193 posts, 10 pages, 29,570 views
Niin siis minkäsmaalainen ravintola se Bamboo Center nyt olikaan :]
Musta noi New Bamboo Centerin ylenpalttinen suosio on vähän huvittavaa...
Muista kiinalaisista hyväksi on havaittu Tavastian vieressä sijaitseva jonka nimeä en nyt muista...
Missään ei ole niin hirveä meteli ja sotku kuin hampurilaspaikoissa.
Tänne on pitänyt suorittaa pyhiinvaellus jo pidemmän aikaa, sillä ainakin kuvista ja kirjoituksista päätellen paikan miljöö ja menu rokkaavat hulluna. Mulle maistuis heti Paahdettua turskaa ja verigreippivoikastiketta.
:D
Heikin jo muuten kattavaan listaan vois lisätä Turusta pippurimyllyn, jossa on ainakin todella hyvät pihvit. Harmi että paikka näyttää lähinnä lounasruokalalta, sillä ruoka on aina ollut erittäinkin hyvää.
onko raumall muuten legendaarinen vipburger (tai joku semmonen) vielä?
Ei oo enää, lopetti viime talvena... ViBin krapulamätöt oli kyl oma legendansa. Tilalla on nykyään joku snack house josta saa kaikkee pikasafkaa kebabista pihveihin suht halvalla.
Onkos kukaan muuten tsekannut sitä Punavuoren uutta japanilaista mestaa?
Dublinissa oon käyny yhdessä hyvässä kiinalaisessa. (Niitä wake-atay mestoja on paljon, mut se on pikaruokaa, eikä kiinalaista.) En tosin ymmärtänyt sanaakaan ruokalistasta, enkä ymmärtänyt mitä tarjoilijat puhu. Onneksi oli kiinalainen seurassa, joka sitten tilasi paljon ruokaa pöytään.tai sit mä oon tottunut liian hyvään, brittilandiassa kun kahden vuoden aikana tuli syötyä niin hyvää kinkkiruokaa ettei tosikaan!
Do you have to be a minger to get in? :DMing Inn
Turuus oon syöny hyvää ruokaa Blankossa ja Bossassa, joista viime mainitussa kylmämarinoidut kasvikset & vihannekset (tjsp.) oli aivan taivaallinen. Tästä nyt on kyllä jo useampi vuosi aikaa joten tiedä sitten mikä on meininki nykyjään.
http://www.accesss.org/index.php?id=6269
tapi t tulee ainakin tanne beesii eiks joo
.... vaikka myönnän suoraan että carrolsin burgerit ovat parhaita.