Ravintolat

193 posts, 10 pages, 29,557 views

#181 • • insertxox Guest

Peppersack
En suosittele, järkyttävän huonoa ruokaa.
Toisaalta oliko se liikeideaan sovellettua ruokaa..
Hapettuneet perunat. :panic:

Lisää negatiivisia uutisia paikasta.
Kaikki kaverini jotka olivat syömässä kyseisessä paikassa ja minä
sairastamme vatsa vaivaa (ns. ripulia) ja kuumetta.
Yksi kavereistani joutui jorvin sairaalaan.
Odotamme tuloksia.. :confused:
#182 • • salaisinko Guest
Tänään tuli sit käytyä Don Corleonessa.

Erittäin keskeinen sijainti Kamppi-centerissä, josta pääsee lähes kaikkialle mihin tarivtsee. Tilasin marco pollon johon kuului lohkoperunoita, grillattua kanan rintaa paprika-muscottipähkinäkastikkeessa + paistettuja vihanneksia.

Perunat ja kana olivat mielestäni suht. taivaalliset. Kun ensimmäisen palan laittoi suuhun, niin tunsi sen melkeinpä sulaavan sinne ja sama perunoiden kohdalla.

Kokonaisuudessaan erittäin maukas kokonaisuus ja varmasti tulen jatkossakin piipahtamaan. Hinta/laatu suhde on kerrassaan mainio. Suosittelen kyl tätä ellei ole vielä käynyt :)
#183 • • salaisinko Guest

Peppersack

No huh. itse olen muutaman kerran tuolla käynyt eikä mitään vastaavaa ole tullut esille :o. omituista :eek:
#184 • • zAo Guest

Peppersack

No huh. itse olen muutaman kerran tuolla käynyt eikä mitään vastaavaa ole tullut esille :o. omituista :eek:

Teräsvatsa
Caro²

#185 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Jos Kotkaan sattuu eksymään, niin suosittelen kokeilemaan ravintola Meriniemen sapuskoja. Ainakin possun sisäfile ja kalaruuat ovat olleet ihan taivaallisen hyviä. Etenkin se possu sienikastikkeessa :hearts:

Vaikka olenkin kesätöissä samaisen ravintolan alakerran diskossa, niin se ei kyllä tähän asiaan vaikuta yhtään.

Meriniemi oli aikoinaan Ympyrän omistama paikka. Sen jälkeen kun ko. yrityksellä loppui sopimuksesta aika ja Kotkan Pursiseura (rakennuksen omistaja) vaihtoi ravintoloitsijaa, on taso noussut huimasti.

Jos kepappia haluaa tai kaupungin parhaita pizzoja, niin erkaniin :hah:
#186 • • te i nie m mi Guest
jos tykkää kreikkalaisesta ruuasta/kreikasta yleensä niin pieni Athanosios isoroban alussa sisäpihalla on luksus. ruoka on hyvää, vaikka valikoima on vähän suppea mut parasta on ehdottomasti tunnelma ja ravintolan omistaja. paikka on tosi pieni, enkä oikeen usko että tila on edes tarkoitettu ravintolakäyttöön :) ja melkeen joka kerta kun käy, saa kaupan päälle kreikkalaisia lauluja ja tarinoita (tietty saa olla rauhassakin jos siltä tuntuu, ekan kerran oon käyny siellä hyvinkin onnistuneilla treffeillä joskus vuosia sitten).
ihan ninkun siirtyis suoraan kreikkaan kun astuu sisään.
pitääkin käydä pitkästä aikaa, viime kerrasta on varmaan yli vuosi. älkää kukaan vaan sanoko et se on lopettanu.. mihin mä sit muka vien äidin syömään kun se tulee käymään.

ps. se on muuten suomen vanhin kreikkalainen ravintola, perustettu joskus ~1965.
#187 • • Båssanova Guest

Peppersack

Suosittelen myös boikotoimaan kyseistä paikkaa. Käytiin viime kesänä kyseisessä paikassa ja osan porukasta oli mahdotonta saada ruokaa edes syötyä. Hintatasoltaankin käsittämättömän korkea suhteessa ruuan tasoon.
#188 • • insertxox Guest

Suosittelen myös boikotoimaan kyseistä paikkaa. Käytiin viime kesänä kyseisessä paikassa ja osan porukasta oli mahdotonta saada ruokaa edes syötyä. Hintatasoltaankin käsittämättömän korkea suhteessa ruuan tasoon.

Tulokset saatu.
Salmonella..ja joitan muita tulehdus arvoja.
Olin tehnyt asiasta reklamaation ja ns. asiaan puttuu
"Tallinnan terveysvirasto"
Näin he sähköpostissa lupailivat.
#189 • • LindaGP Guest

Jos Kotkaan sattuu eksymään, niin suosittelen kokeilemaan ravintola Meriniemen sapuskoja...
...Meriniemi oli aikoinaan Ympyrän omistama paikka. Sen jälkeen kun ko. yrityksellä loppui sopimuksesta aika ja Kotkan Pursiseura (rakennuksen omistaja) vaihtoi ravintoloitsijaa, on taso noussut huimasti.

Olen häkeltynyt. :eek: Pyörittääkö Pia sitä edelleen? Täytyy tulla testaamaan paikkaa, jonne minun Pian mielestä piti mennä töihin hoviksi.
#190 • • insertxox Guest

jos tykkää kreikkalaisesta ruuasta

Grecia
Kävin tänään syömässä työkaverini kanssa.
Erittäin hieno sisustus ja tunnelma.
Ruoka oli mahtavaa suorastaan lapsuudenmuistoja herättäviä.

Alkuruoka:
OREKTIKO - 16,80€
Tsatsikia, taramoa, pitaleipää, kreikkalaista salaattia, dolmadakia ja grillattua halloumi-juustoa...

Pääruoka:
KLEFTIKO - 19,00€
Rosvopaisti. Punaviinissä haudutettua uunilammasta, yrteillä ja valkosipulilla maustettuna. G. L.

Jälkiruoka:
Vatsa niin täynnä.[espresso]
Annokset olivat isoja, johtuen kreikkalaisuus kansallisuudestamme.
Työkaverini tunsi paikan työntekijät.

Suosittelen l'ämpimästi.
PS:Pyytäkää paikan hovia soittamaan bouzouki:a :)

Grecia
Katajanokanlaituri 5
#191 • • flaikku Guest
Käytiinpäs tossa viime viikolla tsekkaamassa Anteron kanssa
Ristorante Gastone, Korkeavuorenkadulla.

Loistava hinta/laatusuhde, hyvää viiniä & mukava henkilökunta.

Suosittelen :)

.m

RISTORANTE GASTONE
Korkeavuorenkatu 45
00130 HELSINKI, Finland
www.ristorantegastone.fi
¡ Previous post about a year ago !
#192 • • Hansu Guest
Pakko hehkuttaa. Kävin viime viikolla syömässä ravintola Silvopleessä (Toinen linja 3, Hki) ja safka oli aivan uskomattoman hyvää. Kyseessä on siis kasvis-/ elävän ravinnon rafla ja tarjolla oli lounaslistan lisäksi todella iso noutopöytä jossa oli valehtelematta muutama kymmenen ruokalajia, esim. erilaisia salaatteja, kastikkeita, pateeta, marinoituja kikherneitä/oliiveja/sieniä/you name it, tofuja, patoja yms. ja jälkkäriksi hedelmiä (kesän ekat mansikat korkattu :excellent: ). Lautanen punnittiin kassalla ja hinta määräytyi painon mukaan; esim. mun melko täyteen ahdettu satsi kustansi n. 8 e. Ruoasta tuli mukavan täysi olo, ei ähky vaan kerrankin "sopiva" ja kylläisyyden tunne kesti pitkälle iltaan asti. Palan painikkeeksi join vielä herkullista banaaniolutta.

:1star: :1star: :1star: :1star: :1star:
#193 • • Timce Guest
Pizzeria Sivuraide, Hämeentie 54

Jauhelihapizza ja litran olut.

:1star: :1star: :1star: :1star: :1star: :1star: