154 posts, 8 pages, 22,378 views
Mä oon taas nukkunut sohvalla. En sen takia että olisin ollut vihainen, vaan siksi että olen yskinyt öisin niin paljon. Ei tarvitse pitää Villeäkin hereillä, ja istualtaan yskittää vähemmän. :|
Minulle nimittäin raivotaan tiskeistä, talon paskaisuudesta, tavaroiden lojumisesta ympäriinsä, ryyppäämisestä ja muista "miehisistä jutuista".
Go Daniel! Pidä emäntäsi ruodussa! :D
..mulla vaatteet rojahtaa niskaan kun kaapin avaa..
..mulla vaatteet rojahtaa niskaan kun kaapin avaa..
Sulla ne kuitenkin on siellä kaapissa ;)
BTW: mikä on oikeesti ärsyttävämpää kuin paskaset Adidaksen juoksulenkkarit eteisessä taikka kasa tiskiä?
Ja helvetti niitä lattialla lojuvia sukkia...
Veikkaanpa että toi liittyy mulla aika vahvasti
siihen, että nyt kun se tila on OMA eikä jaettu niin siitä pitää ihan eri
tavalla huolta. Vanhempien luona kun asu niin huone oli aina sekanen ja
pölynen eikä se haitannut laisinkaan. Nyt hämää jos leivänmuru jää
lattialle..
Niin ja riitelystä.. meillä vaimon ja miehen roolit on jotenki kääntyny nurin päin. (---) Miksi?? Haluaisin mieluummin olla se valittava vaimo. Kaikista paras on se mainos televisiossa.. kun mies saa ruokaa se on kuin toinen ihminen.. "kulta, mentäiskö tänään vaikka teatteriin?". Se on meidän talon mies se.
Mutta joskus ei vaan voi itselleen mitään, kun tulee töistä kotiin ihan stressissä ja ajatukset solmussa ja sitten koti muistuttaa samantyyppistä kaatopaikkaa kuin omassa mielessä sillä hetkellä vallitsee... Niin kyllä tulee älähdeltyä, mutta olen yrittänyt päästä eroon joutavasta riitelystä.
Vanhempien luona kun asu niin huone oli aina sekanen ja
lattialle..
Vanhempien luona kun asu niin huone oli aina sekanen ja
lattialle..
syö jotain mömmöjä niin kyllä se siitä ;)