krapulatopic

580 posts, 29 pages, 138,423 views

#401 • • Tapsa Guest
Jatka Hempp@ samaa rataa,
sun krapulat käy kelpo viihteestä!
:D
#402 • • pie Guest
Mitähän jos joku alkais sponsoroimaan Hemp@n juomisia niin tulisi krapulajuttuja useemmin.. :)
#403 • • Hempp@ Guest

Mitähän jos joku alkais sponsoroimaan Hemp@n juomisia niin tulisi krapulajuttuja useemmin.. :)

Duunin palkka maksettaisiin viinana?
#404 • • Timce Guest
On. Ja Irlannin kokoinen panetus.

Kaikki kaksijalkaiset kanasta tikapuihin, ilmoittautukaa.
#405 • • Hexe Guest

On. Ja Irlannin kokoinen panetus.

Kaikki kaksijalkaiset kanasta tikapuihin, ilmoittautukaa.

Tä ny ei ole mikään niin hirveä ylläri :D

Mutjoo. Mul on ny ihan ihme dara. Sellanen kummitteleva päänsärky jossain tuolla kaukana ja ainut vaiva on se et mä olen aivan järkyttävän näköne. Mut kai se tästä sit viel alkaa
#406 • • Quu Guest
Mä taas venailen omaani. Eiköhän se parin tunnin päästä ala. Himassa 27c lämmin. :)
#407 • • Hexe Guest

Mut kai se tästä sit viel alkaa

Noni...Alko se... Ja kaikkein pahimpaan aikaan.
Olin tos viel ihan virkeenä pelaamas snookerii 12.30-14.30 ja sit se iski. Just kun oltiin lähössä perheen kans raflaan syömään. Siin sit kylmän hiki alko tippuu pöydälle ja pikkusisko sano et mä näytän ihan narkkarilta :D Ei tainnu kyl ihan koko pihvii men ja vieläkin tekee kipeet...
#408 • • Bio Guest
yöh, alkaa jo helpottaa..
aamu oli kaikkein kauhein, laatta lensi vessanpönttöön ja lavuaariin, joka meni tukkoon makkaraperunarämmäleistä. Kivaa oli kauhees hedaris availla sitä lavuaarisa :heart:

sellanen kiva tärinä ja kylmä hiki ollu.
#409 • • Homegrove Guest
Olipas liskojen yö... Näin unta että olin töissä sairaalassa ja heräilin aina välillä vapisemaan.
#410 • • Roz Guest
Pitäisköhän tänne perustaa mainoskampanjaa mukaillen myös kapulatopic?
#411 • • Juki54 Guest
No joo, semmonen orastava. Onhan äitienpäivä.
#412 • • Hexe Guest

No joo, semmonen orastava. Onhan äitienpäivä.

Kyl! Sä se osaat valita kyl nämä päivät :D Irene varmaa ylpee!
#413 • • drS Guest

Irene varmaa ylpee!

:eek:

url of stfu.
#414 • • Juki54 Guest

Irene varmaa ylpee!

:eek:

url of stfu.

url [ ] stfu [x]
#415 • • Taedium Guest
<saivartelu>

url of stfu.

The url of stfu is as follows: http://www.stfu.com/

</saivartelu>
#417 • • Taedium Guest
Kristus mikä olo.... vieläkin..... vähän helpottaa nestetankkauksen jälkeen..... mikä ihme siinä on että kylmää hikee on pakko pukata tuntitolkulla... mjaa... taitanee työpäivä olla lopuillaan. Pitäsköhän sitä bisselle?
#418 • • Hexe Guest

Kristus mikä olo.... vieläkin..... vähän helpottaa nestetankkauksen jälkeen..... mikä ihme siinä on että kylmää hikee on pakko pukata tuntitolkulla... mjaa...?

Kadehdin... Ei ol ollu eikä ol tulos ihan hetkeen :(
#419 • • Taedium Guest

Kadehdin... Ei ol ollu eikä ol tulos ihan hetkeen :(

Ei kande. Pari kaverii tullu käymään, joten vieläkin ihan hirvee olo. Muuten vietän melko rauhallista elämää mutta nyt on tullu dokattuu joka päivä ja oltuu ihan hirveessä kunnossa. Tarvii kohta lomaa...
#420 • • Remotion Guest
viikonlopun saldo:

piilokännäilyä porissa lauantaina, jekku + olut ei nouse päähän tyhjästä mahasta huolimatta?!?
lisää kännäilyö turussa x aikaan yöllä asuntovaunussa, ei se paljoo noussu vieläkään.
chillipäivä sunnuntaina turussa, hihittelen yhdessä erään tyttösen kanssa joka on nukkunut yöllä tunnin pari, kebapia ja viinipulloa kehiin.
ei noussu vieläkään pahasti päähän.

paras moment.
soitetaan paikalle 18vuotias tyttö jonka tarkoitus on tuoda 12päkki matsinkattomista varten. noh, hänpä jätti kaljat meille ja joi itse siideriä terästettynä 80%virolaisella... oli aika priceless katseltavaa, kunnes sammui... :D