SVEN VÄTH - Tavastia, Helsinki 19.5.2004

160 posts, 8 pages, 16,439 views

#141 • • cajwirman Guest
On kyllä nättii varmaan huomenna. Turku vahvasti mukana!
#142 • • Karo Guest

En muista olenko nähnyt miestä livenä, ellen sitten Berliinissä. Joka tapauksessa odotan SV:n keikkaa, oli se sitten millainen tahansa. Sittenhän sen näkee/kuulee. Turha hermoilla ennakkoon. :D

BTW. Millainen tuo Tavastia on tilana, iso / pieni / baaritiskejä (kpl?)

Hmm... Et taida olla Helsingistä? Kyllä Tavastia nyt mielestäni kuuluu jo suorastaan yleissivistykseen. Vaikka olisikin teknopuristi niin voisi sitä silti tehdä virkistäviä vierailuja muidenkin musiikkityylien maailmaan.

Mutta asiaan: Tavastia on paikkana keskikokoinen, mutta mielestäni ihan sopiva Väthin esiintymiselle. Itse lava ja sali on kyllä iso verrattuna esim. johonkin Kermaan tms. Baaritiskejä on kolme kiinteää ja joskus pari väliaikaista lisää. Toivonmukaan pahempaa jonoa ei kerry, koska paikan ammattaito on rautainen.

Huomenna sitten. :)

KaRo, joka on muuten käynyt Tavastian bäkkärilläkin pariin otteeseen... *kehuskel*
#143 • • Jones! Guest
Kiitos Jookoskookokselle tarjoten ilmaiset tiketit siirretyn Ibizan matkan takia.

Huomen painetaan ysiltä alkaen Tavalla ja siitä sitten fiiliksen mukaan siirrytään korttelin päähän Halluihin tsekkaa vähintään Tabin setti. Täys arvuutus ainakin mulle minkälaista matskua Sven poika tykittää menemään, täytyy sit varmaan käydä pyytää herralta pari transe kipaletta väliin jos rupee kuulostaa liian monotooniselta jumputukselta. Eiköhän kaikki mee putkeen ja huomisesta tule mahtava bileilta...

Parhaimmat kemut tän vuoden puolella so far:

1. Pacifique :) :) :) :) :)
2. Oceania :) :) :) :)
3. Hallujen avajaiset Maestrossa :) :) :)

Odotellaan kuumeisesti:

Uunisaarta, elokuun revitys reissua ala Ibiza
#144 • • Lara C Guest

Mä en selkeesti ole "teknopuristi". Sven väth on parin hitin mies,
eikä niissäkään juuri teknoa ole. Pari kertaa mies nähty
livenä ennenkin ja mitään normaalista poikkeavaa ei ole kuultu.
Ei mitään erikoisen hvää miksausta ja eikä mitään normaalista
"innovatiivisempaa" saatika erikoista setin rakentamistakaan.

Se, mitä Sven väsää itse ja mitä soittaa keikoillaan, ovat kaksi täysin eri asiaa. Svenissä on karismaa ja mies rokkaa täysillä. Ei ole kertaakaan pettänyt, tunnelma on aina katossa. :cool:

-Jos ei ole, vika on kuulijoissa. :right:

Toivottavasti Tavastia toimii.
#145 • • Tapi T Guest

Hmm... Et taida olla Helsingistä? Kyllä Tavastia nyt mielestäni kuuluu jo suorastaan yleissivistykseen.

Koska mä oon Espoosta, niin saan vissiin anteeksi sen, etten ole ikinä käynyt Tavastialla? :D
#146 • • cajwirman Guest

Hmm... Et taida olla Helsingistä? Kyllä Tavastia nyt mielestäni kuuluu jo suorastaan yleissivistykseen.

Koska mä oon Espoosta, niin saan vissiin anteeksi sen, etten ole ikinä käynyt Tavastialla? :D

ja mä olen turusta, missä tavastia on? ei mitään hajua...
#147 • • vaavu Guest

ja mä olen turusta, missä tavastia on? ei mitään hajua...

Urho Kekkosen kadulla, joka on aivan kiinni Kampin työmaassa. Käytännössä pääset ko. kadulle, jos ajat joko Annankatua tai Fredrikinkatua kohti pohjoista, kunnes työmaa tulee vastaan. Urho Kekkosen katu on poikittainen kumpaakin katuun nähden.

Eli suomeksi: ihan parin korttelin päässä Halluista. :)

Edit: enkä mäkään ole käynyt Tavastialla kuin kerran, ja sekin oli Ihanan bile joskus monta vuotta sitten, eikä mikään rokkikeikka. Muistikuvat ko. paikasta sisältä ovat siis melkoisen hämärät.
#148 • • JsL Guest

Täys arvuutus ainakin mulle minkälaista matskua Sven poika tykittää menemään, täytyy sit varmaan käydä pyytää herralta pari transe kipaletta väliin jos rupee kuulostaa liian monotooniselta jumputukselta.

Pitääkä tämä henkilö kaukana Svenistä! :mad:
#149 • • borzin Guest

ja mä olen turusta, missä tavastia on? ei mitään hajua..

Ok here is a link for a Map/Kartta where Tavastia is.
http://www2.nojesguiden.fi/map/index.asp?cID=7642
#150 • • Timmo Guest

Täys arvuutus ainakin mulle minkälaista matskua Sven poika tykittää menemään, täytyy sit varmaan käydä pyytää herralta pari transe kipaletta väliin jos rupee kuulostaa liian monotooniselta jumputukselta.

Jones saa anteeksi, jos tarkotti trancella vuosina 90-94 tehtyä trancea.

Halluissa on kiksua, kun taas täällä on hyvää musaa.. :heart:
#151 • • Individual Guest

Jones saa anteeksi, jos tarkotti trancella vuosina 90-94 tehtyä trancea.

Halluissa on kiksua, kun taas täällä on hyvää musaa.. :heart:

Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee... :crybaby:
Kateus vie kalatkin vedestä... :panic:
Jos ei heilaa helluntaina, ei koko kesänä.. :scared:

Okei! Mä lopetan vielä kun on mahdollisuus.
#152 • • plasma Guest

En muista olenko nähnyt miestä livenä, ellen sitten Berliinissä. Joka tapauksessa odotan SV:n keikkaa, oli se sitten millainen tahansa. Sittenhän sen näkee/kuulee. Turha hermoilla ennakkoon. :D

BTW. Millainen tuo Tavastia on tilana, iso / pieni / baaritiskejä (kpl?)

Ei sitä nyt joka paikassa ehdi käydä (asunut ko kylässä 5v) :)
#153 • • Takyon Guest
Jeps, yksi ennakko olisi myynnissä kun kaveri ei pääsekään :/
mailaa takyon[]viherpuska.org
#154 • • Samus Aran Guest
Kiitos vielä kerran järjestävälle osapuolelle :)

Katsotaan josko Väth uppois yhtä hyvin kuin Nosturissa muutama vuosi sitten - edelleenkin yks maistuvimmista kuulemistani dj-seteistä. Aina mielenkiintoista nähdä mihin suuntaan miehen kehitys on kulkenut.

Team-GÜGÖ siis mestoilla heti ysiltä..
#155 • • Tapi T Guest
Illan Virallinen suunnitelma: kiksua 22-00, teknoa 00-02:30, kiksua 02:30-> :D
#156 • • Seb Guest

Aikuisten Oikeesti: Virallinen Suunnitelma: koko ilta teknoa :D
#157 • • timo-D Guest
Nonii, kohta alkaa matka kohti helsinkii ja odotettavissa o pirun hyvää teknoo ja elektroo :) en usko että sven pettää :) hienoo nähdä yksi teknon legendoista livenä
#158 • • hpi Guest
veikkaukseni kertoimella 1-bombayginijäillä, että 5-tuntinen matka alkaa..Misc - Flow Control (Sender 34)-rähinällä & murinalla...:cool:..siitä DJ Hellin kautta Alter Egot, Selwayt ja muuta mieltä laajentavaa, Funk d'Voidin "Emotional Content" vois olla sitten mansikkana kakun päällä.

c/t v
#159 • • A-E Guest

Todellakin. Pitää tässä laittaa Sven Väthin "Sound Of The Fourth Season" soimaan ja alkaa valmistautua illan bileisiin. :excellent:
#160 • • nenna- Guest

..näin juuri..eiköhän lähdetä kohti Hkiä==> :happyroll: