Se on hyvä, että sulla on niitä bileitä me nennään tänään aikuisten bileisiin.
Kyl mekin käytiin pienenä breiveissä kattelemassa hyvännkösiä naisia.
Kävisit säkin siellä meidän baarissa niin saisitkin joskus.
On lapsellista kuunella teknoo.
44 posts, 3 pages, 6,870 views
Miksi (tosi)klubbaajat kuvittelevat olevansa jotenkin parempia kutsuessaan harvakseltaan bileissä käyviä turisteiksi?
Miksi klubbaajat vittuilevat ja naureskelevat näille rokki/räp/tanhu/whatever-tyypeille?
Miksi (tosi)klubbaajat kuvittelevat olevansa jotenkin parempia kutsuessaan harvakseltaan bileissä käyviä turisteiksi?
Ja miten voi seurustella suomirokki -tyypin kanssa?
:hearts:
Miksi R.A.K.A.S ja värtinää kuntelevat nuoret vittuilee teknobileissä käymisestä?
Se on hyvä, että sulla on niitä bileitä me nennään tänään aikuisten bileisiin.
Kyl mekin käytiin pienenä breiveissä kattelemassa hyvännkösiä naisia.
Kävisit säkin siellä meidän baarissa niin saisitkin joskus.
On lapsellista kuunella teknoo.
Vakavasti puhuen olen ihan Nick Hornbyn (vai mikäs se Hi-Fidelityn kirjoittaja nyt olikaan) kannalla siinä että eri musiikkimaun omaavat eivät voi seurustella toistensa kanssa jos edes toiselle musiikkin on jos nyt ei pakkomielle niin ainakin huomattavasti taustamölyä tärkeämpi juttu.
Siksi olenkin oman puolisoni aivopessyt huolella. :)
Vakavasti puhuen olen ihan Nick Hornbyn (vai mikäs se Hi-Fidelityn kirjoittaja nyt olikaan) kannalla siinä että eri musiikkimaun omaavat eivät voi seurustella toistensa kanssa ...
Voi voi! Pitää vain molempien ymmärtää toisiaan. Ja joustaa.
Ja miten voi seurustella suomirokki -tyypin kanssa?
:hearts:
Vakavasti puhuen olen ihan Nick Hornbyn (vai mikäs se Hi-Fidelityn kirjoittaja nyt olikaan) kannalla siinä että eri musiikkimaun omaavat eivät voi seurustella toistensa kanssa jos edes toiselle musiikkin on jos nyt ei pakkomielle niin ainakin huomattavasti taustamölyä tärkeämpi juttu.
öh, elämä kyl opettaa ettei se ihan näin mene ;)
Pöh. Olet vain katkera kun teidän taloudessanne sinä olet se aivopesty. :D
Taro mä säälin sua! *sääliä* *lisempää sääliä*^10
en kuitenkaan vielä fanita HIMiä/Hanoi Rocksia täysillä ;)