Off-topic jatkot

152 posts, 8 pages, 18,724 views

#21 • • Edited serotonot Guest

Mä uskoin. Mulla on ollu kuva, että serotonotilla on huumorintajua.

Mistä sä oot sen kuvan saanu. Kaveri lupas et se ei pistä sitä levitykseen. Onks se se mis mul on se huumorintajulaatikko.

Pakko kyl myöntää et ei mulla oo huumorintajua itelläni, mut faijalla sitä on ja vienki aina sen huumorintajusta ja pistän vettä vähä tilalle. En tiiä eiks se oo huomannu vai eiks se vaan välitä
#22 • • khatt Guest

Eikö kaikkien tavisten pitäisi olla täällä tasavertaisia? Vai aletaanko käyttäjät luokittelemaan yli- ja ali-ihmisiin? Hienoja ehdotuksia Juha "Natsi" Vilkamo.

Beep! Godwinin laki toteutui. J.Cage hävisi jo väittelyn ja menetti kasvonsa, mitä sitä enää jankuttamaan?
#23 • • drS Guest
pakkohan serotonotilla on olla huumorintajua, kun se kuuntelee psykee.
#24 • • Taedium Guest

Mistä sä oot sen kuvan saanu. Kaveri lupas et se ei pistä sitä levitykseen. Onks se se mis mul on se huumorintajulaatikko.

Ei se, vaan se missä sulla on huumorintaju valahtanu housuihin. Onneks sitä hajuu ei saa tallennettuu, mut ilme on hieno.

Pakko kyl myöntää et ei mulla oo huumorintajua itelläni, mut faijalla sitä on ja vienki aina sen huumorintajusta ja pistän vettä vähä tilalle.

Munkin faijalta oon joskus vieny huumorintajuu ja laittanu vettä tilalle. Mut ilmeisesti se oli päässy kokonaan loppuu se huumorintaju ku kerran se oli laittanu sen huumorintajun pakkasee ja se oli jäätyny, niin se huomas, ettei siellä ole enää huumorintajua jäljellä.
#25 • • crash Guest

Ideanahan tässä on se että nyt periaatteessa yksi ajoissa liikkeellä oleva lipunostaja jäi ilman normaalihintaista lippua, sillä ystävämme Duango oli ostanut sen omiin rahantienaamistarkoituksiinsa.

Hei Quu!

Satutkos tietämään, että Kraftwerkiin sai lippuja vielä viime viikollakin? Näin nopeasti järkeiltynä mainitsemallasi "mattimyöhäisellä" on ollut aikaa lippujen ostamiseen 11.11 klo 9 lähtien suhteellisen monta päivää (tarkemmin pari-kolme kuukautta). On se nyt kumma juttu, jos ei siinä ajassa saa asiaansa hoidettua.

Muutenkin, alkuperäiset liputhan myytiin ihan parissa tunnissa loppuun. Oman lippuni sain hommattua ihan ensimmäisten joukossa Lippupalvelu.fi:n kautta sähköisesti. Tapahtumasta on myös tiedotettu, joten en nyt oikein osaa järkeillä mitä moralisoitavaa tuossa vielä on?

Ensinnäkin oli ihan fiksua (ja monelle pelastus), että lippujen määrää lisättiin kysynnän johdosta. Toiseksi itseä ainakin hieman suoraan sanoen vitutti, kun tieto lisälipuista tuli (ahneet paskiaiset - viittaus tapahtumanjärjestäjään).

Terveisin,

Ville/Crash
#26 • • Quu Guest

Hei Quu!

Tiedän että lippuja on ollut kauan jo myynnissä, ja sinäänsä tuolla nimenomaisella tapauksella ei ole oikeastaan mitään vaikutusta muiden lipunsaantiin.

Asia miksi tuossa niuhotinkin (myönnän että vähän turhan herkästi) on vain se periaate.

Its just not c00l \,,/ O_o \,,/
#27 • • Juha Vilkamo Guest
kun asiaa vähän miettii, todellinen häviäjäosapuoli tossa lipunmyynnissä ei ole se joka maksaa 70e lipusta, eikä se taistelija joka on jäänyt ilman lippua, vaan lipun myyjä (durango), joka on myynyt itsensä varsin halvalla, 70e - 38e = 32e
#28 • • Taedium Guest

on myynyt itsensä varsin halvalla

Itseään ei voi myydä. - Kun alat keskustelemaan hinnasta, olet jo menettänyt sen.
#29 • • Juha Vilkamo Guest

Itseään ei voi myydä. - Kun alat keskustelemaan hinnasta, olet jo menettänyt sen.

Totta, hyvä tarkennus.
#30 • • jUSSi Guest

Satutkos tietämään, että Kraftwerkiin sai lippuja vielä viime viikollakin? Näin nopeasti järkeiltynä mainitsemallasi "mattimyöhäisellä" on ollut aikaa lippujen ostamiseen 11.11 klo 9 lähtien suhteellisen monta päivää (tarkemmin pari-kolme kuukautta). On se nyt kumma juttu, jos ei siinä ajassa saa asiaansa hoidettua.

tottahan toki, mutta se on se asenne mikä vituttaa.

Ja työntäkää nyt hanuriin ne viittaukset moderaattoreihin. Jos katsotte hieman postausten lukumäärää niin kaikilla uusilla moderaattoreilla (minä, Quu, Tapi T) tuo postausvilkkaus on ollut aivan omaa luokkaansa jo ennen tämän statuksen saamista. Ei moderaattoristatus tehnyt meistä mitään FM:n orjia, jotka eivät osaa ajatella tai joiden mielipiteet olisivat jotenkin parempia tai oikeampia. Samaa paskaa me täällä edelleen jauhamme ja jos joku luulee meidän käyttävän moderaattoristatusta jonain munanjatkeena, niin se on ko. henkilön ihan oma ja henkilökohtainen häpeä.
#31 • • crash Guest

Ja työntäkää nyt hanuriin ne viittaukset moderaattoreihin...

Vaikka itse en moderaattoristatukseen puuttunut, niin luulen ja vahvasti uskon, että tästä huomauttaneet henkilöt pikemminkin tarkoittivat moderaattoriin viittaamisella tuota kärkevän (tosin jo myönnetyn ja anteeksipyydetyn, siis kaikki ok) off-topic mielipiteen esittämistä buy&sell -alueen alla. Sitten soppa olikin jo valmis ja lipun myynnistä muodostui sivuseikka.

Mutta tuota varmaankin viittauksella tarkoitettiin...
#32 • • jUSSi Guest

Vaikka itse en moderaattoristatukseen puuttunut, niin luulen ja vahvasti uskon, että tästä huomauttaneet henkilöt pikemminkin tarkoittivat moderaattoriin viittaamisella tuota kärkevän (tosin jo myönnetyn ja anteeksipyydetyn, siis kaikki ok) off-topic mielipiteen esittämistä buy&sell -alueen alla. Sitten soppa olikin jo valmis ja lipun myynnistä muodostui sivuseikka.

Mutta tuota varmaankin viittauksella tarkoitettiin...

Aivan, mutta vaikka moderaattorien toimintaan pitääkin kiinnittää hieman enemän huomioita kuin tavallisen käyttäjän toimintaan (siis tavallisen käyttäjän näkökannalta), ei kaikkia moderaattorien postauksia voida leimata moderaattoristatuksen vuoksi pelkäksi paskaksi. Se asia pitää osata lukea siitä postauksesta riippumatta sen kirjoittajasta.
#33 • • dixoff Guest

Aivan, mutta vaikka moderaattorien toimintaan pitääkin kiinnittää hieman enemän huomioita kuin tavallisen käyttäjän toimintaan (siis tavallisen käyttäjän näkökannalta), ei kaikkia moderaattorien postauksia voida leimata moderaattoristatuksen vuoksi pelkäksi paskaksi. Se asia pitää osata lukea siitä postauksesta riippumatta sen kirjoittajasta.

Te moderaattorit olette rinnastettavissa oikean elämän poliiseihin, jotka ovat tunnetusti natseja kaikki. Voihan ne siistiä toimintaansa, ja selitellä, mutta ei se auta, natseja ovat silti. Koska aina on tilanteita, etteivät kaikki niistä ole kaikille ihmisille kilttejä, on ainoa jäljellejäävä johtopäätös se, että kaikki poliisit pamputtavat ja ovat tuhmia. Eli te, arvon platinumkonstaapelit, olette kurjia sielunne myyneitä väkivaltakoneiston edustajia, joita tulee kivittää kohdattaessa, sillä te olette tämän foorumin käyttäjiä vastaan (ja natseja). :)

(laitetaan varmuuden vuoksi vielä toinen: :))
#34 • • jUSSi Guest

Te moderaattorit olette rinnastettavissa oikean elämän poliiseihin, jotka ovat tunnetusti natseja kaikki. Voihan ne siistiä toimintaansa, ja selitellä, mutta ei se auta, natseja ovat silti. Koska aina on tilanteita, etteivät kaikki niistä ole kaikille ihmisille kilttejä, on ainoa jäljellejäävä johtopäätös se, että kaikki poliisit pamputtavat ja ovat tuhmia. Eli te, arvon platinumkonstaapelit, olette kurjia sielunne myyneitä väkivaltakoneiston edustajia, joita tulee kivittää kohdattaessa, sillä te olette tämän foorumin käyttäjiä vastaan (ja natseja). :)

(laitetaan varmuuden vuoksi vielä toinen: :))

:D :D :D
#35 • • vaavu Guest

Mä en kyl tajuu sitä goatsehuumorin levinneisyyttä.

Tuota. Mun täytyy tunnustaa olevani niin ulkona näistä hittilinkkien ihmeellisistä kuvioista, että en tiedä mikä toi goatse on. Okei, olen kyllä ihan ton ascii-grafiikan perusteella päätellyt aihealueen, mutta alkuperäistä lähdettä en ole nähnyt.

Minneköhän se "pikantisti ikääntyneet urlit" on kadonnut? Sinne voisi kerätä näitä kestosuosikkeja, niin muutkin ulkonaolevat voisivat päivittää tietämyksensä aukot.
#36 • • pakana Guest

Mä en kyl tajuu sitä goatsehuumorin levinneisyyttä.

...niin muutkin ulkonaolevat voisivat päivittää tietämyksensä aukot.

Sulla onkin melkonen
aukko
päivitettävänä.
#37 • • Taedium Guest

Sulla onkin melkonen
aukko
päivitettävänä.

Bwahaha!

Varvana: Sä itte kerjäsit!
#38 • • vaavu Guest

Varvana: Sä itte kerjäsit!

Kiitsa. :heart:

Huomasin että en näemmä olekaan niin pihalla näistä kuvioista, kun muistan että noita kuvia on joskus pyörinyt netissä. :rolleyes: Ilmeisesti joku on keksinyt ruveta vedättämään noilla kuvilla oikein kunnolla huumoria tässä välissä.
#39 • • Ana-- Guest

Minneköhän se "pikantisti ikääntyneet urlit" on kadonnut? Sinne voisi kerätä näitä kestosuosikkeja, niin muutkin ulkonaolevat voisivat päivittää tietämyksensä aukot.

Se topic ei oikein kerännyt sen suurempaa suosiota.. Ilmesesti wanha on
wanha :(
#40 • • JussiS Guest
OCEANIA-topikin offtopikin jatkot:

Eli mitä sä Daniel oikein soitat?