krapulatopic

580 posts, 29 pages, 138,501 views

#361 • • salaisinko Guest
asdf :panic:
#362 • • Ms. Piipi Guest
on, on, on. Darra laskeutuu ehkä noin klo. 14.00.

Nightmare... tää ois kyl kännitopiciin vielä täs vaiheessa humalaa....
#363 • • Hexe Guest
Piänehköö...
#364 • • Ms. Piipi Guest

Piänehköö...

Miten voi?
Mä oon vielä ihan tuubingeissa, tosi kivaa... :happyroll:
#365 • • Hexe Guest

Mä oon vielä ihan tuubingeissa, tosi kivaa... :happyroll:

No hienoo jos sulle maistuu! :D (Ylläri)
#366 • • Juki54 Guest

Piänehköö...

:panic: Poika! Oot puollustanut isämmmaatasi tuubassa?
#367 • • Hexe Guest

NOhh... Miten sen nyt ottaa... Olin iltavapaal kaverin luon käymäs ja se tarjos siin kokonaisessa hulvattomassa kahdessa tunnissa viskiä, munalikööriä, viskilikööriä, kossu-vissyä, siideriä ja baileyskaakaota :D
Sen verran myönnän et olen leimannut isänmaallisia kirjeitä pienes daras ja vitut mä mitään isänmaata puolustan :D
#368 • • Ms. Piipi Guest

Sen verran myönnän et olen leimannut isänmaallisia kirjeitä pienes daras ja vitut mä mitään isänmaata puolustan :D

Edesvastuutonta meininkiä kerrassaan tollanen :crybaby:

Krapula update on my part: lift-off olikin around 11.30 a.m. (aikaistui default oletuksista), mikä aihetuuti-tuuti erinäisiä ongelmia, mm. uneliaisuutta ja heikotusta ynnä kyvyttömyyttä puhua mitään järkevää. Koska vaakatasoon meno oli mahdottumuus tilanteen olleessa pahimillaan, palkitsin itseni jälkikäteen noin 5 tunnin päiväunilla, tai oikaastaan alkuiltaunilla. Ja nyt oloni on jokseenkin parantumaan päin...
#369 • • Ryvon DJ Guest

Olin iltavapaal kaverin luon käymäs ja se tarjos siin kokonaisessa hulvattomassa kahdessa tunnissa viskiä, munalikööriä, viskilikööriä, kossu-vissyä, siideriä ja baileyskaakaota :D

Man, you got yourself some right friend:) oikee asenne :cool:
#370 • • drS Guest

viskilikööriä

öö, kyl ny viski iha viskinä :confused:
#371 • • Hexe Guest

viskilikööriä

öö, kyl ny viski iha viskinä :confused:

On parempaa, mut maistoinpas totakin iha mielenkiinnost ko enne en ol maistan, ei paha.

Mut nyt ei ole EI OLE DARRAA! Ompas... Pient jysket ohimois, hieman vapisen, hieman väsyttää...
#372 • • ipe Guest
JOstain syystä on hieman heikko olo juur nyte. Mahtaiskos johtua niistä salmareista? Toisaalta nukuin taas keittiössä istualtaan yöllä n. 3 tuntia joten paikkojakin kolottaa varmaan sen takia. Sitäpaitsi mä jäin Sedun narikkamiehelle 1 euron velkaa. Haha! Vittu en mee Onnelaan enää ikinä. Järkyttävä mesta. Muistaakseni...

PS. Miks ulkona sataa taas räntää? Kohta menee hermot. Vitun takatalvi.
#373 • • JussiS Guest
\:hearts:/

Ekaa kertaa varmaan tän vuoden aikana: mul ei oo darraa sunnuntaina!

Jätin tietoisesti eilen Housenationissa dokailun pois, oli kivaa ja tänään on vielä kivempaa! Oonkohan sairas, kun selvinpäin on bileissä melkein kivempaa kuin kännissä :o
#374 • • Quu Guest

Oonkohan sairas, kun selvinpäin on bileissä melkein kivempaa kuin kännissä :o

Onneksi se menee ohi, trust me.
#375 • • JussiS Guest

Onneksi se menee ohi, trust me.

No joo, en aatellu ottaa tavaks. Mut hauska ero tollanen omavalintainen selväpäisyys, jolloin voi selkeesti olla ihan kivaa, kun taas jos joutuu väkisin oleen esimerkiks kuskina, ni ilta on melkein jo samantien pilalla.
#376 • • Encoder Guest
[21:00] <Encoder_> suosittelen muillekin tästedes kebabin ja pizzan syömistä välittömästi kännäyksen jälkeen
[21:00] <Encoder_> krapula oli minimaalinen \o/

Tää päivä päättyi täydelliseen voittoon.
#377 • • Ryvon DJ Guest
Voi Ristus, henkinen krapula eilen. Tuli taas käytyä lähipaikassa, ja sen seurauksena tuhoutu kännykkä, CCCP-huppari, melkeen tuli fyysisiä vammoja toikkaroidessa, ja erittäin kiimainen nainen (sekä minä) jäi ilman eroottisia meininkejä. Tuli riehuttua sitten kylilllä aamuyöstä sähkölootia potkiskellen, nerokasta! Ainiin ja kotona sitten laatat lattialle + sammuminen
:panic:
#378 • • Hempp@ Guest
Otan varaslähdön huomista ajatellen sillä kaveri tulee tänään laivalta ja tuo minulle pari litraa kirkasta.
:excellent:
#379 • • Ms. Piipi Guest
Pientä, lähinnä väsy...
Emmä oikeesti tällai 2krt/vko tänne postaa, nyt on vaan vähä poikkeuksellista. Ja sitä paitsi tänään on mun "perjantai", eilinen leikisti torstai, ku loppu viikko vapaa...
#380 • • drS Guest

Emmä oikeesti tällai 2krt/vko tänne postaa, nyt on vaan vähä poikkeuksellista. Ja sitä paitsi tänään on mun "perjantai", eilinen leikisti torstai, ku loppu viikko vapaa...

selitteleminen :heart: