Kuinka paljon sokeria kahviin?

86 posts, 5 pages, 16,233 views

#41 • • k1mm0 Guest
yksi pala tai lusikallinen.
yleensä mustana, erikoistapauksissa kermaa.

kahvi on hyvää :excellent:
#42 • • Timmy Guest
Sokeria ei tueta missään kahvissa, latet ja cappucinot mukaanlukien. Maitoa kylläkin, mieluiten rasvatonta sellaista.

Toisinaan (ja etenkin silloin, kun jääkaapista löytyvä maito on joko enemmän tai vähemmän kiinteässä muodossa tai peräti kokonaan lopussa) kuppi-pari menee mustanakin.
#43 • • mark hamilton Guest
Mä käytän kyllä ihAN v*****i sokeria kahvissa.. 2dl isoon kupiin menee 6 palaa tai t-lusikallista.
#44 • • Funkatronik Guest
Pienenä join kahvin kuten lapsen kuuluukin, huomattavalla määrällä sokeria ja maitoa. Sitten kun televisiosta alkoi Twin Peaks oli agentti Cooper mielestäni niin cool juodessaan kahvinsa aina mustana että naama irveessä opettelin itsekin. Sen jälkeen en ole selkäni taakse katsonut.

Erikoiskahveissa toki käytän mitä ikinä siihen kuuluukin tosin, vain peruskahvin juon raakana.
#45 • • LindaGP Guest

Sitten kun televisiosta alkoi Twin Peaks oli agentti Cooper mielestäni niin cool juodessaan kahvinsa aina mustana että naama irveessä opettelin itsekin.

"Damn good coffee!" Syötkö donitsin sen kanssa?

(Tästä tulikin mieleen, että Twin Peaks-maratonin voisi tässä taas joku päivä aloittaa.)
#46 • • Funkatronik Guest

Sitten kun televisiosta alkoi Twin Peaks oli agentti Cooper mielestäni niin cool juodessaan kahvinsa aina mustana että naama irveessä opettelin itsekin.

"Damn good coffee!" Syötkö donitsin sen kanssa?

Silloin tällöin, tosin en nyt kun olen laihiksella.
#47 • • Remotion Guest

Luonnollisesti lakki pitää kuivata ennen
uuttamista :scared:

Tämä tapahtuu pilkkomalla lakki ja
laittamalla se uuniin kuivumaan noin
50C lämmössä muutamaksi tunniksi. :excellent:
Kaikkia myrkkyjä kuivaamisella ja keittämisellä
ei luonnollisesti saada poistettua, mutta
riittävästi: ainakaan en ole vielä kertaakaan
alkanut voida pahoin ;)

Mut onko sitä kärpässientä nyt ihan pakko laittaa sinne teehen, senkin shamaani?

Kaikilla meillä on paheemme :(

Tää oli aika paha viesti. Mua rupes oikeesti oksettamaan säälistä. Kuin v'*t*ss* joku voi olla niin sekasin että vetää jotain myrkkytatteja :eek:
#48 • • Tres Guest

Tää oli aika paha viesti. Mua rupes oikeesti oksettamaan säälistä. Kuin v'*t*ss* joku voi olla niin sekasin että vetää jotain myrkkytatteja :eek:

Eihän kärpässieni oo tatti :confused:
#49 • • Remotion Guest

Eihän kärpässieni oo tatti :confused:

ei niin mutta se on niin kivan kuulonen sana että käytän sitä kaikista sienistä. :)
#50 • • Taedium Guest

myrkkytatteja

Siirretään tämä sienikeskustelu muualle. Vaikka Freestyle-puolella ollaan, niin herrasmiehinä voimme ehkä siirtyä topicciin, joka on varta vasten avattu tällaista keskustelua varten.
#51 • • Tres Guest
umpitylsä veto, Tarska. Jopa mun lehmän mielestä lehmu.gif
#52 • • Taedium Guest

umpitylsä veto, Tarska. Jopa mun lehmän mielestä lehmu.gif

Oli tylsä tai ei, niin rupesi häiritsemään tuo keskustelu tällä topicilla. Vaikkakin Freestyle puolella ollaan. Sano vaan tylsäksi. Ehkä mä sit oon.

Diagnoosi on vakava: Olen tylsä. Tulen kuolemaan koskaan palaamatta huumorintajuihini.
#53 • • Diodi Guest
ei sokeria, eikä maitoa. bläkkiksenä. 2-6 kuppia päivässä.
#54 • • sonni Guest
ei murun murua, hyi helkkari.
#55 • • baty Guest
kaksi Hermesetasta riittää
#56 • • Taedium Guest

kaksi Hermesetasta riittää

Mut Hermesetas lihottaa ihan älyttömästi!

...vai ootko joskus nähny jonku laihan käyttävän Hermesetasta?
#57 • • mark hamilton Guest
läskiponttooniiiiiii
#58 • • serotonot Guest

läskiponttooniiiiiii

*sanoisinjotainjosvainosaisinhymiö*
#59 • • Osiriz Guest

2 palaa sokerii ja maitoo kans.

Juuri näin.
#60 • • thomas Guest

2 palaa sokerii ja maitoo kans.

Juuri näin.

allekirjoitan