Ai se menee näin päin? Silloin kun mä olen vihainen tai järkyttynyt, olen mä itse se joka nukkuu sohvalla. Mä en viitsi häiritä toisen yöunta puhisemalla tai itkeskelemällä siinä vieressä.
Aivan. Se ketä häiritsee, tekee asialle jotain. Jos Jonea ei häiritse nukkua sängyssä, eikä se, että se riidoissa oleva tyttöystäväkin siinä nukkuu, mutt tyttöystävää häiritsee, niin tyttöystävän tulisi etsiä itselleen toinen mesta, jos sängyssä Jonen vieressä ei kelpaa.
"Traktorilla pihaan nyt Raimo karauttaa.
Pirttihirmu yksin jäi tupaan riehumaan.
Tasa-arvo hiiteen, Raimo uhoaa.
Alta sorron ikeen hän ryntää tanssaamaan!"
Oonko mä jotenkin viallinen kun en tietääkseni ole koskaan riidellyt kenenkään tyttöystäväni kanssa :/
Olet.
Se oli minullakin vikana. Kun eräs jätti minua, niin yhdeksi syyksi sanoi, etten ollut koskaan mustasukkanen tai vihanen mistään.
Miksi olisin ollut vihainen, kun hänessä ei ollut mitään vikaa? Miksi olisin ollut mustasukkainen, sillä luotin häneen enemmän kuin itseeni?
Koita se ny selittää sit sellaselle, jonka pään sisäinen logiikka ei ole sitä normaalia, vaan sitä toista mallia... miksikä sitä sanotaan? Hannele Lauri varmaan osais sanoa tähän jotain.