Oliks Heikki lauantaina mitää?
"Hei se jätkä heräs"
:D
580 posts, 29 pages, 138,660 views
"Hei se jätkä heräs"
:D
Lisää menee, janottaa silti, eikä ees tarvi kusella käydä...Saldo tänään: 1 red bull, 2 kuppii kahvia, 3 tölkkii appelsiinisoodaa, 1 oikee rööki (pummattu), 1 muovirööki (Camel, ku eivät viel aamulla myyneet oikeeta tupakkaa)...
Ei ees helpota.
Känninen karhu joutui kuninkaan tähtäimeen
Espanjan kuningas Juan Carlos I ampui yksityisellä metsästysretkellään Venäjällä kesytetyn karhun, joka oli juotettu tapahtumaa varten humalaan, Vologdan alueen viranomainen väitti torstaina.
Viranomaisen mukaan kyseessä oli Mitrofan-niminen karhu, joka asusteli Novlenskojen kylän läheisyydessä sijaitsevalla lomailualueella. Karhu otettiin kiinni ja kuljetettiin häkissä läheisille metsästysmaille, jossa sille ennen vapauteen päästämistä tarjoiltiin hunajaan sekoitettua vodkaa.
Viranomaisen mukaan Espanjan kuningas ei ole ensimmäinen, jolle on järjestetty näytösluontoisia metsästysretkiä Vologdan alueella. "Se ei ole metsästystä, se on murha", viranomainen sanoi AFP:n mukaan. Aluejohtajan toimistosta kerrottiin, että asian tutkimista varten on perustettu työryhmä.
Normikrapulassa ei iske. Nyt perhana sattuu silmien taaksekkin.ja kaikenlainen valo iskee kuin miljoona volttia suoraan ohimoon.
The plot thickens...
Oon si vissii lähetelly tekstareita eilen...
Kahdelta kaverilta tullu jo, että mitä hittoo mä tarkoitin...
Mitähän mä oon tarkottanu?