Mut jos sä oot ite tyriny, ni mitä sä valitat?
Valitanko? o_O Itseasiassa tän threadin oli alunperin tarkoitus oli vähintäänkin puoliksi humoristinen "akat heittää ukot sohvalle nukkumaan"-pläjäys.
Kyllä mun mielestä, kun esim tarkkailee alkuperäistä postia. Ja eikös huumorin tunnista, siitä että se naurattaa?
Olitko lupautunut imuroimaan?
En.
No miks sitten suostut kyseisestä asiasta flaidaamaan noin, jos toi on lopputulos?
Toki kerrot oman puolesi että "olin jo laittanu ruokaa ja tiskaamassa" mut helvata, mä laitan ruokaa ja tiskaan hiton paljon mieluummin ku imuroin. Jos joku haluu ruuanlaittajan ni voi tulla meille siivoo. Oon tohon vaihtoon valmis koska vaan.
Itseasiassa henkilökohtaisesti vihaan tiskaamista paljon imurointia enemmän; Imurointiin kuluu vähemmän aikaa, enkä saa siinä selkääni kipeäksi kuten saan tiskaamalla tiskit tiskialtaassa, jonka korkeus on optimaalinen n. 25cm mua lyhyemmille ihmisille.
No nythän sä valitat jo tiskaamisestakin. Sun kanssa on varmaan vaikea elää.
Onko toi sohva sulle sellainen marttyyrikeino? Ehkä toivoit että tyttöystävä tulee pyytämään sänkyyn nukkumaan kun hetken makaa sohvalla missä on "hirmuhuono nukkua" ku on jo tiskannutkin "tiskialtaassa, jonka korkeus on optimaalinen n.25cm sua lyhyemmille"
Tosin tolleen saa hyvin sovintoseksii, jos se toinen päättääkin tulla hakee sut sohvalta, koska marttyyrillahan on siinä tapauksessa yliote koska oma "show" on mennyt läpi