"Miehet, jotka nukkuvat sohvalla"-thread

154 posts, 8 pages, 21,012 views

Avatar
#21 • • jUSSi Guest

Niin, riitahan alkoi tosiaan tällä kertaa siitä, että olin tehnyt naiselle ruokaa ja olin tiskaamassa kun hän tuli kotiin, mutta koska siitä huolimatta joku näytti mieltä painavan, niin kysyin asiasta. Rikkeeni oli se etten ollut imuroinut, josta saatiinkin sitten mehevä sanallinen mittelö aikaiseksi.



Eli teillä menee hyvin :)

Jos riidanaiheet on hakemalla haettava niin parisuhde on kunnossa. Jos jokin oikeasti mättää niin ei ne riidat tällaisista asioista synny (tai no, voivathan ne, mutta silloin se on todennäköisesti jokapäiväistä ellei jokatuntista..)
Avatar
#22 • • JussiS Guest

Niin, riitahan alkoi tosiaan tällä kertaa siitä, että olin tehnyt naiselle ruokaa ja olin tiskaamassa kun hän tuli kotiin, mutta koska siitä huolimatta joku näytti mieltä painavan, niin kysyin asiasta. Rikkeeni oli se etten ollut imuroinut, josta saatiinkin sitten mehevä sanallinen mittelö aikaiseksi.



AFAIK kämppä on sun?
Avatar
#23 • • Jukka I Guest

Riitelyn jälkeen vain olen sitä mieltä, että parisänky on liian pieni kahdelle ja että jomman kumman on siitä poistuttava.



Mun mielestä logiikan pitäis pikemminkin mennä just niinkuin Blondie aiemmin sanoi, "se joka ei halua nukkua toisen vieressä menee sohvalle nukkumaan."

Herrasmies saa ja pitääkin olla, mutta turha nöyristely pois. Muuten sitä odotetaan sulta jatkossakin.
Avatar
#24 • • Remotion Guest
tunget sen imurin sen muijas hanuriin ja sit katotaan mitä siitä seuraa. (hipsin sillävälin hakemaan popcornia ja limua)
Avatar
#25 • • jUSSi Guest

tunget sen imurin sen muijas hanuriin ja sit katotaan mitä siitä seuraa. (hipsin sillävälin hakemaan popcornia ja limua)



kunnollinen amisasenne :D

tuunaat autoja kohtelet naisia näin :king:

anteex, mä en voinut vastustaa sisäisen mulkeroni kiusausta ;)
Avatar
#26 • • mark hamilton Guest
Yksi mun vanhosta luokkatovereista sanois tähän ivalliseen sävyyn, että tapaittees ei siinä muutakaan vaihtoehtoa ole.
Avatar
#27 • • Remotion Guest

tunget sen imurin sen muijas hanuriin ja sit katotaan mitä siitä seuraa. (hipsin sillävälin hakemaan popcornia ja limua)



kunnollinen amisasenne :D

tuunaat autoja kohtelet naisia näin :king:

anteex, mä en voinut vastustaa sisäisen mulkeroni kiusausta ;)



hmm. patoutumien purkua ilman rusketusrajoja...
Mulla on kyllä erittäin hieno leidi jota en todellakaan kohtelisi e.m. tavalla, mutta oli pakko heittää tollanen ehdotus, tässäkun ollaan kuitenkin freestylen puolella ja tyyliin kuuluu et heitetään jotain vähän räikeempää sekaan.
Avatar
#28 • • LindaGP Guest

tunget sen imurin sen muijas hanuriin ja sit katotaan mitä siitä seuraa.



Juu, tämä olikin varmaan se 'ultimate answer' jota Jone haki. :hah:
Avatar
#29 • • Jone Guest
Onneksi Remotion ja Mark Hamilton ryömivät esiin jostain kiven kolosta antamaan tähänkin threadiin juuri sitä touchia, jota ainakin henkilökohtaisesti olin jäänyt kaipaamaan kuin mahatautia.
Ante

Posts: 16

#30 • • Ante

Rikkeeni oli se etten ollut imuroinut, josta saatiinkin sitten mehevä sanallinen mittelö aikaiseksi.



Uh huh... siis täh? Haluan olla tyhmä ja kysyä; millä tavalla riitely edistää roskien siirtymistä pölypussiin? Silkkaa pahuuttasiko olit jättänyt imuroimatta? Onko jatkossa imuroinnin tarkoitus välttää riitely? Eiks se olis ollut kivaa, jos toinen olis vaan sanonut, että "hei*), mä autan sinua tässä siivouksessa, tähän ei kahdelta kauaa mene". Molemmat olisitte voineet vielä nukkua yön samassa sängyssä.

*) ja jättänyt sanomatta "vituttaa tulla paskaseen himaan, mutta ei se huutamallakaan puhdistu"**)

**) Tuskin moni ajattelee näin rationaalisesti varsinkaan väsyneenä.
Avatar
#31 • • Remotion Guest

Eiks se olis ollut kivaa, jos toinen olis vaan sanonut, että "hei*), mä autan sinua tässä siivouksessa, tähän ei kahdelta kauaa mene". Molemmat olisitte voineet vielä nukkua yön samassa sängyssä.



voin kuvitella kuinka Anten pm lokero rupeaa pikkuhiljaa täyttömään kun suomen bileneitoset etsivät ihannemiestä... :hah:
Avatar
#32 • • Jone Guest


Uh huh... siis täh? Haluan olla tyhmä ja kysyä; millä tavalla riitely edistää roskien siirtymistä pölypussiin? Silkkaa pahuuttasiko olit jättänyt imuroimatta? Onko jatkossa imuroinnin tarkoitus välttää riitely? Eiks se olis ollut kivaa, jos toinen olis vaan sanonut, että "hei*), mä autan sinua tässä siivouksessa, tähän ei kahdelta kauaa mene". Molemmat olisitte voineet vielä nukkua yön samassa sängyssä.

*) ja jättänyt sanomatta "vituttaa tulla paskaseen himaan, mutta ei se huutamallakaan puhdistu"**)

**) Tuskin moni ajattelee näin rationaalisesti varsinkaan väsyneenä.



Joo, ei se munkaan mielestäni mitenkään asiaa auta. 57 neliön kaksioni imuroimiseen menee kymmenisen minuuttia, joten karkeasti tunnin kestäneen showmeiningin sijaan olisin esim. ehtinyt imuroimaan kämppäni 6 kertaa ja olisin voinut nukkua niin ettei nyt sattuisi niskaan aivan helvetisti.

Ihmiset ja heidän tapansa toimia ovat joskus (jopa melko useinkin) irrationaalisia. :rolleyes:

edit: Vois varmaan muuten kohta imuroida. Vois sit nukkuu ens yön sängyssä.
Avatar
#33 • • serotonot Guest
Mut jos sä oot ite tyriny, ni mitä sä valitat? Olitko lupautunut imuroimaan? Jos olit, miksi et imuroinut? Siis lähinnä se, että jos olet luvannut, ei kyse ole imuroinnista vaan lupauksen pitämättä jättämisestä. Toki kerrot oman puolesi että "olin jo laittanu ruokaa ja tiskaamassa" mut helvata, mä laitan ruokaa ja tiskaan hiton paljon mieluummin ku imuroin. Jos joku haluu ruuanlaittajan ni voi tulla meille siivoo. Oon tohon vaihtoon valmis koska vaan.
Avatar
#34 • • Juha Vilkamo Guest

Kiinalainen sananlaskukin sanoo:
"Man who fight with wife all day, get no piece at night!"




Ai ne puhuu englantia kiinassa kehhheehehe

(huono/bad)
Avatar
#35 • • Jone Guest

Mut jos sä oot ite tyriny, ni mitä sä valitat?



Valitanko? o_O Itseasiassa tän threadin oli alunperin tarkoitus oli vähintäänkin puoliksi humoristinen "akat heittää ukot sohvalle nukkumaan"-pläjäys.


Olitko lupautunut imuroimaan?



En.


Jos olit, miksi et imuroinut? Siis lähinnä se, että jos olet luvannut, ei kyse ole imuroinnista vaan lupauksen pitämättä jättämisestä.



So very true, but also oh so very obvious?


Toki kerrot oman puolesi että "olin jo laittanu ruokaa ja tiskaamassa" mut helvata, mä laitan ruokaa ja tiskaan hiton paljon mieluummin ku imuroin. Jos joku haluu ruuanlaittajan ni voi tulla meille siivoo. Oon tohon vaihtoon valmis koska vaan.



Itseasiassa henkilökohtaisesti vihaan tiskaamista paljon imurointia enemmän; Imurointiin kuluu vähemmän aikaa, enkä saa siinä selkääni kipeäksi kuten saan tiskaamalla tiskit tiskialtaassa, jonka korkeus on optimaalinen n. 25cm mua lyhyemmille ihmisille.
Avatar
#36 • • serotonot Guest

Mut jos sä oot ite tyriny, ni mitä sä valitat?



Valitanko? o_O Itseasiassa tän threadin oli alunperin tarkoitus oli vähintäänkin puoliksi humoristinen "akat heittää ukot sohvalle nukkumaan"-pläjäys.


Kyllä mun mielestä, kun esim tarkkailee alkuperäistä postia. Ja eikös huumorin tunnista, siitä että se naurattaa?



Olitko lupautunut imuroimaan?



En.


No miks sitten suostut kyseisestä asiasta flaidaamaan noin, jos toi on lopputulos?




Toki kerrot oman puolesi että "olin jo laittanu ruokaa ja tiskaamassa" mut helvata, mä laitan ruokaa ja tiskaan hiton paljon mieluummin ku imuroin. Jos joku haluu ruuanlaittajan ni voi tulla meille siivoo. Oon tohon vaihtoon valmis koska vaan.



Itseasiassa henkilökohtaisesti vihaan tiskaamista paljon imurointia enemmän; Imurointiin kuluu vähemmän aikaa, enkä saa siinä selkääni kipeäksi kuten saan tiskaamalla tiskit tiskialtaassa, jonka korkeus on optimaalinen n. 25cm mua lyhyemmille ihmisille.



No nythän sä valitat jo tiskaamisestakin. Sun kanssa on varmaan vaikea elää.

Onko toi sohva sulle sellainen marttyyrikeino? Ehkä toivoit että tyttöystävä tulee pyytämään sänkyyn nukkumaan kun hetken makaa sohvalla missä on "hirmuhuono nukkua" ku on jo tiskannutkin "tiskialtaassa, jonka korkeus on optimaalinen n.25cm sua lyhyemmille"

Tosin tolleen saa hyvin sovintoseksii, jos se toinen päättääkin tulla hakee sut sohvalta, koska marttyyrillahan on siinä tapauksessa yliote koska oma "show" on mennyt läpi
Avatar
#37 • • Edited Jukka I Guest

Olitko lupautunut imuroimaan? Jos olit, miksi et imuroinut? Siis lähinnä se, että jos olet luvannut, ei kyse ole imuroinnista vaan lupauksen pitämättä jättämisestä.



Juu, tää on se tuhannen taalan kysymys. Jos näin on käynyt, on tyttösi reaktio ymmärrettävä ja oikeutettukin.

edit: jaaha, et siis ollut lupautunut imuroimaan. Näyttää siltä, että jouduit vastoin omaa syytäsi maalitauluksi, nainen vain keksi oivan tekosyyn purkaa paineitaan suhun. En olis itse "uhrautunut" tossa tilanteessa, antaa ihan vääriä signaaleja.
Avatar
#38 • • JussiS Guest

No miks sitten suostut kyseisestä asiasta flaidaamaan noin, jos toi on lopputulos?


Et mitäilmeisimmin seurustele, kun tätä ihmettelet. Naiset saa tappelun mistä vaan aikaseks.
Avatar
#39 • • jUSSi Guest

Olitko lupautunut imuroimaan? Jos olit, miksi et imuroinut? Siis lähinnä se, että jos olet luvannut, ei kyse ole imuroinnista vaan lupauksen pitämättä jättämisestä.



Juu, tää on se tuhannen taalan kysymys. Jos näin on käynyt, on tyttösi reaktio ymmärrettävä ja oikeutettukin.



Tällaisessa tapauksessa vain imbesillit alkavat itkeä kun heitä kohdellaan "väärin". Minä en hetkeäkään epäillyt, että Jone olisi luvannut imuroida.
Avatar
#40 • • Homegrove Guest

No miks sitten suostut kyseisestä asiasta flaidaamaan noin, jos toi on lopputulos?


Et mitäilmeisimmin seurustele, kun tätä ihmettelet. Naiset saa tappelun mistä vaan aikaseks.



Vähän niinkuin salatinkin totesi Wagner joskus Helsingin Sanomissa. :D