http://www.villevaavu.org/temp/Remontti/images/34Maalaus.jpg
Aika kivan näköinen, sellainen raikas. Tuli heti mieleen laineiden kimallus aurinkoisena kesäpäivänä. Kehitittekö tuon kuvion itse vai otitteko jostakin valmiin?
769 posts, 39 pages, 223,577 views
http://www.villevaavu.org/temp/Remontti/images/34Maalaus.jpg
Päivittelin kans noita alkuperäisiä kuvia, jossa nyt pari lisää. Mukana myös kuva miten toi maalaus tehtiin :)
Whoa! Alkaa näyttämään kodilta. Tuollaiseen vankilaan voisin itsenikin melkein sulkea.yhden pienen kriisin, ylimääräisen työn ja seinän uudelleenmaalauksen jälkeen saatiin vihdoin olohuoneen seinään vähän kuviota:
http://www.villevaavu.org/temp/Remontti/images/34Maalaus.jpg
Aika kivan näköinen, sellainen raikas. Tuli heti mieleen laineiden kimallus aurinkoisena kesäpäivänä. Kehitittekö tuon kuvion itse vai otitteko jostakin valmiin?
Moi,
Olisko kenelläkään vinkkiä mistä löytyisi jokin kuvan kaltainen sänky, mutta wengen/pähkinän värisenä? Ko. esimerkkisänky on Askon mallistosta, mutta tietty tuota löytyy vain vaaleana.
Koivuna/tammena/muun vaaleana puuna erilaisia vaihtoehtoja löytyy suht paljon, mutta tummaa vaihtoehtoa ei ole oikein löytynyt mistään.
http://koti.phnet.fi/renegade/images/style_int.jpg
Pelkistetyt linjat siis ja mielellään suht korkea sängynpääty. :)
Onkos kukaan käyttäny solid furnituren palveluja?
Me käytiin kalevankadun liikkeessä useempi viikko takaperin kysymässä tekevätkö sängynpäätyjä mittatilauksesta, innokkaasti nyökyttelivät että juu toki. Käytiin suunnilleen läpi myyjän kanssa mitä haluttais ja jätettiin yhteystiedot. Mitään ei kuitenkaan kuulunut.. Eivät vastanneet puheluihin, eivätkä sähköposteihin.
Ei oo jaksanu enää paikanpäälle raahautua. Hassuu tollanen :confused:
jos haluat aito puuviili niin boconcept (kodinanttila ja vepsäläinen, 400e)
http://www.club8.com/Files/Billeder/BC/Products/Beds/Beds-00.jpg (saa ilman tota kangasta)
jos haluat aito puuviili niin boconcept (kodinanttila ja vepsäläinen, 400e)
http://www.club8.com/Files/Billeder/BC/Products/Beds/Beds-00.jpg (saa ilman tota kangasta)
Toi boconcept oltais itse asiassa Vepsäläiseltä ostettukin, mutta toimitusaika olisi ollut aika hurjat 8-9 viikkoa...ja ainakin Lahden Vepsäläisessä oli kyllä lähes puolet kalliimpi hintalappukin kyljessä kuin 400e?
Kodin Anttilasta voisi tietty käydä vilkaisemassa, malliltaanhan toi olisi aika pop.
Tänks.
Toi boconcept oltais itse asiassa Vepsäläiseltä ostettukin, mutta toimitusaika olisi ollut aika hurjat 8-9 viikkoa...
Toi boconcept oltais itse asiassa Vepsäläiseltä ostettukin, mutta toimitusaika olisi ollut aika hurjat 8-9 viikkoa...
...ja noista toimitusajoista huonekaluliikkeissä meillä jokaisella on varmaan se oma kauhutarina. :crybaby:
Toki aina sattuu ja tapahtuu.
Vahinkoja sattuu.
Ja ikäväähän se on että se omalle kohdalle osuu.
toimitusajat on kyllä siitä jännä juttu, että usein myyjät on niitä jotka lupailee liikoja. Esim ollaan totuttu siihen, että tuote tulee yleensä alle kahdessa viikossa, asiakkaalle sanotaan: "toimitusaina noin 2vko tilauksesta" ja sitten kun just tällä kertaa tehtaalla on toimitusvaikeuksia, niin homma kestääkin 4vko.
IMO liikkeiden pitäisi aina sanoa mikä on keskimääräinen odotusaika ja mitä homma voi pahimmillaan kestää.
Itse oon huomannut, että toimitusajat yleensä pitenee ja tarkentuu kun hintataso kasvaa. Kalliimmat liikkeet ilmottaa suoraan niinkuin asia on, eli toimitusaika esim 14-16vko. Siinä ei lähdetä vedettämään esim. 10vko, sillä liike tietää, että siihen ei pystytä.
IMO liikkeet ei voi välttää vastuuta sanomalla "logistinen ketju vaan on niin hankala, että tämä ei kerinnyt".
Jos asiakas joutuu soittamaan kerrankin liikkeeseen ja ihmettelemään missä se esine viipyy, liike ja myyjä on kussut homman.
Myyjä ei tällaisessa tapauksessa lupaile liikoja.
Joskus, ikävä kyllä, jokin asia kusee ja jos täysin normaalisti ympäri vuoden toimitusaika on tuo kaksi viikkoa ja jostakin syystä se venyy niin eihän myyjä voi kaupantekohetkellä oikeesti tietää sitä.
Ja itsekkin käytit termiä "toimitusaika noin" ;)
No mut ei mun mielestä pidä asiakkaana suhtautua ihan vaan olan kohautuksella siihen, että esimerkkitapauksen mukaisesti vaikkapa toimitusaika tuosta vain yhtäkkiä tuplaantuu.
Tällaisen ikävänkin tilanteen ammattitaitoinen myyjä osaa toki kääntää edukseen ja saada viivästyksestä vittuuntuneen asiakkaan tyytyväiseksi, eikä kyse ole edes isoista asioista.
Aika harvoin huonekaluliikkeessä myyjä esimerkiksi vaikkapa itse ehdottaa, että "tiedustelen tilannetta tukkurilta/maahantuojalta/keskusvarastolta/tms ja soitan sitten teille tarkemmasta toimitusajasta".
Kyllä se yleensä menee niin, että asiakas saa itse soitella/ajella liikkeeseen jo maksamiensa, mutta toimittamattomien tavaroiden perässä.
Vai liekö sitten olen minäkin väärissä huonekalukaupoissa asioinut.
mitään ei pidä missään nimessä maksaa, ennen kuin tavara on toimitettu, koska tällöin kaupan purku tai hinnan alennus on huomattavasti hankalampaa ja muutenkin neuvotteluasema heikompi.
luovat ratkaisut rulaa. wandan kanssa sovittiin, että jos eivät toimita tupareihin mennessä tilattuja tuoleja, niin tuovat sitten kuitenkin vastaavat esittelytuolit paikalle, että pääsee vieraat istumaan. näin sitten tapahtui, mikä tietysti toi pari tuntia lisäduunia kaupalle, mutta toi kaupan ja piti asiakkaan tyytyväisenä pienestä myöhästelystä huolimatta.