193 posts, 10 pages, 29,528 views
Sundmansin alakerta, eli Sundmans krog.
Suosittelen Pekka Terävän PalacenRantaa
Omia suosikkejani Helsingissä ovat Tapasta uudenmaankadulla ja Via Ludwiginkadulla. Näistä varsinkin Via loistaa huikealla sisustuksellaan ja kohtuullisen persoonallisella listallaan.
Suosittelen Pekka Terävän PalacenRantaa
...ja minä suosittelen Pekan kirjoittamaa kirjaa! Pienistä kirjoitusvirheistään ja hieman hankalasta käytettävyydestään huolimatta kirkkaasti viime vuoden paras keittokirja. Kiinnittäkää erityisesti huomiota kirjan ulkoasuun ja upeisiin kuviin!
Jotkut vetävä änkyräkännit bileissä, jotkut ostavat överikalliit muotipöksyt, jotkut ostavat levyjä ja jotkut käyvät syömässä hyvin... Luuletko, että mä laitan useinkin yli 50e syömiseen?
Tapasten hintahaarukka on muistaakseni n. 2-4e, joten tuolla syö hyvää ruokaa kohtuullisen halvalla.
ikimuistoiset ravintolakokemukset
2) Eräällä opintoihini liittyvällä ulkomaanmatkalla syksyllä -02 söin puolalaisen suolakaivoksen ruokalassa lähes 100m maan alla aivan tajuttoman hyvää soppaa. Hintaa oli huikeat 50 senttiä. Siinä oli jotakin tomaattilientä, jättipapuja, perunoita ja ryynimakkaran palasia. Ei kuulosta kovin hääviltä, mutta maku oli kyllä toiselta planeetalta.
.
...
- Ysi (Pasta Pomodoro on ehdoton, ja hintakin on vain pari euroa jonkun perus kebabpizzerian roiskeläpän yli)
...
Mäkissä tulee käytyä 2-7 kertaa viikossa... :excellent:
Jotkut vetävä änkyräkännit bileissä, jotkut ostavat överikalliit muotipöksyt, jotkut ostavat levyjä ja jotkut käyvät syömässä hyvin... Luuletko, että mä laitan useinkin yli 50€ syömiseen?
Äsh, en muista paikkojen nimiä mutta ainakin se thaimaalainen mikä on Showtimen vieressä on aika guudis ..