SVEN VÄTH - Tavastia, Helsinki 19.5.2004

160 posts, 8 pages, 16,440 views

#61 • • sektori Guest
ton aiemmin postatun soittolistan perusteella soittaa ihan ässä kamaa.
sven on tullu vanhimmiten järkiinsä.
#62 • • Individual Guest

Tietääköhän kukaan tämän setin biisilistaa tai edes sitä ensimmäistä biisiä :confused:

http://www2.hottrance.com/~hottrance/livesets/0104/Sven_Vath_-_Live_at_Innercity_hottrance_com.mp3

Kyseessähän on siis Sven Väthin Live at Innercity (tod.näk. 2003)

Saa nähdä eksyykö sitä paikalle, kun yleensä tämmöinen teknompi musiikki ei oikein pääse oikeuksiinsa ellei ole erittäin hyvää äänentoistoa. Muuten menee kaikki kivat pikku nyanssit ohi ja setti kuullostaa samalta puurolta.

ps. Elikkäs tuonne Hottranceen pitää rekistöröityä, jos kuulla tuon miksauksen.

Hyvä saitti!
Löytyy yhtä sun toista kivaa. :) Kiitos vinkistä!
#63 • • coviz Guest
lipussa muuten lukee 21-02

loppuuko ilta näillä näkymin lyhyeen? :confused:
#64 • • Edited Individual Guest

Tavastian sivuilta...
"Aukioloajat: Su-to 21-02, pe-la 21-03
A-oikeudet | Ikäraja 18 vuotta"

Itse kyllä olin muistavinani, että mesta olisi ollut myöhempään auki...Eli soitto loppuu kaiken järjen mukaan 01:30. Kyllähän se rokkikeikoilla menee, mutta kyllä teknoilut on mun mielestä asiaa erikseen. Ilta jää kyllä pahasti kesken. Mutta lopullinen tieto tullee järjestävältä seuralta...
:( :confused:
#65 • • mosaik Guest

Tavastian sivuilta...
"Aukioloajat: Su-to 21-02, pe-la 21-03
A-oikeudet | Ikäraja 18 vuotta"

Itse kyllä muistelisin, että mesta olisi myöhempään auki...Eli soitto loppuu
kaiken järjen mukaan 01:30. Kyllähän se rokkikeikoilla menee, mutta kyllä teknoilut on mun mielestä asiaa erikseen. Ilta jää kyllä pahasti kesken. Mutta lopullinen tieto tullee järjestävältä seuralta...
:( :confused:

Missäs pidetään jatkot? :winkwink:
#66 • • Timmo Guest
Joku hallihan olis jees....Sven vaan messiin, niin voi jatkaa soittamista siellä. :excellent:
#67 • • erik Guest

Joku hallihan olis jees....Sven vaan messiin, niin voi jatkaa soittamista siellä. :excellent:

Sven olis saleen messissä tossa, sen verta epeli äijä kuuluu olevan ;)

Eikös herra taannoin keväällä piipahtanut Kermassa heittämässä ex-tempore -illan päivän varotusajalla tjsp.
#68 • • Quu Guest

Eikös herra taannoin keväällä piipahtanut Kermassa heittämässä ex-tempore -illan päivän varotusajalla tjsp.

Se oli enemmänkin ex-tempore päivä kahden tunnin varotusajalla :D
#69 • • Paarma Guest
Topikkia sivuten: onkos kellään muistikuvaa ketkä olivat soittamassa -94 Ritual-bileiden jatkoilla lepakossa? Palattuani tavastialta himaan laitoin radion ohimennen päälle ja huomasin että 03:30 aikaan pörisee radio cityn taajuudella aika tuhtia saundia, panin mankan nauhottamaan ja valvoin seuraavat nelisen tuntia vaihdellen kasettia sopivin väliajoin. Miksaustyylistä päätellen ainakin Nessi oli puikoissa, kenties Sveni itsekin?
#70 • • Timmo Guest
no perkele, järjestäjät vois laittaa svenille viestiä, että ottaa mukaan laatikollisen wanhaa trancee ja happoa! ja sit vaan joukolla hallia valtaamaan... :excellent:
#71 • • alke Guest
rock like fuck!

vuosien takainen keskiviikkosetti nosturissa oli niin päräyttävä että on ihan pakko tulla tsiigaamaan tää.
toivon kans ettei kukaan muu dj ole "pilaamassa" iltaa, 6h sveniä on minimi :-D
#72 • • timo-D Guest
sven väthiä o kyl pakko tulla helsinkiin asti kuunteleen. viime aikoina äijä o soittanut aivan loistavaa musaa. tosin niin se o aian tehny.
pitänee varata lippukin jo tässä lähiaikoina...
niin ja toivottavasti soittoaikaa väthillä o vähintään 3 tuntia.
#73 • • Individual Guest
Sillä lailla tällä lailla...
Jos Orkidean keikkalistaan on uskominen, niin Hallmark on sitten samana päivänä, mutta eiköhän tää vie voiton...(Tai vie ainakin nyt kun lippu makaa tuossa hyllyllä. :)
#74 • • Oules Guest
Sven Väth@Tavastia, kuullostaa jotenkin niin nostalgiselta...
#75 • • e Guest
noni. vihdoin :happyroll: \o/
#76 • • Kaum Guest
Nyt on lippu. Mä olen niin onnellinen.
#77 • • axo Guest
Joo hienoa! Tää pelasti kyllä kevään.
Liput jo ostettu.
Toi sulkemisaika lipussa 02.00 vähän ihmetyttää.
toivottavasti ei pidä paikkaansa
#78 • • cajwirman Guest
VITTU JESS!!!

lippukin on jo
#79 • • defa Guest

VITTU JESS!!!

lippukin on jo

No vittu jee!ketäs me nakitetaan illaks?(jukeboxi)

Eiku siis joo,täst tulee musiikillisesti varmaan unohtumaton ilta!!
#80 • • cajwirman Guest
Ei tartte mennä näitten jälkeen enään tänä vuonna bileisiin, on sen verran muikea juttu tuo Svenin tulo.