86 posts, 5 pages, 16,239 views
Hankala sanoo kumpi on epäterveellisempää,
kahvi vai valkonen sokeri :mad:
Emme tue tuotteita.
Emme tue tuotteita.
Kyl sinne voi hunajaa laittaa. Ja sitruunaa lirauttaa.Me juomme kello viiden teetä. Ilman mausteita.
Emme niin. Me juomme kello viiden teetä. Ilman mausteita.
Molemmathan ovat puhtaita luonnon tuotteita, mitä nyt sokeri juurikkaan tuotetta on jotenkin vähän valkaistu ja tasalaatuistettu.
Emme niin. Me juomme kello viiden teetä. Ilman mausteita.
Aivan. Samalla julistamme pannaan ja langetamme kirouksen "teelle" joka valmistetaan epämääräistä pussia kupissa uittaen.
Itse juon niin harvoin teetä, että jos se on pussiteetä, niin samalla se menee. Tietty jos valita saa niin haudutettuna joko jotakin erikseen maustamatonta vihreää teetä tai Earl Greyta joisin. Vaan melko sama se mulle on.Samalla julistamme pannaan ja langetamme kirouksen "teelle" joka valmistetaan epämääräistä pussia kupissa uittaen.
Varsinkin munuaisille.Kärpässienikin on luonnontuote ja
teessä mitä miellyttävin kokemus :heart:
Käsittääkseni valkoinen sokeri on vaan pelkkää ruokosokeria, josta on kaikki muu otettu pois. Vähän ku vehnäjauhoista otettu ne kaikki ravinteita sisältävät osat pois verrattuna durum-jauhoihin.Valkaistu sokeri sen sijaan on hyvin pitkälle
jalostettua,
Kofeiiniallergia? (Duunikaverillakin on.)Kofeiinia puolestaan vältän viimeiseen asti,
se (kuten muutkin stimulantit) aiheuttaa mulle
sydämentykytystä, hikoilua ja neuroottisen
olon.
Aivan. Samalla julistamme pannaan ja langetamme kirouksen "teelle" joka valmistetaan epämääräistä pussia kupissa uittaen.
Jos sinne teehen sitä pistät, niin paista sitä lakkia nopsasti molemmin puolin eka, ettet nyt ihan riko niitä munuaisias heti alkuunsa. Tms. kai jostain alan sivuilta löytyy jonkun fiksumman vinkkejä - en oo ihan satavarma auttaako paistelukaan.
Mut onko sitä kärpässientä nyt ihan pakko laittaa sinne teehen, senkin shamaani?
Molemmathan ovat puhtaita luonnon tuotteita, mitä nyt sokeri juurikkaan tuotetta on jotenkin vähän valkaistu ja tasalaatuistettu.
"Ja näitä kolmeen kertaan keitettyjä kalannahkoja ei kannata heittää pois. - Näistä saa vielä imeskelemällä makua.", sano Jaakko Kolmonen...Pussi voi olla myös käytetty, sillä kyllähän siitä aromia irtoaa vielä useammankin käytön jälkeen.
Mjaa... Niin no ehkä sitä voi sitten kokeilla joskus jonkun fiksumman opastuksella. Kun kärpässienen juonti on kummiskii laillista. En kyllä ainakaan itse lähde ilman opastajaa kokeilemaan. Joten tod.näk. jää kyllä minulta kokeilematta.Luonnollisesti lakki pitää [...] ainakaan en ole vielä kertaakaan
alkanut voida pahoin ;)
"Ja näitä kolmeen kertaan keitettyjä kalannahkoja ei kannata heittää pois. - Näistä saa vielä imeskelemällä makua.", sano Jaakko Kolmonen...