Miksi turistit vittuilee?

44 posts, 3 pages, 6,880 views

#21 • • dab Guest

Taro mä säälin sua! *sääliä* *lisempää sääliä*^10

Mä oon taron puolesta kovin kovin onnellinen. :heart:
#22 • • pie Guest

Miksi R.A.K.A.S ja värtinää kuntelevat nuoret vittuilee teknobileissä käymisestä?

No kannattaako asiasta niin paljon ottaa itseensä? Anna niiden vittuilla, omaa hölmöyttänsä he osoittavat.

Aiheesta noin yleisesti: plinkin kommentista samaa mieltä.
#23 • • nvd Guest
Alkuperäiseen aiheeseen komentoimatta, musta vois olla kiva jos olis sillai osittain muttei liikaa poikkeava musamaku, niin pääsis hyvällä mäihällä kumpikin kuunteleen hyvää musaa mistä ei oo ennen ollu mitään tietoa.

Kiva ettei tuohon tarvi välttämättä edes sitä seurustelua :))
#24 • • climate Guest

Kaverin isoveli kutsuu mua tuttavallisesti nimellä tekno-Tapani. :heart:

Joo, mä oon kanssa kuullut nimityksen "techno-boy" itsestäni. Tavallaan se on aika ärsyttävää. Mussa ei ilmeisesti oo mitään muuta mihin vois kiinnittää huomiota. No joo, ehkä sitä ei noin vittuillessaan oo mulle sanottu mutta kuitenkin alkaa välillä kypsyttää että ihmiset aina kiinnittävät huomiota ulkokultaisiin seikkoihin, eivätkä ihmiseen itseensä. Toisaalta.... ....en tiedä olenko itse samanlainen? :scared:
#25 • • LindaGP Guest
Miksi pitää tehdä ero 'meidän' ja 'heidän' välillä?
#26 • • serotonot Guest
Turisti ei vittuile, se vain osaa huonosti paikallista kieltä.
#27 • • Daniel Braun Guest

Miksi pitää tehdä ero 'meidän' ja 'heidän' välillä?

Nih, tuntuu siltä että osa tän scenen jengistä yrittää olla jotenkin parempia kuin muut... :mad:

Vaikka "he" kuuntelevatkin erilaista musiikkia, on se kuitenkin yhtälailla musiikkia kuin "meidänkin" oma.
Joku tykkää äidistä, toinen tyttärestä.
Joku ehkä pikkuveljestä...
Eiks musiikki oo kuitenkin se pääasia?
Olkoot rokkia, polkka, kiksua, hiphoppia, valssia, kansanmusiikkia, nokkahuilusooloilua, iskelmää, punkkia, metallia...
Yhteinen tekijä näillä kaikilla on se että joillekin se aiheuttaa niin kovasti mielihyvää ja positiivista fiilistä.
#28 • • JussiS Guest

Vaikka "he" kuuntelevatkin erilaista musiikkia, on se kuitenkin yhtälailla musiikkia kuin "meidänkin" oma.
Eiks musiikki oo kuitenkin se pääasia?
Olkoot rokkia, polkka, kiksua, hiphoppia, valssia, kansanmusiikkia, nokkahuilusooloilua, iskelmää, punkkia, metallia...
Yhteinen tekijä näillä kaikilla on se että joillekin se aiheuttaa niin kovasti mielihyvää ja positiivista fiilistä.

IHQplur vaan sinne Kotkankin suuntaan, mutta:

Eikös tässä topikissa ollut juurikin siitä kyse, että miksi muuta musiikkia kuuntelevien ihmisten on pakko suhtautua teknoon "dissaten"? Mä en ainakaan jaksa vaivata päätäni ja tuhlata aikaani muitten musamakujen dissaamiseen, mutta "taviskavereilta" kuulee jos jonkínnäköistä kommenttia.

Oon tullu siihen tulokseen, et ne on vaan niin tyhmii, kun ei tajuu et tää on mulle tärkee juttu vaikkei ne siitä mitään ymmärräkään.
#29 • • serotonot Guest

Mulle käy noi kaikki ja isäkin voi tulla kuvaamaan jos osaa pitää turpansa kiinni
#30 • • Daniel Braun Guest

Eikös tässä topikissa ollut juurikin siitä kyse, että miksi muuta musiikkia kuuntelevien ihmisten on pakko suhtautua teknoon "dissaten"? Mä en ainakaan jaksa vaivata päätäni ja tuhlata aikaani muitten musamakujen dissaamiseen, mutta "taviskavereilta" kuulee jos jonkínnäköistä kommenttia.

Kyllä sitä ihan riittävän paljon kuulee "klubijengiltäkin" sitä dissausta eri musatyylejä kohtaan.
Rokki + muut vastaavat on jotekin siivuutettu kokonaan, mutta poppi/hiphop/dance/jne saavat yllättävän kovaa dissausta osakseen...
Poppia se rokkikin on (useasti) mutta miks sitä ei niin pahasti dissailla kuin näitä ed. mainittuja?

No, aivan sama...
Mitään/ketään ei pitäisi dissata musiikin takia.
#31 • • climate Guest

[...keskustelua...]

Missä menee raja dissauksen ja oman mielipiteen sanomisen välillä? Mä varmaan vaikutan välillä dissailijalta joidenkin herkempisieluisten ihmisten mielestä vaikka en mä tosissani ole - se on vaan tehokeino esittää sellaista dis-dis-asenteella kommunikoivaa ihmistä... ja eräänlaista sarkasmia kai, koska me kaikki tiedämme että dis-dis-asenteelliset ihmiset ovat niitä joiden pilkka osuukin omaan nilkkaan. ...ööh, sekavaa :)

ps. sori tuo tosi surkea quote, ei jaksa miettiä mikä lause tai sana olisi se villakoiran ydin
#32 • • Daniel Braun Guest

Missä menee raja dissauksen ja oman mielipiteen sanomisen välillä?

Niinpä, paha paikka.
Joskus todellakin se on vain lukijan/kuulijan omien korvien välissä tapahtuvan ajattelun aikaansaannos ja käsitys.
Joku tarkoittaa jotakin ja joku käsittää sen toisin.
Varsinkin tällaisilla foorumeilla on se paha piirre että sanomiset (kirjoittamiset) tulkitaan väärin...

Mä varmaan vaikutan välillä dissailijalta joidenkin herkempisieluisten ihmisten mielestä vaikka en mä tosissani ole

Ja minä vaikutan täydeltä kusipäältä :)
Ihmiset helposti käsittävät sanomisia väärin, tai varmaankin vois sanoa että haluavat käsittää väärin... :rolleyes:
#33 • • master bator Guest

Kaverin isoveli kutsuu mua tuttavallisesti nimellä tekno-Tapani. :heart:

Joo, mä oon kanssa kuullut nimityksen "techno-boy" itsestäni.

Meikäläisestä käytetyt nimitykset:
- Darude
- Lapinjärven Darude
- Dj Esko
- Mr Dj
- Pera Pervo... ööh... joo... :)
#34 • • Jukka I Guest

Missä menee raja dissauksen ja oman mielipiteen sanomisen välillä?

Osuit asian ytimeen. Just toi problematiikka varjostaa lähes kaikkea musiikkiin liittyvää keskustelua niin täällä kuin Klubituksessakin (siellä vielä pahemmin). Mitään ei uskalla sanoa koska joku ottaa välittömästi asiakseen loukkaantua ja siirtyy puolustamaan omaa hiekkalaatikkoaan (ikään kuin henkilökohtaisesta mielipiteestä nokkiinsa ottaminen ei jo itsessään olisi riittävän älytöntä toimintaa). Ja koska ilmapiiri on tämä, syntyy sellainen imbesilli "kaikesta on pakko pitää"-asenne, mikä puolestaan estää kaiken kriittisyyden (muualla kuin oman pään sisällä).

Tilanteen korjaus voitais aloittaa vaikka kieltämällä dissata-sanan käyttö lailla, koska sen merkityksestä on joka halvatun jampalla täysin oma tulkintansa. :mad:
#35 • • drS Guest

- Lapinjärven Darude

:D
#36 • • Mrrshan Guest

Nih, tuntuu siltä että osa tän scenen jengistä yrittää olla jotenkin parempia kuin muut... :mad:

Tuntuu siltä että sun mielestä kaikki muut on jotenkin parempia kuin "tän scenen" jengi.
#37 • • Leaphion Guest

- Pera Pervo... ööh... joo... :)

Ei varmaan taida johtua siitä että sulle tulee Myrkyn vuosikerta?
#38 • • Daniel Braun Guest

Tuntuu siltä että sun mielestä kaikki muut on jotenkin parempia kuin "tän scenen" jengi.

Pitääkö livavoida se sana: osa?
Just tätä mä tarkoitan...
Sanomisia ymmärretään väärin vahingossa taikka toisinaan tahallisesti :mad:

Kaikkialta löytyy kusipäitä, mutta eip niiden perusteella voi mitään yleistää...
#39 • • Ztar Guest
Ei tunnu missään! Teininä nimittäin kävin niin kovan koulun siinä, mitä on olla "oikea hoppari" (tyyliin tuntemattomat tulee kadulla aukomaan päätään) vaikken semmonen edes yrittänyt olla. :D
(Se oli sillon joskus, Oulussa. Nykyisestä tRuEhoPParIuS-tilanteesta en tiedä...)
#40 • • Secur Guest
eniten mua vituttaa silti se että kaikki elektroninen musiikki on technoa :angry: