Ja hiukan on asunnon toiselta asukiltakin tullut mutinaa että aikaa voisi muuallakin viettää.
No... Naiset nyt perkele valittelee muutenkin aina "yhteisestä laatu-ajan puutteesta" tai "tehdään jotain yhdessä" tms sellaista.
Koko artikkeli haiskahtaa muutenkin joltain naistoimittajien salaliitolta. Me
pitkään parisuhteessa olleet miehet halutaan vain olla edes hetki rauhassa, ilman että tarvii keskustella uusista verhoista tai muustat yhtä mielenkiintoisesta asiasta... Pliis, mä rukoilen.. :panic:
;)
No mut vakavasti, ehkä noi esimerkit on senverran hooceita (lievästi sanottuna pahasti elämästä vieraantuneita nuo tyypit), että en mä usko että toi yhteinen ajankäyttö on kenellekkään normaalille tyypille mikään erityinen ongelma.
Mun omat kokemukset ja ystävien parisuhteet (vierestä seurattuna) on antanu mulle sellasen tuntuman, että yleensä naiset haluaisivat aina enemmän jotain määrittelemätöntä "yhteistä aikaa" kuin mitä miehet. Esim. jätkille on tärkeetä päästä frendiporukalla puuhaamaan jotain tai muuten vaan harrastaa jotain
poissa kotoa, kun taas muijat painottaa sitä yhteistä toimintaa ja keskusteluhetkiä.
Sitä mä en tiedä mistä toi johtuu, mut noin se vaan mun elämänkokemuksen mukaan menee. Et disclaimerina: tää on vain mun fiilis asiaan.