OCEANIA - Battery Club Cruise - 27.03 Silja Opera

706 posts, 36 pages, 93,865 views

Avatar
#281 • • JussiS Guest

Onko koko akka tehnyt yhtään keikkaa Suomessa ja kuka sitä kuuntelee? :confused:


Jep, kerran Millenniumissa. (Ja toisen kerran se tais olla Baboonissa samana kesänä).
Avatar
#282 • • Ozie Guest
Täällä ketään yksinäisiä hytittömiä tai hytillisä joilta puutuu ihmisiä? :)

Iskekää vaikka privaa tms
Avatar
#283 • • omniholic Guest
Onhan neiti Jarea soittanut Suomessa ainakin Millenniumissa. Koskapa olisi sellaiset bileet, että jokainen artisti olisi juuri sinun mielestäsi hyvä? Kun katsoo Jarean keikkakalenteria, niin kyllä siitä joku ainakin diggaa?

Älkääkä sanoko, että "milläköhän avuilla", koska sellaista soittajaa ei olekaan, joka buukataan pelkästään puhtaasti musiikin takia. On siinä aina statuksesta tai ystävyyssuhteista vähintään pikkuisen kysymys.
Avatar
#284 • • Wayne G Guest



Wayne G tarkoittaa varmaan sitä, että monet skeneläiset jotka saivat varata hyttejä etukäteen



aivan.
Avatar
#285 • • JussiS Guest



Wayne G tarkoittaa varmaan sitä, että monet skeneläiset jotka saivat varata hyttejä etukäteen



aivan.


Toi on kyllä typerää, jos joku on tosiaan jakanu sitä osoitetta eteenpäin tai varannut kaikille kavereilleenkin hytit. Vastaa vähän sitä, että joku menis väärällä nimellä bileisiin ilmaiseksi sisälle. Isoa perseilyä jokatapauksessa.
Avatar
#286 • • vaavu Guest
Äh mitä siitä Jareasta stressaamaan liikaa, mielestäni neidin buukkaaminen on itse asiassa aika hauska veto järjestävältä taholta. Itse ainakin odotan innolla pääseväni kuulemaan Jarean soittavan - pakkohan sitä on omin korvin kuunnella vastaavatko soittotaidot suunpieksentätaitoja millään tavalla. Jokainen voi sitten valita suosikkihedelmiensä mädät versiot valmiiksi palautteen antamista varten tai jotain. :heart:
Avatar
#287 • • omniholic Guest
Werd.
Avatar
#288 • • nacou Guest
joku vois sponsoroida mulle sviitin tuolta ;) ! :D
Avatar
#289 • • Timce Guest

V*tun älytöntä, 2h huoneet myytiin loppuun neljässä minuutissa!

4h:n hytissä vapaana kaksi paikkaa. Ilmoittautumiset privalla, kiits. :crybaby:



must o aika vatun alytonta et jengi yleensakin ees haluu noihin sardiinirasioihin autokannen alle vai missa konehuoneessa noi sijaitseekaan.
pari euroo lisaa ja saa astetta prameemman hytin :)

onnes nois huokeimmis taitaa sentaan olla vessaa ja suihkuu toisin ku joissain vikingin laivojen halpisvaihtoehdoissa missa tarttee sit kayda yhteissuihkuissa :)



Yhden yön sitä viettää vaikka kannella, kun loppujenlopuksi hytissä ei varmasti kukaan homehdu kuin murto-osan matkasta. Säästyypähän siinäkin se "pari euroa"
Avatar
#290 • • Juki54 Guest


Yhden yön sitä viettää vaikka kannella, kun loppujenlopuksi hytissä ei varmasti kukaan homehdu kuin murto-osan matkasta. Säästyypähän siinäkin se "pari euroa"



Toi on niin totta.
Avatar
#291 • • yana Guest


Yhden yön sitä viettää vaikka kannella, kun loppujenlopuksi hytissä ei varmasti kukaan homehdu kuin murto-osan matkasta. Säästyypähän siinäkin se "pari euroa"



tottahan toki! itse tuskin nukun sekuntiakaan tuolla..
mutta toisaalta sen parin eurontakia ei jaksais myoskaan alkaa kitisemaan ja avautumaan... :)
Avatar
#292 • • Edited UzU Guest
Bussikuljetus Tampereelta

Hinta 13 euroa, meno-paluu!

Ilmottautuminen 15.3 mennessä [email protected] tai 0400-466835.

Unohda kuskin hommaamiset ja tarpomiset rautatieasemalta, tule bussilla!
Minimilähtijämäärä 20 henkeä, ota siis kaverisi mukaan!

Ilmottautumiset ovat sitovia!
tarkempi lähtöaika ja paikka ilmoitetaan myöhemmin...
Avatar
#294 • • Laite Guest

jos joku tarvii hyttiinsä yhden henkilön verran täytettä, niin mulle voi huudella.


p.s. oot polkanvihaaja
Avatar
#296 • • Daniel Braun Guest
Onkohan tässä taivuttava luovuttamaan tän risteilyn suhteen.
Minen käy maksamaan mistään 20h risteilystä yli 50 euroa... :mad:
Tsiisus mitä ryöstöä!

Kiinnostais tietää että paljonkos noita halvempia hyttejä oli myynnissä ja kuinka monta niistä oli jo "ennakkoon varattuja" esiintyjille & järjestäjille?
Avatar
#297 • • Tapsa Guest
Okei, mä haluun lähtee.
Kaverit feidaa..

Onko loppuvkosta mitään tsäänssiä
päästä messiin turistihinnalla ?
Avatar
#298 • • UzU Guest

Onkohan tässä taivuttava luovuttamaan tän risteilyn suhteen.
Minen käy maksamaan mistään 20h risteilystä yli 50 euroa... :mad:
Tsiisus mitä ryöstöä!

Kiinnostais tietää että paljonkos noita halvempia hyttejä oli myynnissä ja kuinka monta niistä oli jo "ennakkoon varattuja" esiintyjille & järjestäjille?



Eli 44e olisit ollut valmis maksamaan mutta 50e oli jo liikaa? Hei se on pari bisseä... Ja voit itse tiedustella mitä maksaa laivan vuokraaminen ja alkaa sen jälkeen miettimään mikä on liikaa. Itse pidin hintaa aika lailla odotetunlaisena ja sen 50e siitä mielläni maksan.

Tietysti onhan se 10e 21h Vikingillä ja Kirkan keikka latinodiscon kera tosi ok.
Avatar
#299 • • vaavu Guest

Onko loppuvkosta mitään tsäänssiä päästä messiin turistihinnalla?



Noita peruutushyttejä tietysti saattaa ruveta tipahtelemaan torstain kello 12:00 jälkeen, kun ihmiset eivät ole maksaneet varauksiaan ja ne raukeavat.
Avatar
#300 • • Daniel Braun Guest


Eli 44e olisit ollut valmis maksamaan mutta 50e oli jo liikaa? Hei se on pari bisseä... Ja voit itse tiedustella mitä maksaa laivan vuokraaminen ja alkaa sen jälkeen miettimään mikä on liikaa. Itse pidin hintaa aika lailla odotetunlaisena ja sen 50e siitä mielläni maksan.



No, halvin vaihtoehto ton 44e jälkeen on 57e...
Ja sekin sillä ehdolla että samaan hyttiin saa neljä immeistä.
Joten, on se aikalailla paljon.

44e olis päässy kaks reissaamaan.
Sillä suihkulla/sen puuttumisella ei ole mitään väliä.
Hytti olis tolle risteilyllä ainoastaan erinäisten matkatavaroiden säilytystä varten.
Tuskin siihen 20h paljoa nukutaan.

Katsellaan nyt mitä tapahtuu.
Eiköhän tossa kolmen päivän jälkeen pari noita halvempaa hyttiä vapaudu kun ei olla maksettu niitä varausmaksuja...
Ainakin toivon niin...