En todellakaan, mutta oletko itse tuota mieltä, jos alkuperäisesti oletit ihmisten tunnistavan kyseisen topicin huumorisävytteiseksi. Sitä paitsi kyl tää nyt on jo sitä. Nyt mäkin nauran, eli tilanne korjattu. (nii ja uudet kummelijaksot oli paskoja, tosin niin suurin osa vanhoistakin)
Ei, en ole ollenkaan sitä mieltä ja kyllä, kuvittelin ettei kukaan nyt ihan vakavissaan luule mun tulevan itkemään Plattarin freestyleen parisuhteen kiemuroita. Itseasiassa pyrin luomaan tohon ekaan viestiin nimenomaan mahdollisimman stereotypisen asetelman sohvalle "ajetusta" miehestä, jotta asiasta saisi tummahkoa huumoria irti.
Alkupään vastauksien perusteella hyvin suuri osa jengistä osasi ottaa koko threadin juuri niin kevyesti kuin oli tarkoituskin, mutta jossain vaiheessa "joku" halusi sitten ruveta tekemään syvempää henkilöön kohdistuvaa ruodintaa. Erm, missähän ja kenessähän vika?
Itse olen havainnut, että jos toinen ei tappelemaan suostu ja pystyy suhtautumaan tilanteeseen aidon tyynesti, jopa huumorilla, ei toinen jaksa loputtoman kauaa yrittää ärsyttää.
Jos olisin suhtautunut tilanteeseen (nainen naama rutussa ja kyyneleet silmissä) "tyynesti" tai "jopa huumorilla", eli ohjeistuksesi mukaisesti, niin mun mielestäni tyttöystävälläni olisi ollut oikein loistava syy ryhtyä huutamaan mulle. Toisen paha mieli kun ei koskaan ole huumorilla kuitattava juttu ellei ole täysin emotionaalisesti jälkeenjäänyt. Jos toisen paha mieli on kuitenkin omasta mielestä täysin irrationaalisesta asiasta syntynyt, niin on IMO jotenkin oletettavissa että tilanteesta tulee sanomista puolin ja toisin.
Kyllä mä varmaan lukeudun imuroinnistavalittajiin. Ja ei, en kyllä mieti. Se ei kuulu mun tapoihin.
No ei ilmeisesti joo.
Kahden asian vertailu ei ole toisesta valittamista. Sun ajatusketjusi asian suhteen tuntuu kulkevan seuraavan fiktiivisen dialogin viimeisen repliikin sanojan kanssa samoja ratoja:
- Kumpi on susta parempaa, mansikat vai kermavaahto?
- No jos pitää valita, niin diggaan kyl enemmän mansikoista.
- Oot kyl ihme kermavaahdonvihaaja! Naurettava pelle!
Sä oot ihana Jone. Oikeesti. Mähän tein ainoastaan hypoteesin kyseisestä käyttäytymismallista (jota en kiellä itsekin joskus hyödyntäväni), jolloin kuvaus oli niin ilmeisen tarkka ja oikea, että sai sut provosoitumaan. Eihän mikään suututa marttyyria niin paljon, kuin se että toinen näkee koko shown läpi ja vielä hymähtelee sille
Sovitaanko, että kunnes meidät on oikeasti esitelty, niin et ryhdy puhuttelemaan mua nimelläni vaikka se ja nickini ovatkin tässä tapauksessa sama asia? Se olisi mielestäni eri kohteliasta, kiitos.
Mielenkiintoista on kuinka hypoteeseihisi ei oikeastaan voi vastata millään tavalla ilman, että tulkitset olleesi oikeassa:
- Jos kiellän hypoteesisi oikeellisuuden, katsot olleesi oikeassa, koska "en muuten kieltäisi"
- Jos en vastaa mitään hypoteesiisi, katsot olleesi oikeassa, koska "muuten vastaisin"
- Jos myönnän hypoteesisi oikeellisuuden, katsot olleesi oikeassa
*sigh*
Mitä merkitystä siis onkaan vastapuolen sanoilla sun kanssasi jostain asiasta keskusteltaessa? Voit käydä saman keskustelun itseksesikin ja päätyä aina samaan omaa egoasi boostaavaan vastaukseen.