Ehkä tuo matto (onko muuten Ikeasta?) olis sellanen jonka heivaisin pois, jotenkin toi teidän lattia on niin hieno että mä pitäisin tilan "arvokkaana" sen avulla.. Tai sit joku pienempi matto tilalle.
Joo, ikeasta. Ostettu joskus vuonna miekka ja kypärä, vaikka samaa mattoa myydään edelleen (tosin hinta on enemmän ja matto paljon ohuempi)
Kyllä mä lopulta luulen, että me tullaan tota mattoa pitämään tossa. On kuitenkin oikeesti laadukas matto ja tota lattiaa me voidaan katsella koko kämpässä. Ja sopii muotonsa puolesta ton lampun alle, vaikka onkin huoneen kokoon nähden hiukan liian suuri.
Ja lisäksi meillä ei ole ikinä rahaa uuteen mattoon :D
..eeeehhei todellakaan, vaan se mitä arvoiseensa työhuoneeseen tarvitaan on tietysti iMac.. :D :king:
Joo, no mac olisi kivan näköinen, mut maksaa hervottomasti suhteessa hyötyyn. Harkittiin maccia itseasiassa jonkin aikaa, kun piti uusia pc:n kotelo + virtalähde + emo, mutta kun saatiin noi kaikki 200e (shuttelen xpc) ja myöhemmin ostetaan oikeesti laadukas tft niin kone tulee maksamaan ehkä 1/3 siitä mitä apple. Ja silti kaikki näkyvillä olevat osat on tyylikkäitä. Mut toki apple olisi ollut paljon katu-uskottavampi :D