769 posts, 39 pages, 223,533 views
perkelesaatanavittu... :mad:
Joo-o.
Noi olohuoneen tapetit on ärsyttävät repiä.
Kohta nykäisen uudet kipsilevyt vaan päälle :D
Yks seinä about kokonaan irroitettu.
Kyl tää tästä...
Nyt on 10 litraa tasoitetta tossa muiden maalipurkkien jne vieressä.
Eiköhän se riitä :D
Nyt on 10 litraa tasoitetta tossa muiden maalipurkkien jne vieressä.
Eiköhän se riitä :D
Äläs oo vielä varma ... meillä meni about 55kg tasotetta seiniin :D
Voi perkele... [avautumista]......[/avautumista]
Kuis paljon teillä tota seinäpinta-alaa oikein on jos 55kg meni tasoitetta? :confused:
Mutta tässä 36 kuvaa siitä mitä ville & vaavu on tehneet vikat 6kk kaiken vapaa-ajan
<3 kivaltahan tuo jo alkaa näyttämään :happyroll:
pisti heti silmään se, etten nähnyt liesituuletinta missään. Coolii, onks se sellanen ulosvedettävä vai mikä?
Ja se kaapiston päällinen valaistus (piilotetu lamput) on aivan ubercool, juurikin sellaista olen itsekkin suunnitellut keittiöömme. Meillä on kuitenkin sokkelia siellä katonrajassa joten en ole uskaltanut mitään repiä vielä auki, voi olla että sieltä paljastuu jotain putkea tms jolloin em. kaltainen valaistus jää haaveeksi..
Mut toi teidän keittiö kyllä toimii :cool:
Upeaa jälkeä olette saaneet aikaan, Ville ja Vaavu! Tosin sisustusmakumme on sen verran erilainen, että itse en tuollaisessa kodissa haluaisi asua.
Keittiön kaappien vetimet ovat kivat. Mitä materiaalia mahtaa olla tuo työtaso? :)
p.s. Itse ostin pari viikkoa sitten huuto.netistä Yrjö Kukkapuron suunnitteleman työtuolin kymmenellä eurolla. :scared:
Ville tai Vaavu mistä ootte hommanneet noi levyt mun pitäis tehdä ihan samanlaiset just tollasesta isosta levystä. tosin voi olla että käyn ikeasta ostaa haperoa jos tuota ei löydy mut siellä kun ei oo lackhyllyjä kirsikan värisinä...
Juuri näin sen olohuoneen tuleekin olla himassa.Minkä valmistajan tykki toi on?Näyttää hieman Panasonicin mallilta?