86 posts, 5 pages, 16,238 views
Mut Hermesetas lihottaa ihan älyttömästi!
...vai ootko joskus nähny jonku laihan käyttävän Hermesetasta?
Tuosta tulee jo mieleen yksi heppu rippileiriltä, joka kymmenen päivän leiristä viimeiset viisi päivää käytti samaa pientä Ettan-kikkaretta jonka hän oli ostanut käytettynä yhdeltä isoiselta. ;)
No nyt sä pilasit mun hyvän vitsin. Vai siis onko 18 painoindeksinä paljo vai vähä? No kuvista päätellen vähän. Mikä on painoindeksi? Onks pakko?Mä käytän Hermesetasta ruoanlaitossa ja mun painoindeksi on alle 18. ;)
Eiks Kiinassa chai meinaa teetä? Ja chaju tms. on taas Venäjällä tee. (Ja arvaa parvaa mistä slangisana tsaikka on tullu...)itse tehty chai.
No nyt sä pilasit mun hyvän vitsin.
Vai siis onko 18 painoindeksinä paljo vai vähä? No kuvista päätellen vähän. Mikä on painoindeksi?
Eiks Kiinassa chai meinaa teetä? Ja chaju tms. on taas Venäjällä tee. (Ja arvaa parvaa mistä slangisana tsaikka on tullu...)
umpitylsä veto, Tarska. Jopa mun lehmän mielestä
Mä olen tosin aina ollut sitä mieltä että painoindeksi ei hirveästi kerro läskin määrästä. Mä vaan olen sattunut syntymään vähän kevytrakenteisempana, joten noi antaa turhan alhaisia lukuja mulle. Lisäksi lihas painaa enemmän kuin läski, joten senkin vuoksi mä olen kohtuu kevyt kokooni nähden.
No toi onki mun kierrätysvitsejä, jonka murjasen aina ku Hermesetasista tulee puhetta.Sori. :D Tästä asiasta me ollaan kyllä taidettu taittaa peistä jossain topikissa aikasemminkin.
Just. Mun kolesterolitaso on 6 (...kiloa)Painoindeksi = body mass index (BMI) = paino / pituus^2 , missä paino on kiloina ja pituus metreinä. Normaaliväliksi väitetään 20-25, joissakin tapauksissa alarajana voi myös olla alempi luku.
Mä en oikeesti ymmärrä painoindeksejä tai kolesterolimittauksia tai muuta. Kunhan tuntuu hyvältä. Kai sit ku on yli kolmekymppinen ja pitää ruveta funtsii mitä syö, juo, paljo polttaa ja näin päin pois, niin ruveta ottaa selvää mitä noi meinaa.Mä olen tosin aina ollut sitä mieltä että painoindeksi ei hirveästi kerro läskin määrästä.
Ota lomalippu Irlantiin ja tule syömään hyvää irlantilaista ruokaa ja katsomaan kauniita laihoja ihmisiä.Tuntuu jotenkin kornilta että joku ottaisi suomalaiset esikuvakseen lihavuusasiassa...
Felis! Miten on? Onkse?Aasiaa sana "chai" on ihan yleisterminä teelle.
2 palaa sokerii ja maitoo kans.
Juuri näin.
allekirjoitan