Netti-addiktio

40 posts, 2 pages, 5,909 views

#21 • • louis Guest
Mulla on tietokone addiktio, ikävä mun konetta joka lojuu käyttämättömänä vanhempien luona..
#22 • • A-E Guest
Mulla on netti addiktio ja sitäkin pahempi addiktio lukeä tätä foorumia. Nimimerkillä plattarissa yli 20 kertaa päivässä.
#23 • • Tapsa Guest
Plattari addu :)

:crybaby:
#24 • • Bio Guest
aluks ennen netin hankintaa aattelin et tuskin mä nyt siellä koko ajan olen.. mut täällä sitä silmät pyöreinä kyttäillään monitoriin :eek:
#25 • • Juki54 Guest
Pakkohan se omakin addiktio on tunnustaa.. Liikaa tulee vietettyä aikaa koneen ääressä. Mut ei näin talvella oo muutakaan tekemistä levyjen soiton lisäks. Kesällä en sitte niin paljoa netissä surfailekaan :)
#26 • • Remotion Guest
heh, no jos tuosta mun muijasta joskus tulee vaimoke niin eipä tarvitse kauaa miettiä että kumpaa rassaa mielummin, sitä vai tätä.... :excellent:
#27 • • Quu Guest
Muutettiin tuon yhden kanssa yhteen vähän yli vuosi sitten, ja onhan se sanomattakin selvää että sillä oli vähän hermot pinnassa välillä kun tuli roikuttua boardeilla/irkissä neljä tuntia illassa. Oikeassahan se oli. :(

Tosin nykyään homma on kääntynyt siihen että tapellaan siitä kumpi saa nyt roikkua plattarilla/irkissä. Hetken aikaa oli kaksi konetta kämpässä ja silloin meni ihan mukavasti. ;)

Ja kuten xybo sanoi: Tämä on elämäntapa, eikä addiktio. Paljon mielummin selaan keskusteluita kuin tuijotan telkkarista kello kuuden sit-comia.
#28 • • JussiS Guest
Mun mielestä homma on kunnossa niin kauan, kun netissä oleminen ei häiritse normaalia elämää (duunit tulee hoidettua ja tunneilla käytyä). Itsellä oli jossain vaiheessa pakko käydä lukemassa plattari vähintään kerran päivässä, ja edelleen tsekkaan sähköpostini aina kun mahdollista. Mua vituttaa myös tosi paljon ihmiset, jotka ei vastaa sähköposteihin vähintään kahden päivän sisällä. Niin ja asensinhan mä viime kesänä firman koneeseen nettiyhteyden kun yövuorossa ei muuten ollu kivaa.
#29 • • osm Guest

Ja kuten xybo sanoi: Tämä on elämäntapa, eikä addiktio. Paljon mielummin selaan keskusteluita kuin tuijotan telkkarista kello kuuden sit-comia.

Tottis mutta kaikkein mieluiten mä yhdistän nämä. :D
#30 • • ipe Guest
UAAHQ! Vuosien tuskaisen 56k modeemin kanssa sinnittelyn jälkeen mullakin on vihdoin laajakaistayhteys. JEE!

Ihan ku ois vaihtanu Ladan Ferrariin. :)
#31 • • Taedium Guest

Tämä on elämäntapa, eikä addiktio.

Vuoden Nettiaddikti 2004

*laittaa vaseliinia hampaisiin*

Suuri Vuoden Nettiaddikti 2004 -kilpailu on alkanut! Sinäkin voit osallistua lähettämällä tänne toimitukseen esittelyvideon, jossa kerrot omasta addiktiosta. Hyväksyttyjä videomuotoja ovat DIV/X, XVID, VCD, MPG, AVI, QT ja RM - streamingista tulee lisäpisteitä.

Otetaan kilpailija numero yksi:

Quu
Kakskyt ja risat opiskelija Espoosta. Hänen harrastuksiinsa kuuluu nettiaddiktion lisäksi mm. Forum-moderointi, sekä pingis.

"Minulle nettiaddiktio on muutakin kuin pelkkä harrastus, se on myös elämäntapa."

...saa jatkaa...

XD

Ei kukaan arvaa mistä tuo on mukailtu?
#33 • • jouni a Guest
Just huomasin, et kello on kohta kuus...koneella tullu oltua yli 5 tuntii putkeen. Ja tuntuu, että olis ollu vasta hetken tässä.

Voisin kai verrata itteäni tuurijuoppoon. Sen kerran ku jymähdän koneelle 2 tuntia kauemmaksi, saattaa vierähtää koko yö helposti putkeen...toisaalta voi mennä viikkokin, et näin ei käy.

Sama kaljan kanssa, jos ottaa pari liikaa, tulee helposti vedettyä kännit. Joskus taas tulee otettua useinkin se muutama, jonka jälkeen kiltisti kotiin.

No yleensä, jossen oo viikonloppuna baarissa, töissä tms, niin roikun täs koneella yön ylit...känninkorvaaja :D :D
#34 • • SnoXn Guest
jokohan sitä pääsis nukkumaan. :hah: :panic:
#35 • • Roz Guest
Internet on tylsä. En tunnusta että olisin nettiaddikti. Sen sijaan koneella säätämiseen noin muuten olen addiktoitunut jo kypsässä 11 vuoden iässä, eikä loppua näy...
#36 • • jouni a Guest
Taas täällä :(
#37 • • GodOfMoves Guest
Pitää myöntää et sitä tulee usein iltaisin vielä työpäivän jälkeenkin surffailtua himassa.... mut ongelmaa siitä ei ole onneksi vielä tullut koska pimuni on sairaanhoitaja jolla siis vuorotyö. Kun taas itselläni on normaali 8-16.00 päivä ja näin ollen sitä "henkilökohtaistavapaaaikaasurffailuun" jää melkein väkisinkin....onneksi :hah:
#38 • • SnoXn Guest
Just huomasin että olen istunu tässä noin 20 tuntia. Kyllä tässä taitaa ihan selkeä addikti olla jo. :(
#39 • • timppa^ Guest
Vedänkö pohjat? Vietän ircaten keskimäärin 13h/vrk.
#40 • • Remotion Guest
koneet on perseestä, paitsi oma M50B25, mut onkin sit jo ihan eri asia.