---
Ja mullahan on, ensimmäistä kertaa moneen aikaan mua rupes varsinaisesti vituttamaan ihan tunteen tasolla, ja tämä oli kun J.Cage nimitti mua natsiksi. On pakko jatkaa, tsörry, kun alkup. topic suljettiin.
ja tässähän tulee:
Suosittelisinpa siis ratkaisumallia mikä saattaisi miellyttää kaikkia osapuolia:
- digital beat ei kommentoi saamaansa palautetta
- digital beat koeajalle, jolloin hänen joka postauksessa pitää olla jotain asiapitoisuutta joka tuo jotain uutta informaatiota esille. Eli ei saa spämmätä.
Jonkun kohdan rikkomisesta voisi esimerkiksi saada bännäyksen.
Eikö kaikkien tavisten pitäisi olla täällä tasavertaisia? Vai aletaanko käyttäjät luokittelemaan yli- ja ali-ihmisiin? Hienoja ehdotuksia Juha "Natsi" Vilkamo.
Jaahas. Usko tai älä, mutta mua muka-viisaista näpäyttelyistäni huolimatta myös häiritsee tuo koulukiusausmentaliteetti mitä db joutuu kohtaamaan, minkä "näppärästi" poistitkin tuosta lainauksesta saaden lisäpotkua kommentillesi. Luuletko että jos asialle ei tehdä mitään, ihmiset rauhoittuisivat ja ryhtyisivät elämään sulassa sovussa? No, ehkäpä olen luonut jonkinlaisen harhakuvan itsestäni ja aatteistani tällä palstalla ja sulla on siten tavallaan oikeus tyrmätä sanani. Mutta jos viitsisit valita sanat vähän paremmin, ei oikein tuo natsiksi haukkuminen kovinkaan paljoa lämmitä. Sitäpaitsi ei voisikaan mennä enempää metsään.
Mutta ajatusrakennelmani oli tässä tapauksessa aika mekaaninen:
ongelma 1): Digital beatille vittuillaan kokoajan kaikkialla, ja hän on ollut irkissä ja tällä foorumilla silmätikkuna jo ties monettako viikkoa.
ongelma 2): db promotoi itseään poiketen kulttuurimme suotavista normeista, ja aiheuttaa näin kitkaa ja vitutusta. Ja samalla spämmää puolet foorumista.
ja ratkaisua ei tule ellei ratkaisua ehdoteta, siksi suolsin yhden ehdotelman ilmoille. Voihan joku esittää kilpailevan mallin. Varmasti kätevämpiä vaihtoehtoa olisi olemassa, en vain aamukahvillani kyennyt parempaa suoltamaan. Voit esittää paremman jos haluat, kunhan pidät mielessäsi että tavoitteena on lopettaa joukkolynkkaaminen ja toisaalta tavoite on myös pitää tämä foorumi viihtyisänä muutenkin kuin sanan irvokkaimmassa merkityksessä.
Halusin vain lyhentää tota quotea ja jokainenhan näkee sen alkuperäisen suoraan viestini yläpuolelta. Ja tuskin Vilkamokaan voi yksin tehdä kaikkia sitovaa päätöstä siitä, ettei DB:lle vittuilla. Vai olenko missannut jotain JV:n jumalaisia voimia?
Ja tämä ehdotelma siis "lyhennettiin" pois: digital beatille ei vittuilla enää ollenkaan (bannin uhalla)
Mistä lähtien on tarvittu jumalallisia voimia muutosten aikaansaamiseksi? Eikö mielestäsi inhimilliseltä pohjalta voi löytyä ratkaisua joka mahdollistaisi vittuilun määrän vähentymisen. Vai onko mielestäsi nyt päästy juuri optimaaliseen tilanteeseen kun tuhat pieksee yhtä? Eikö muutosta tarvita?