krapulatopic

580 posts, 29 pages, 138,621 views

#281 • • Timce Guest
Voi Jeesus ja muut raamatun supersankarit. 00000555.gif
The horror and the pain..
#282 • • Hexe Guest

Voi Jeesus ja muut raamatun supersankarit. 00000555.gif
The horror and the pain..

Hah! Mul ei olekkaan! Eile kuiteski sillai piänisä :D
No kyl sen nyt sillai niinko huomaa muutkin kun ite, mut ei ainakaan mikään satu...
#283 • • Loopy Guest
Pitäisköhän jäädä vaan sisälle ja olla tekemättä yhtään mitään? :scared:
#284 • • Juki54 Guest
Huomenta :eek: :cool:

Joo, tuli tosiaan testattua tuo Leijonan tuorein saapumiserä Alkosta.
Kiitettävästi tuntu toimivan!

T: Alkon viralliset laatutarkkailijat Juki ja Kasanova
#285 • • salaisinko Guest
aih saakeli et on ollut kyllä ikävä kalma koko päivän. onneksi pikkuhiljaa leippään myötä helpottanut
#286 • • Hempp@ Guest
Joo, heräsin 15 minuuttia sitten.
Kiva krapula, voisi kyllä aloittaa Krapuloitsijan Webbiplogin.

Sunnuntai aamu, kello 8:
Erehdyin avaamaan silmäni jolloin maailma otti minut vastaan todella napakan päänsäryn saattelemana.
En ollut varma olinko omassa sängyssä vai jossain orjalaivan lattialla, sillä yhtälailla koko sänky tuntui huojuvan aallokossa ja olokin oli yhtälailla vitutusta täynnä.
Yritin nukkua taas.
Ei onnistu, päänsärky vihloo niin nasevasti etten voi muuta kuin voihkia.

Tunnin voihkinnan ja hikoilun jälkeen olin yhä tiukasti tässä maailmassa ja päätin tehdä asialle jotain.
Onnistuin raahaamaan jollain ihmekonstille krapulan piinaaman tomumajani keittiöön jossa tutustuin lääkekaappini sisältöön.
Perkele, ei Buranaa, vain närästyslääkettä, kyypakkaus ja sitten jotain kuumeeseen. Sekä intin tabletteja nuhaan.

Noh, krapulahan vastaa melkein sitkeää nuhaa joten heitin yhden intin pillerin hetulaan. Raahauduin taas voihkien sänkyyn.

Sunnuntai, kello 10:
Heräsin taas.
Päänsärky vaan jatkui entisestään muistuttaen kuolevaisuudestani.
On se kumma miten nousuhumalassa ollaan niin puolijumalia ja kiskotaankin samanlaisella tahdilla mutta aamulla sitten huomataankin miten lähellä kuolemaa ollaan.

Makasin sängyssä voihkien odottaen viikatemiestä, ei se perkele saapunut puolen tunnin odottelun jälkeen.

Nukahdin lopulta taas.

Sunnuntai, kello 16.45:
Heräsin.
Olin nähnyt unta jossa Robocop kakkosen Cain-robotti jahtasi minua pitkin Kuopiota.
Hirveä hiki oli päällä. Päänsärky oli kyllä kadonnut kokonaan.
Ainakin joku hyvä puoli sentään asiassa oli.

Nyt kyllä tekee mieli Fantaa, mietin että kuka lähtisi minun puolestani kadun toisella puolella sijaitsevaan R-kioskiin käymään vai uskallanko itse astua kadulle.
Entä jos se Cain seurasi minua Kuopiosta tänne?

Noh...Kai se pitää itse käydä.
#287 • • drS Guest
Hemp@lla on kyl krapulat mallillaan.

itelläkin oli eilen vähän samaa oloa, tulipa todettua ettei puhalluspeliä kannata pelata viru valgeella.
#288 • • Taedium Guest

Entä jos se Cain seurasi minua Kuopiosta tänne?

Onneks sentää tiedät mikä on pelon syy. Se on ikävää ku hikoiluttaa, väsyttää, sattuu, oksettaa ja pelottaa.

- Hikoiluttaa, mutta ilman peittoa on kylmä ja peiton alla kuuma. Pian sänky märkä, jolloin se on kylmä ja nihkee.
- Väsyttää, ei pysty liikkuu, eikä vaa tasapaino toimi ku nostaa pään. Ja heti ku liikkuu rupee sattumaan.
- Oksettaa, ei pysty olee paikoillaan, ku rupee kiertää vattassa. (Peittookaan ei voi pitää vatsan päällä.)
- Pelottaa, muttei tiedä mikä pelottaa, mut on ihan varma, et kohta lähtee henki tai jotain muuta ikävää.

Ja siihen päälle vielä moraalinen krapula!

(Perjantaina oli duunikaverin läksiäiset.)
#289 • • Hempp@ Guest

Hemp@lla on kyl krapulat mallillaan.

No on sitä tällä harjotuksen määrällä parempi ollakin kunnon krapulat :)

Viikonloppuna ilmestyy Krapuloitsijan Webbiplogi Part II en kommentoi onko päivä lauantai vai sunnuntai, sitten kun inspiraatio (tai krapula) iskee.
#290 • • Hempp@ Guest
ouch2_2.gif

Tätä tartteis... :(
#291 • • Hexe Guest
Piäntäis olisjuu... Sillai et huomaa kuiteski et o pari menny eile :D
#292 • • Hempp@ Guest
Saatannnnnn.......

Darra, mikään ei pyusu sisällä ja olo on voimaton.
Kohta taas pitää mennä vessaan karjuu norjaa.
#293 • • Daniel Braun Guest
Ei vittu.
Pari tuntia unta, aivan liian monta paukkua ja muutenkin univelkaa liikaa :(
La aamuna heräsin puol kasin aikaan, töihin yhdeksäksi ja kolmelta aukaisinkin ekan bissen(!) <- mä en edes normaalisti juo olutta :D
Hyvät safkat oli, kolmen ruokalajin ateria, paljon imaista viinaa ja häröilyä ja kännissä heilumista ihan liikaa.
Risteilyt on sitten kivoja :scared:
Nyt vasta pääsin takasin himaan...

Huomenna yhteentoista töihin :crybaby:
#294 • • Quu Guest
Tänään on ollu kyllä täydellisin krapula. Siis semmoinen, ettei ole mikään paha olo, vaan tosi pöhnässä. Kattonu telkkaria aika paljon, tilannu ja syöny ihan törkeen läskiä pizzaa ja kohta aukee punkkupullo. Saunakin lähtee kohta päälle.

Luksusta <3
#295 • • Hempp@ Guest
Ei saattana, kävi naapurin mummo tuossa äskettäin kyselemässä mikä on vointi kun olin kuulemma viime yönä portaikossa itkeskellyt.
En kyllä muista.

Nähtävästi tuli otettuu semmonen masennuskänni.
Hävettää, voe perkele.

Ensi kerralla pitänee avautua jo baarimikolle ettei portaikossa tartte itsekseen itkeskellä.
#296 • • Quu Guest

Ei saattana, kävi naapurin mummo tuossa äskettäin kyselemässä mikä on vointi kun olin kuulemma viime yönä portaikossa itkeskellyt.
En kyllä muista.

:D
#297 • • ShapeShifter Guest
aijai :panic:
#298 • • Aulis_G Guest
muumikrapula.jpg

:king:
#299 • • Hexe Guest
Heh! ^ :D
#300 • • Hexe Guest
Juu-u... Ei vittu... Kohmelo oli kyl aikast jäätävä... Perhanan Tampere...
Aamul seittemält nukkuun.... :panic: