Taro mä säälin sua! *sääliä* *lisempää sääliä*^10
Mä oon taron puolesta kovin kovin onnellinen. :heart:
44 posts, 3 pages, 6,879 views
Taro mä säälin sua! *sääliä* *lisempää sääliä*^10
Miksi R.A.K.A.S ja värtinää kuntelevat nuoret vittuilee teknobileissä käymisestä?
Kaverin isoveli kutsuu mua tuttavallisesti nimellä tekno-Tapani. :heart:
Miksi pitää tehdä ero 'meidän' ja 'heidän' välillä?
Vaikka "he" kuuntelevatkin erilaista musiikkia, on se kuitenkin yhtälailla musiikkia kuin "meidänkin" oma.
Joku tykkää äidistä, toinen tyttärestä.
Joku ehkä pikkuveljestä...
Eiks musiikki oo kuitenkin se pääasia?
Olkoot rokkia, polkka, kiksua, hiphoppia, valssia, kansanmusiikkia, nokkahuilusooloilua, iskelmää, punkkia, metallia...
Yhteinen tekijä näillä kaikilla on se että joillekin se aiheuttaa niin kovasti mielihyvää ja positiivista fiilistä.
Joku tykkää äidistä, toinen tyttärestä.
Joku ehkä pikkuveljestä...
Eikös tässä topikissa ollut juurikin siitä kyse, että miksi muuta musiikkia kuuntelevien ihmisten on pakko suhtautua teknoon "dissaten"? Mä en ainakaan jaksa vaivata päätäni ja tuhlata aikaani muitten musamakujen dissaamiseen, mutta "taviskavereilta" kuulee jos jonkínnäköistä kommenttia.
[...keskustelua...]
Missä menee raja dissauksen ja oman mielipiteen sanomisen välillä?
Mä varmaan vaikutan välillä dissailijalta joidenkin herkempisieluisten ihmisten mielestä vaikka en mä tosissani ole
Kaverin isoveli kutsuu mua tuttavallisesti nimellä tekno-Tapani. :heart:
Joo, mä oon kanssa kuullut nimityksen "techno-boy" itsestäni.
Missä menee raja dissauksen ja oman mielipiteen sanomisen välillä?
- Lapinjärven Darude
Nih, tuntuu siltä että osa tän scenen jengistä yrittää olla jotenkin parempia kuin muut... :mad:
- Pera Pervo... ööh... joo... :)
Tuntuu siltä että sun mielestä kaikki muut on jotenkin parempia kuin "tän scenen" jengi.