160 posts, 8 pages, 16,435 views
En muista olenko nähnyt miestä livenä, ellen sitten Berliinissä. Joka tapauksessa odotan SV:n keikkaa, oli se sitten millainen tahansa. Sittenhän sen näkee/kuulee. Turha hermoilla ennakkoon. :D
BTW. Millainen tuo Tavastia on tilana, iso / pieni / baaritiskejä (kpl?)
Mä en selkeesti ole "teknopuristi". Sven väth on parin hitin mies,
eikä niissäkään juuri teknoa ole. Pari kertaa mies nähty
livenä ennenkin ja mitään normaalista poikkeavaa ei ole kuultu.
Ei mitään erikoisen hvää miksausta ja eikä mitään normaalista
"innovatiivisempaa" saatika erikoista setin rakentamistakaan.
Hmm... Et taida olla Helsingistä? Kyllä Tavastia nyt mielestäni kuuluu jo suorastaan yleissivistykseen.
Hmm... Et taida olla Helsingistä? Kyllä Tavastia nyt mielestäni kuuluu jo suorastaan yleissivistykseen.
Koska mä oon Espoosta, niin saan vissiin anteeksi sen, etten ole ikinä käynyt Tavastialla? :D
ja mä olen turusta, missä tavastia on? ei mitään hajua...
Täys arvuutus ainakin mulle minkälaista matskua Sven poika tykittää menemään, täytyy sit varmaan käydä pyytää herralta pari transe kipaletta väliin jos rupee kuulostaa liian monotooniselta jumputukselta.
Täys arvuutus ainakin mulle minkälaista matskua Sven poika tykittää menemään, täytyy sit varmaan käydä pyytää herralta pari transe kipaletta väliin jos rupee kuulostaa liian monotooniselta jumputukselta.
Pitääkä tämä henkilö kaukana Svenistä! :mad:
Pitääkä tämä henkilö kaukana Svenistä! :mad:
Jones saa anteeksi, jos tarkotti trancella vuosina 90-94 tehtyä trancea.
Halluissa on kiksua, kun taas täällä on hyvää musaa.. :heart:
En muista olenko nähnyt miestä livenä, ellen sitten Berliinissä. Joka tapauksessa odotan SV:n keikkaa, oli se sitten millainen tahansa. Sittenhän sen näkee/kuulee. Turha hermoilla ennakkoon. :D
BTW. Millainen tuo Tavastia on tilana, iso / pieni / baaritiskejä (kpl?)
Illan Virallinen suunnitelma: kiksua 22-00, teknoa 00-02:30, kiksua 02:30-> :D
Illan Virallinen suunnitelma: kiksua 22-00, teknoa 00-02:30, kiksua 02:30-> :D
Aikuisten Oikeesti: Virallinen Suunnitelma: koko ilta teknoa :D
Aikuisten Oikeesti: Virallinen Suunnitelma: koko ilta teknoa :D