Tuu tänne niin opetan :heart:
Mitä mun pitää laittaa päälle? :heart:
240 posts, 12 pages, 24,651 views
Ja taas se alkoi. Haen popcornia ja jotain juotavaa!
Mä riitän :mad:
Mielipiteet on ihan ok, ja niistä
keskusteleminen, mutta jos ne perustuu
väärinkäsityksiin tai virheelliseen tietoon
niin oikaisen ihan hyvää hyvyyttäni.
Tarkoitukseni ei ole ollut vittuilla, jos se
siltä on tuntunut.
Ehkä kyse onkin siitä, että jos olisit tiennyt
että se olin minä, olisit osannut suhtautua
kommenteihini vähemmän raskaasti. :)
Vähän ihmettelinkin kärkevyyttäsi kun itsekin
olin tottunut pitämään sinua kiihkottomampana
keskustelijana.
Aika itsevarma heitto.Mä riitän :mad:
Tässä threadissä on itseasiassa IMO Plattaria tyypillisimmillään; istutaan hiekkalaatikolla kavereiden kanssa ja dissataan naapurin pentujen eri väristä hiekkalaatikkoa.
:heart:
Tässä threadissä on itseasiassa IMO Plattaria tyypillisimmillään; istutaan hiekkalaatikolla kavereiden kanssa ja dissataan naapurin pentujen eri väristä hiekkalaatikkoa.
Kamoon Keravan Kolli!
Jos topiikin nimi on Platinum+ vs. Klubitus, niin eikö silloin ole nimenomaan tarkoitus eritellä molempien forumien ominaisuuksia, ilmapiiriä tms. Mielestäni keskustelu on koko topiikin ajan ollut suurelta osin asiallista ja kaikki kritiikki ollaan perusteltu.
Perusta toki samanlainen topiikki Klubitukseen, niin voimme sitten yhdessä vetää johtopäätöksen kunkin foorumin käyttäjistä. ;)
edit: ja yksi klubituksen vakavampia puutteita (ainakin allekirjoittaneen mielestä) on musiikkipuolen kapeus. Klubituksessa on vain kixu-, polkka- tai trance- tai psykeihmisiä.
Toi mun leukailuni oli kuitenkin tarkoitettu ihan vaan "skenen" sisäisistä stereotypioista ammentavaksi läpäksi, koska siis "kaikkihan tietää" että skenen seiväsperseinen progevanhapartaosuus + näiden wannabehovi kokoontuu Plattarilla ja ihqplurnaksukiksuteinit + näiden fanittajat Klubituksella. Tai sit ei. ;)
Hah, ja itse vielä perustit tämän threadin!!! :laugh:
Hymiö tai ei, niin et sä tota ihan läpällä kirjoittanut.
Summasummarium. Kumpaakin on kiva selailla. Mutta plattari
voittaa lähinnä siksi että täälä tapahtuu ja Klubitus on todella
kuollut (tuleeko yli 10 postausta päivässä?, ei perustu faktaa
vaan fiilikseen...).
Summasummarium. Kumpaakin on kiva selailla. Mutta plattari
voittaa lähinnä siksi että täälä tapahtuu ja Klubitus on todella
kuollut (tuleeko yli 10 postausta päivässä?, ei perustu faktaa
vaan fiilikseen...).
[16:04] <anqqa> näemmä 3469/viikossa edellisen 3kk keskiarvo.. noista tosin ois kuvitella jopa puolet olevan yksityisiä