krapulatopic

580 posts, 29 pages, 138,392 views

#421 • • Taedium Guest
Jösses. Oikeesti. Hei ihan oikeesti. Niinku pitää juosta kavereiden kanssa baarissa ja sit päivällä duuniin. Ei tästä tu taas yhtään mitään. Pää niin puuduksissa ettei o tosi. Onneks kohta saa viettää taas hiljaista ja raitista eloa. Ehkä.
#422 • • Juki54 Guest
Menihän siinä puol litraa viinii, pari kaljaa ja muutama paukku.
Mut ei pientäkään darraa!
:(
#423 • • Timce Guest
Oli pakko kirjata ylös omat juomiset ja yllätyin, kuinka helposti ihminen tulee niin humalaan.

3 siideriä
2 kaljaa
1 vodka-battery
1 korkkiruuvi

Ja asiaan...Ei ees oo.
#424 • • Hexe Guest

Oli pakko kirjata ylös omat juomiset ja yllätyin, kuinka helposti ihminen tulee niin humalaan.

I feel you!
Ite 7 bissee... Mutjoo. olin kyl puolustukseks aika väsyny, ja kolme viikkoa just maistamatta tippaakaan mitään!
Pientä hedarin poikast täs on. Ei pahempaa.
#425 • • snt Guest
pakko oli taas eilen viä iltavuoron jälkeen lähtee bisselle.
aika pikakänni siitä tuli, ja aika tukeva sellainen myös. nyt heikottaa.
#426 • • JussiS Guest
Tajusin just et krapula ei oo tosiaankaan lähellekään niin paha kun ei oo edellisenä iltana vetäny askia sikareita.

Pää toimii yllättävänkin hyvin ottaen huomioon että eiliset muistikuvat loppuu kello kahteentoista.
#427 • • salaisinko Guest
en kuvitellut että tällaista krapulaa edes saa aikaiseksi :panic:
#428 • • Hexe Guest
Vieläkin pää sattuu... Vedin 4 tasottavaakin täs nyt just joku aika sit...kumma...
#429 • • OCS Guest
Finlandiaa, boolia, tequila sunrise ja sidua. Siinä eiliset setit, ja huono olo johtuu suurimmaksi osaksi siitä, ettei tullut syötyä mitään kunnollista koko päivänä. Pientä heikotusta vain.
#430 • • Daniel Braun Guest
On on :( :(
#431 • • nipa Guest
kahden päivän kuurin jälkeen pientä huonoa oloa havaittavissa
#432 • • J Raninen Guest
Jo nyt on kumma, ettei tää kanuuna taltu millään. Ihme levoton olo, mutta kuitenkin oksettaa niin, ettei edes kävelyllä voi käydä.
#433 • • Taedium Guest
Alkaa kohta normalisoitumaan. Lauantai aamuna läks kaverit ja nyt saa maksa rauhoittua. Toi sekavuus (lähes delirium) mitä oli tossa viikon ajan alkaa haihtumaan ja niinku kaikki näyttää jotenkin niin surrealistisen todelliselta.
#434 • • Hugo Guest
Aikalailla... 3 päivän ränni takana :rolleyes:
#435 • • Ms. Piipi Guest
Encounters of the third kind.... Miksi taphtui näin, mun piti olla kotona nukkuun jo puoliltäöin, veny sit noin 5 tuntii :( Onneks ulkona sataa, voi hyvillä mielin pyöriä sängyssä....
#436 • • Hempp@ Guest
Eip prkl koskee päähän.
Janottaa.

Mä näin koko yön unta että mä lähdin backbageriksi jonnekin Puolaan, sitten saavuin jonnekin hotelliin tms ja aina kun koitin nukkua, lauma jotain polakkeja ryntäsi huoneeseen, pisti reivit pystyyn ja mä vaan anoin "eih antakaa mun nukkua,oikeesti saatana".

Onpa mitäänsanomaton darra.

Aivan paska ilta oli lähteä juomaan, baarit täynnä uusia ylioppilaita ja hirveä huuto ja kännisten oksennusta jokapuolella jne.

Kaverilla kun on musta vyö taekwondosta ja se on ninja tietysti, ehdotin että kaivaa ninjatähtensä ja viskaa jokaisen örveltäjän otsaan yhden.

*ttu mää haen buranaa, ihan paskq krapula.
#437 • • zAo Guest
:D
#438 • • DJ_laama Guest
aamulla jyskytti tavarajuna päässä... nyt vaihtunu yleiseen huonoon oloon ja väsyttää helkkaristi
#439 • • Taedium Guest
Kummallista. Ei ole ollut yhtään krapulaa nyt...

Kaverit läksi takasin Suomeen tuossa reilu viikko sitten, eikä ole ollu krapulaa sen jälkeen. Ja olen nukkunut. Ja muutenkin tuntuu jotenkin epärealistisen... todelliselta?
#440 • • Hugo Guest
Ihan paska fiilis... Töissäkin homma kusee 10,- :roll: :happyroll: :happyroll: :happyroll: :roll:

:D