulee pää kipeeksi jos soittelen konepoppia..

Eukko kuuntelee gospelia.. ja nykyään jopa vähän laajemmin muutakin suomalaista ja ulkolaista.

Suurin ongelma tulee siinä vaiheessa kun se haluaa kuunnella jotain sen levyä autossa, ja ko. äänite on helevetin huonosti tehty, soundi on ihan perseestä, laulu on jossain muussa nuotissa kuin pitäis. laulu kuulostaa sian kidutukselta, tai vähintään siltä kuin moottorisaha uppoaa laivan kylkeen. Musiikillisesti biisit on vielä täysin mitäänsanomattomia ränpytyksiä..

Siinä loppuu minulta kyllä kuuntelijanlahjat.

Huonoakin musiikkia pystyy kuuntelemaan mielenkiinnolla kun kuuntelee soundimaailmaa, tms.. mutta jos se vielä mättää..:(

P.S. Ei hyvääkään musiikkia kuuntele kauaa paskoista laitteista.
#19 • • taro Guest

Taro mä säälin sua! *sääliä* *lisempää sääliä*^10

Mitä minä säälillä, kun olen onnellinen.
Ja -hih- sainhan mä sen viime pippaloissa mukaani jopa tanssimaan..
#20 • • Funkatronik Guest

en kuitenkaan vielä fanita HIMiä/Hanoi Rocksia täysillä ;)

Paino sanalla vielä... :heart: