"Miehet, jotka nukkuvat sohvalla"-thread

154 posts, 8 pages, 22,393 views

#41 • • LindaGP Guest

Naiset saa tappelun mistä vaan aikaseks.

Niin miehetkin. Sopiva aihe aloittaa suhteen päättävä riita löytyy vaikka siitä miksi minulla on partioleirillä mukana muovilautanen. Väittely johti huutamiseen, sitten äijä kävi kiinni, sitten minä heitin äijää kattilalla päähän, sitten minut heitettiin seinään, ja lopuksi minä heitin äijän ulos.
#42 • • Jone Guest

Kyllä mun mielestä, kun esim tarkkailee alkuperäistä postia. Ja eikös huumorin tunnista, siitä että se naurattaa?

:scared: Ok. Mun huumorintajuni lienee sangen erikoinen, koska sävyltään sangen tummanpuhuvat jutut oikeasti viihdyttävät mua paljon Kummeli-tason "huumoria" enemmän. Oletko nyt siis sitä mieltä, että "huumoria" ovat kaikille samat asiat tai että niin vähintään pitäisi olla?

No miks sitten suostut kyseisestä asiasta flaidaamaan noin, jos toi on lopputulos?

Flaidaamisen alkaminen on siis sun mielestäni kiinni siitä suostuvatko molemmat osapuolet siihen? Kyllä mä vaan olen havainnut että flaidaaminen onnistuu aika tehokkaasti kunhan vaan jompikumpi osapuoli päättää lähteä riitelemään toisen kanssa, ei siihen kirjallisia suostumuksia tarvita.

No nythän sä valitat jo tiskaamisestakin. Sun kanssa on varmaan vaikea elää.

Valitan tiskaamisesta, koska ilmaisin että pidän sitä imurointiin verrattuna tympeämpänä? Onko sun tiskausta suosiva mielipiteesi sitten imuroinnista valittamista? Miettisit nyt hetken mitä kirjoitat. :D

...ja joo, mun kanssani on _varmasti_ vaikeaa elää, muuta en ole koskaan en edes väittänyt.

Onko toi sohva sulle sellainen marttyyrikeino? Ehkä toivoit että tyttöystävä tulee pyytämään sänkyyn nukkumaan kun hetken makaa sohvalla missä on "hirmuhuono nukkua" ku on jo tiskannutkin "tiskialtaassa, jonka korkeus on optimaalinen n.25cm sua lyhyemmille"

Tosin tolleen saa hyvin sovintoseksii, jos se toinen päättääkin tulla hakee sut sohvalta, koska marttyyrillahan on siinä tapauksessa yliote koska oma "show" on mennyt läpi

Onnitteluni, edessäsi on loistava ura huuhaa-psykoanalyytikkona, horoskooppien kirjoittajana tai ennustajaeukkona. Vetelet tavaraa hatusta sitä tahtia etten voi kuin ihastella suu soikeana.

Hieno analyysi, harmi siis sinänsä että metsään meni.
#43 • • Timce Guest

Naiset saa tappelun mistä vaan aikaseks.

Niin miehetkin.

tasapeli...tuosta asiasta ei varmasti tarvitse enää keskustella. :heart:
#44 • • akir0 Guest
Oonko mä jotenkin viallinen kun en tietääkseni ole koskaan riidellyt kenenkään tyttöystäväni kanssa :/
#45 • • serotonot Guest

Kyllä mun mielestä, kun esim tarkkailee alkuperäistä postia. Ja eikös huumorin tunnista, siitä että se naurattaa?

:scared: Ok. Mun huumorintajuni lienee sangen erikoinen, koska sävyltään sangen tummanpuhuvat jutut oikeasti viihdyttävät mua paljon Kummeli-tason "huumoria" enemmän. Oletko nyt siis sitä mieltä, että "huumoria" ovat kaikille samat asiat tai että niin vähintään pitäisi olla?

En todellakaan, mutta oletko itse tuota mieltä, jos alkuperäisesti oletit ihmisten tunnistavan kyseisen topicin huumorisävytteiseksi. Sitä paitsi kyl tää nyt on jo sitä. Nyt mäkin nauran, eli tilanne korjattu. (nii ja uudet kummelijaksot oli paskoja, tosin niin suurin osa vanhoistakin)

No miks sitten suostut kyseisestä asiasta flaidaamaan noin, jos toi on lopputulos?

Flaidaamisen alkaminen on siis sun mielestäni kiinni siitä suostuvatko molemmat osapuolet siihen? Kyllä mä vaan olen havainnut että flaidaaminen onnistuu aika tehokkaasti kunhan vaan jompikumpi osapuoli päättää lähteä riitelemään toisen kanssa, ei siihen kirjallisia suostumuksia tarvita.

Itse olen havainnut, että jos toinen ei tappelemaan suostu ja pystyy suhtautumaan tilanteeseen aidon tyynesti, jopa huumorilla, ei toinen jaksa loputtoman kauaa yrittää ärsyttää.

No nythän sä valitat jo tiskaamisestakin. Sun kanssa on varmaan vaikea elää.

Valitan tiskaamisesta, koska ilmaisin että pidän sitä imurointiin verrattuna tympeämpänä? Onko sun tiskausta suosiva mielipiteesi sitten imuroinnista valittamista? Miettisit nyt hetken mitä kirjoitat. :D

...ja joo, mun kanssani on _varmasti_ vaikeaa elää, muuta en ole koskaan en edes väittänyt.

Kyllä mä varmaan lukeudun imuroinnistavalittajiin. Ja ei, en kyllä mieti. Se ei kuulu mun tapoihin.

Onko toi sohva sulle sellainen marttyyrikeino? Ehkä toivoit että tyttöystävä tulee pyytämään sänkyyn nukkumaan kun hetken makaa sohvalla missä on "hirmuhuono nukkua" ku on jo tiskannutkin "tiskialtaassa, jonka korkeus on optimaalinen n.25cm sua lyhyemmille"

Tosin tolleen saa hyvin sovintoseksii, jos se toinen päättääkin tulla hakee sut sohvalta, koska marttyyrillahan on siinä tapauksessa yliote koska oma "show" on mennyt läpi

Onnitteluni, edessäsi on loistava ura huuhaa-psykoanalyytikkona, horoskooppien kirjoittajana tai ennustajaeukkona. Vetelet tavaraa hatusta sitä tahtia etten voi kuin ihastella suu soikeana.

Hieno analyysi, harmi siis sinänsä että metsään meni.

Sä oot ihana Jone. Oikeesti. Mähän tein ainoastaan hypoteesin kyseisestä käyttäytymismallista (jota en kiellä itsekin joskus hyödyntäväni), jolloin kuvaus oli niin ilmeisen tarkka ja oikea, että sai sut provosoitumaan. Eihän mikään suututa marttyyria niin paljon, kuin se että toinen näkee koko shown läpi ja vielä hymähtelee sille
#46 • • serotonot Guest

Oonko mä jotenkin viallinen kun en tietääkseni ole koskaan riidellyt kenenkään tyttöystäväni kanssa :/

Oisko oikee analyysi homo? Eksä kuuntele kiksuakin?

(älä nyt hemmetti sit mee provosoitumaan tästä)
#47 • • Quu Guest

Luulin aluksi että niin olisi hyvä mutta sit ihmiset patoavat kiukkujaan ja tuloksena on helvetinmoista nihkeilyä ja niin edespäin.
Mut on joskus teininä jopa jätetty siitä syytä etten suostunut riitelemään.

Terveeseen suhteeseen kuuluu riitely, sohvalla nukkuminen sekä sovintoseksi <3
#48 • • Jone Guest

En todellakaan, mutta oletko itse tuota mieltä, jos alkuperäisesti oletit ihmisten tunnistavan kyseisen topicin huumorisävytteiseksi. Sitä paitsi kyl tää nyt on jo sitä. Nyt mäkin nauran, eli tilanne korjattu. (nii ja uudet kummelijaksot oli paskoja, tosin niin suurin osa vanhoistakin)

Ei, en ole ollenkaan sitä mieltä ja kyllä, kuvittelin ettei kukaan nyt ihan vakavissaan luule mun tulevan itkemään Plattarin freestyleen parisuhteen kiemuroita. Itseasiassa pyrin luomaan tohon ekaan viestiin nimenomaan mahdollisimman stereotypisen asetelman sohvalle "ajetusta" miehestä, jotta asiasta saisi tummahkoa huumoria irti.

Alkupään vastauksien perusteella hyvin suuri osa jengistä osasi ottaa koko threadin juuri niin kevyesti kuin oli tarkoituskin, mutta jossain vaiheessa "joku" halusi sitten ruveta tekemään syvempää henkilöön kohdistuvaa ruodintaa. Erm, missähän ja kenessähän vika?

Itse olen havainnut, että jos toinen ei tappelemaan suostu ja pystyy suhtautumaan tilanteeseen aidon tyynesti, jopa huumorilla, ei toinen jaksa loputtoman kauaa yrittää ärsyttää.

Jos olisin suhtautunut tilanteeseen (nainen naama rutussa ja kyyneleet silmissä) "tyynesti" tai "jopa huumorilla", eli ohjeistuksesi mukaisesti, niin mun mielestäni tyttöystävälläni olisi ollut oikein loistava syy ryhtyä huutamaan mulle. Toisen paha mieli kun ei koskaan ole huumorilla kuitattava juttu ellei ole täysin emotionaalisesti jälkeenjäänyt. Jos toisen paha mieli on kuitenkin omasta mielestä täysin irrationaalisesta asiasta syntynyt, niin on IMO jotenkin oletettavissa että tilanteesta tulee sanomista puolin ja toisin.

Kyllä mä varmaan lukeudun imuroinnistavalittajiin. Ja ei, en kyllä mieti. Se ei kuulu mun tapoihin.

No ei ilmeisesti joo.

Kahden asian vertailu ei ole toisesta valittamista. Sun ajatusketjusi asian suhteen tuntuu kulkevan seuraavan fiktiivisen dialogin viimeisen repliikin sanojan kanssa samoja ratoja:

- Kumpi on susta parempaa, mansikat vai kermavaahto?
- No jos pitää valita, niin diggaan kyl enemmän mansikoista.
- Oot kyl ihme kermavaahdonvihaaja! Naurettava pelle!

Sä oot ihana Jone. Oikeesti. Mähän tein ainoastaan hypoteesin kyseisestä käyttäytymismallista (jota en kiellä itsekin joskus hyödyntäväni), jolloin kuvaus oli niin ilmeisen tarkka ja oikea, että sai sut provosoitumaan. Eihän mikään suututa marttyyria niin paljon, kuin se että toinen näkee koko shown läpi ja vielä hymähtelee sille

Sovitaanko, että kunnes meidät on oikeasti esitelty, niin et ryhdy puhuttelemaan mua nimelläni vaikka se ja nickini ovatkin tässä tapauksessa sama asia? Se olisi mielestäni eri kohteliasta, kiitos.

Mielenkiintoista on kuinka hypoteeseihisi ei oikeastaan voi vastata millään tavalla ilman, että tulkitset olleesi oikeassa:

- Jos kiellän hypoteesisi oikeellisuuden, katsot olleesi oikeassa, koska "en muuten kieltäisi"
- Jos en vastaa mitään hypoteesiisi, katsot olleesi oikeassa, koska "muuten vastaisin"
- Jos myönnän hypoteesisi oikeellisuuden, katsot olleesi oikeassa

*sigh*

Mitä merkitystä siis onkaan vastapuolen sanoilla sun kanssasi jostain asiasta keskusteltaessa? Voit käydä saman keskustelun itseksesikin ja päätyä aina samaan omaa egoasi boostaavaan vastaukseen.
#49 • • serotonot Guest

Ei, en ole ollenkaan sitä mieltä ja kyllä, kuvittelin ettei kukaan nyt ihan vakavissaan luule mun tulevan itkemään Plattarin freestyleen parisuhteen kiemuroita. Itseasiassa pyrin luomaan tohon ekaan viestiin nimenomaan mahdollisimman stereotypisen asetelman sohvalle "ajetusta" miehestä, jotta asiasta saisi tummahkoa huumoria irti.

Alkupään vastauksien perusteella hyvin suuri osa jengistä osasi ottaa koko threadin juuri niin kevyesti kuin oli tarkoituskin, mutta jossain vaiheessa "joku" halusi sitten ruveta tekemään syvempää henkilöön kohdistuvaa ruodintaa. Erm, missähän ja kenessähän vika?

Luuletko että mun kommentit ovat tällaisia koska suhtaudun tähän topiciin vakavasti?

Jos olisin suhtautunut tilanteeseen (nainen naama rutussa ja kyyneleet silmissä) "tyynesti" tai "jopa huumorilla", eli ohjeistuksesi mukaisesti, niin mun mielestäni tyttöystävälläni olisi ollut oikein loistava syy ryhtyä huutamaan mulle. Toisen paha mieli kun ei koskaan ole huumorilla kuitattava juttu ellei ole täysin emotionaalisesti jälkeenjäänyt. Jos toisen paha mieli on kuitenkin omasta mielestä täysin irrationaalisesta asiasta syntynyt, niin on IMO jotenkin oletettavissa että tilanteesta tulee sanomista puolin ja toisin.

Joo, olen samaa mieltä tuosta, että jos se on toiselle itkun paikka, niin ei todellakaan pidä naureskella. Itselläni oli mielessä lähinnä yleinen "turhien riitojen" skenaario, missä toinen purkaa päivän paskat syystä X toisen niskaan. Ja sen pystyy kyllä välttämään huumorilla.

No ei ilmeisesti joo.

Kahden asian vertailu ei ole toisesta valittamista. Sun ajatusketjusi asian suhteen tuntuu kulkevan seuraavan fiktiivisen dialogin viimeisen repliikin sanojan kanssa samoja ratoja:

- Kumpi on susta parempaa, mansikat vai kermavaahto?
- No jos pitää valita, niin diggaan kyl enemmän mansikoista.
- Oot kyl ihme kermavaahdonvihaaja! Naurettava pelle!

Itseasiassa, ei vaan näin:

-Kumpi on susta parempaa, mansikat vai kermavaahto?
-Kyl mun mielestä mansikat on kivampia. Ne tunkee siihen kermavaahtoon ihan liikaa sokeria, jos ostat kaupasta valmiina ja sit taas jos ostan kerman ja vaahdotan ite ni tulee käsi kipeeks
-Eiks toi oo vähä turhaa kermavaahdosta avautumista

Sovitaanko, että kunnes meidät on oikeasti esitelty, niin et ryhdy puhuttelemaan mua nimelläni vaikka se ja nickini ovatkin tässä tapauksessa sama asia? Se olisi mielestäni eri kohteliasta, kiitos.

Millä nimellä mun pitäis quotee sua? Miks sä käytät sellaista nickiä millä sun puhutteleminen tuntemattomien suunnalta on epäkohteliasta? Siksikö että voit tällaisessa tilanteessa kieltää minua puhuttelemasta ja näin ollen joko päästä keskustelusta tai jotenkin vedota minun huonoihin käytöstapoihin. Nimittäin juuri siksikin kun en sinua tunne, on minun mahdotonta keksiä sinulle muuta kutsumanimeä kuin tuo esillä oleva nickisi

Mielenkiintoista on kuinka hypoteeseihisi ei oikeastaan voi vastata millään tavalla ilman, että tulkitset olleesi oikeassa:

- Jos kiellän hypoteesisi oikeellisuuden, katsot olleesi oikeassa, koska "en muuten kieltäisi"
- Jos en vastaa mitään hypoteesiisi, katsot olleesi oikeassa, koska "muuten vastaisin"
- Jos myönnän hypoteesisi oikeellisuuden, katsot olleesi oikeassa

Jep. Eiks oo nerokasta

Mitä merkitystä siis onkaan vastapuolen sanoilla sun kanssasi jostain asiasta keskusteltaessa? Voit käydä saman keskustelun itseksesikin ja päätyä aina samaan omaa egoasi boostaavaan vastaukseen.

Eihän tää buustaa mun egoa millään tavalla. Sekö ettet saanutkaan odottamaasi myötätuntoa buustaa mun egoa? Olisinko mä ollut hyvä jätkä jos en olisi lähtenyt hakemaan tarkempia tietoja riidan synnystä ja eri osapuolien tilanteista ennen riidan alkua? Mielestäni olen muuttanut kyllä mielipidettäni tietyistä asioista, kun on tullut ilmi tarkempia seikkoja, jotka helpottavat mielipiteen muodostamista. Lukuunottamatta niitä lauseita lauseenihan ovat olleet hyvin pitkälle kysymysmuodossa.

Mut niin, kerro. Toi egobuusti jäi hämäämään
#50 • • :t:c: : : Guest
Empiiristen tutkimusten perusteella: Jos imuroinnin passaaminen keitättää, niin venaas vaan ku tää thread löytyy ;D
#51 • • Jone Guest

Empiiristen tutkimusten perusteella: Jos imuroinnin passaaminen keitättää, niin venaas vaan ku tää thread löytyy ;D

Äh, tilanne on tasaantunut jo ja tästä threadista nainen kuulee korkeintaan eräältä vasikkaystävältään*. Tosin ajattelin kyllä ihan itse mainita kirjoittaneeni tänne huumorithreadiksi tarkoitetun aloituksen aiheesta ja senkin että homma kääntyi täysin itseään vastaan ja siitä tuli lähinnä verilöyly.

(*Seuraavaksi vois aloittaa keskustelun [jonka joku voi sit kääntää selälleen] aiheesta "seurustelukumppanin ystävien joukosta löytyvät persoonalliset tapaukset ja näiden aiheuttama päänvaiva.")
#52 • • Homegrove Guest

(*Seuraavaksi vois aloittaa keskustelun [jonka joku voi sit kääntää selälleen] aiheesta "seurustelukumppanin ystävien joukosta löytyvät persoonalliset tapaukset ja näiden aiheuttama päänvaiva.")

Joo. Mäkin voisin osallistua paremmin. :D
#53 • • timppa^ Guest
OKEI SERO NUKKUU SOHVALLA :määädmäääd:
#54 • • serotonot Guest

OKEI SERO NUKKUU SOHVALLA :määädmäääd:

Emmä nuku :eek:
#55 • • Timmo Guest
Serotonot: kiitos siitä että olet olemassa! :heart: :heart:

DJ PerhePoliisi
#56 • • Ana-- Guest
Hassua, miten imuroinnista voi saada riidan aikaan ^__^ Joskus kun tol-
lasta tuttujen pariskuntien riitelyä kattoo, niin näkee toisista selkeesti
sen, miten toinen provosoi tahallaan ja toinen provosoituu tahallaan,
eikä kummallakaan ole halua sopia asiaa; Mies nukkukoon sohvalla. Oon
kerran yhden typyn kanssa "riidellyt" niin, että se joutui sohvalle nukku-
maan. Riitely ansaitsi lainausmerkit koska se ei ollut mitenkään interak-
tiivinen kokemus; tyttö jota olin noin kuutisen kertaa tavannut avautui
mulle tunnin verran siitä, mikä mussa ja mun elämässä ja kaikissa mun
kavereissa on vikana :scared:

Tosin mullakin on vähän sellanen olo et mut on jätetty sen takia, etten
tykkää tai tahdo riidellä, toiset kokevat sen intohimon puuttumisena. Var-
sinkin naiset, joilla on takanaan useita myrskyisiä suhteita, joissa pikkuasi-
oista lentää lautaset seinään ja kundit on ollu sairaalloisen mustasukkasia
typykän joka liikkeestä. Tällanen tapaus kun sit sattuu tällasen rauhallisen
ja naista arvostavan ihmisen kanssa yhteen, niin tuntuu siltä et suhde ei
"toimi" kun jatkuvasti ei huudeta, itketä ja purra hammasta jotta toista
kestää silmissään. Hämmentävää. Tää tosin saattaa olla myös ikä- ja
kypsyyskysymys, koska vähän nuoremmilla tytöillä tällanen vaikuttais
olevan yleisempää. Ja mä en tarkota nuoruudella tässä suhteessa ikään
liittyvää numeerista suuretta vaan ennemminkin elämänkokemuksen
puutetta. Mä arvostan enemmän sellasta rauhallista ja laadukasta yhdes-
säoloa kuin äärilaidasta toiseen pomppivaa piiritystaistelua, missä toisen
pitää aina olla "niskan päällä" jollain tavalla.

Mulla oikeet riidat parisuhteissa ainakin tuntuis aina johtuuneen siitä, et en
arvosta sellasta, et muo petetään ja valehdellaan päälle. Sellasesta syntyy
sit yleensä kyl sellanen riita, ettei mitään rajaa. Viime kerralla kun tällasta
settiä selviteltiin kovaan ääneen bussipysäkillä niin sain kommentiksi
"No nyt sitä intohimoo sit löytyy! Mixet sä ollu tollanen sillon ku me ol-
tiin yhdessä!"... justjoo. Mitenvaan. Ämmä sohvalle.
#57 • • vaavu Guest
Niin, näemmä imuroinnista saa aikaan riidan, mutta niin saa myös imuiroinnista syntyneestä riidasta aikaan riidan, ainakin keskustelufoorumeilla. MOT.

Kyllä kaikki pariskunnat riitelee, toisilla se on vaan erilaista. Joillekin lievästi ivallinen äänensävy ja hiljainen murjotus ovat samaa kuin toisille lautasten paiskominen seinään. Ongelmia syntyy silloin jos pariskunnan eri osapuolet ovat tottuneet erilaisiin riitoihin. Murjottajalle lautasten paiskoja on pelottava kokemus. Vastaavasti lautasten paiskoja pitää murjottajaa sisäänpäinkäätyneenä ja tunteitapatoavana friikkinä.

Eilen mekin riideltiin Villen kanssa samalla kun tehtiin kotijäätelöä, eikä siihenkään tarvinnut mitään erityistä syytä. Riitti kun toinen keitti maidot hellalle ja roiskaisi tulikuumaa nestettä toisen päälle - siitäkin sai jo hyvät ainekset. Tosin meidän riitelytyylillä pelkkä kivahtelu oli tarpeeksi kova keino. Huutamista ei ikinä ole tullut harrastettua. Sitä huutamista ja ovien paiskomista saa kuunnella ihan tarpeeksi naapuristakin. :-O
#58 • • Ana-- Guest
Joo, mulla palaa käämi ehkä kerran kahdessa vuodessa, muuten oon itteki
aika hillitty ja rauhallinen. Se on sit eri asia millasta huutoa pidän ku
oikeesti suutun :) Onneks maailmassa on todella vähän ihmisiä joista väli-
tän niin paljon, että ne saa mut suuttumaan niin pahasti.
#59 • • Hansu Guest

Sitä huutamista ja ovien paiskomista saa kuunnella ihan tarpeeksi naapuristakin. :-O

Sanos muuta.
Nimim. "Tälläkin hetkellä korvatulpat päässä naapureiden takia"
#60 • • Jukka I Guest
"Nainen ei ole koskaan väärässä. Jos nainen kuitenkin on väärässä, johtuu se jostain mitä mies sanoi, teki, ei sanonut tai ei tehnyt."

- joku perhanan fiksu.