OCEANIA - Battery Club Cruise - 27.03 Silja Opera

706 posts, 36 pages, 94,143 views

Avatar
#581 • • Thunderbird Guest
Mua kyllä surettaa kun en pääse tulemaan tänne!! :sad:
Avatar
#582 • • Moraani Guest

uijui, miulla on jo sellanen matkakuume, että etenkin tän topikin luettua ei pysty mihinkään (esim. koulu) keskittymään :roll:
Noh, ylihuomenna Helsinkiin, illalla vois aloittaa jo alustavasti pakkailemaan...



ÄÄK!Mullakin on jo perhosia vatsassa, huippufiilis lähtee, nyt kun sain passisähellyksetkin hoidettua. Oli tossa muutaman päivän pieni stressi, mut nyt kun kaikki kondiksessa sen suhteen on fiilikset katossa. Hahah odotan kyllä innolla mitä sekoilua toi reissu tulee olemaan.

Hei urpot joilla ei vielä oo lippua ja surkuttelee kun ei pääse laivalle, niin kyllä pääsee, ostaa vaan lipun. Elämä on valintoja. ;)
Avatar
#583 • • Jukka I Guest

Hahah odotan kyllä innolla mitä sekoilua toi reissu tulee olemaan.



Indeed. Pääosassa sekoilu, pousailu ja kaverit, sivuosassa musiikki.

Ei oo mun teekupponen.
Avatar
#584 • • Timce Guest

mitä vikaa? :( ::C :X

Ööö.. Paroni=pärähdys..
voiko ihanammin 20-vuotisen elonsa ekan päivän alkaa...?

voi!

Pärähtämällä laivalla ja hyppäämällä kannelta.

Ja mä voi tulla lohdutukseks jo vaiks tänä iltana voittamaan
Jukkun biliksessä ja juomaan sun kurkkupastillisiideriä.

Mut ei siit sen enemppä..
Taitaa tulla hytti täyteen, eli enää ei kannata kovin monen soitella.

-nla



Jee! :)


Mua kyllä surettaa kun en pääse tulemaan tänne!! :sad:



Buu! :right:

Rupee olemaan aika wäbä
Avatar
#585 • • Homegrove Guest

Pääosassa sekoilu, pousailu ja kaverit, sivuosassa musiikki.



Nää on näitä lausuntoja mistä tämän maailman Caj Wirmanit ja jussit tykkää. :D
Avatar
#586 • • thomas Guest

Hahah odotan kyllä innolla mitä sekoilua toi reissu tulee olemaan.



Indeed. Pääosassa sekoilu, pousailu ja kaverit, sivuosassa musiikki.

Ei oo mun teekupponen.



allekirjoitan tän, siksi jättäydyn pois koko risteilyltä.
Avatar
#587 • • Tapi T Guest

Pääosassa sekoilu, pousailu ja kaverit, sivuosassa musiikki.


Niin. No jos näin haluaa ajatella, niin about kaikki bileet ovat ihan perseestä, koska suurimmalla osalla on musiikin lisäksi myös muita motiiveja.

Minä - ja varmasti suurin osa muistakin - menee laivalle nauttimaan musiikista, bileistä, tunnelmasta ja hyvästä seurasta. Muutama saattaa ehkäpä sekoillakin, mutta tämä tuskin laskee paantuneimmankaan puristin fiiliksiä? Jos jotkut saavat kiksejä musiikin lisäksi myös muista tapahtumaan liittyvistä asioista, niin onko se este saapumaan paikalle?
:confused:
Avatar
#588 • • Daniel Braun Guest
häh?
Tarkottaaks tää nyt sitä että minä en saakkaan laskea niitä portaita pallomeren palloilla täytetyillä ostoskärryillä käytävätuhkis kainalossa?
Mitäs nyt siellä risteilyllä sitten oikein teen?
Koko 20h kohokohta meni nyt mönkään.
Prkl!

Noh, eiköhän se risteily suju hyvän musiikin, suht sopivan humalan tavoittelun ja uusien tuttavuuksien kanssa jutellessa...

Pitäisköhän vielä kävästä ostamassa uimahousut/uimashortsit/whatever roippeet...?
Kun tällaisella uimataidottomalla eip oo minkäänlaisia uimahousuja tms juttuja.
Muuten jää pahasti väliin noi kekkerit tuolla uima-allasosastolla.

Miten muuten sen allasosaston säännöistä on tietoa, saakos olla uimashortsit jalassa?
Avatar
#589 • • Moraani Guest

Miten muuten sen allasosaston säännöistä on tietoa, saakos olla uimashortsit jalassa?



Mä muistelisin että laivan uima-altaisiin pääsy vaatii tangat. :scared:
Avatar
#590 • • Daniel Braun Guest

Mä muistelisin että laivan uima-altaisiin pääsy vaatii tangat. :scared:


Tällä ylettömän lihaksikkaalla ja kiinteällä kropalla... :panic:
Juuh, mä tuun tiikerikuvioiset tangat jalassa sinne uima-allasosastolle.
Odottakaa vain...

Oikeesti, olis kiva tietää tosta allasosaston "pukeutumissäännöstä" vähän paremmin.
Olishan se kiva valmistautua tonne risteilylle oikein varustein.
keltaiset selkäkellukkeet?
jep
uimarengas, mallia "puuhapete"?
jep
keltaiset räpylät?
jep
snorkkeli?
jep
pantteritangat?
jep
Avatar
#591 • • Jukka I Guest

Pääosassa sekoilu, pousailu ja kaverit, sivuosassa musiikki.


Niin. No jos näin haluaa ajatella, niin about kaikki bileet ovat ihan perseestä, koska suurimmalla osalla on musiikin lisäksi myös muita motiiveja.



On toki, ja niin on mullakin. Tunnelma ja hyvä seura parantavat minkä tahansa tapahtuman arvoa, mutta musiikki on silti omalla kohdalla se ratkaiseva tekijä jonka mukaan bileet valitaan. Ja kun koko lineupissa on peräti kolme kiinnostavaa nimeä, joita pääsee kaiken lisäksi normibilessäkin hyvin usein katsomaan, ei tämän tapahtuman musiikillinen tarjonta vakuuta. Toki olis kiva mm. tutustua uusiin plattarityyppeihin, mutta tämä ei yksistään kompensoi musiikillisen tarjonnan puutteita eikä anna rahalle tarpeeksi vastinetta.

Sen verran on jo tullu bileissä käytyä että oon oppinut haistamaan jo kaukaa sellaiset tapahtumat, joilla on mulle vähän annettavaa.

Muutama saattaa ehkäpä sekoillakin, mutta tämä tuskin laskee paantuneimmankaan puristin fiiliksiä?



Muutama? Tonni vetoa niin ylivoimaisesti tyypillisin vastaus past eventseissä tulee olemaan muotoa "mitään en muista mutta kivaa oli ja musakin tais olla ihan ok". Kutsukaa ihan rauhassa puristiksi, mutta mua häiritsee se suuntaus, että musiikki siirtyy huomion keskipisteestä kaikenlaisen muun aktiviteetin tausta-soundtrackiksi. En mielelläni tue tällaisia tapahtumia.

Tästäkin huolimatta olisin tullut mukaan, jos musiikkitarjonta olisi miellyttänyt. Sinänsä se ei kiinnosta, mistä tekijöistä ihmiset bilekokemuksensa ammentavat, niin kauan kuin tapahtuma täyttää omatkin kriteerit.

Jos jotkut saavat kiksejä musiikin lisäksi myös muista tapahtumaan liittyvistä asioista, niin onko se este saapumaan paikalle?
:confused:



Ei.
Avatar
#592 • • ville Guest
Ihme valitusta, että musiikki ei muka ole tarpeeksi tärkeässä osassa tuolla.

Laivalla on kokonaista neljä areenaa, joista jokainen antaa _todella_ hyvät puitteet tanssimiselle ja musiikista nauttimiseen (laivan sohvat on kunkkuja). Bonusta vielä sattuu olemaan, että kaikki paikat ovat ns. uniikkeja eli aiemmin ei niissä ole tullut tanssittua. Suoraan sanottuna näin laajoja bileitä ei paljoa maissa järjestetä (muutamat vuodessa ehkä), joten voisiko blackout tai thomas yrittää perustella mulle millä ihmeen tavalla musiikki on tuolla toisarvoista? (vai puuttuuko bileistä se fouriteulkomaannimi)

Itse veikkaan, että jokaisella areenalla tullaan kokemaan ns orgastisia hetkiä suurien bileiden tyyliin, kun sadat bilettäjät huutavat silkasta hyvänolontunteesta

... vai meneekö homma sittenkin niin, että tämä kaikki on turhaa, sillä bileet on laivalla ja nähtävästi kaikkien pitäisi tietää, että laivalla ei voi tehdä mitään muuta kuin unohtaa kaikki?

Itse odotan eniten Unityltä, joka ainakin puitteiltaan vaikuttaa kenties paikalta, jonka tunnelma voisi hyvin olla about sama kuin viime heinäkuussa: ainutlaatuista, kosteaa, kuumaa ja kiksua <3

Yksi asia on tullut opittua sinä aikana kun plattari ja klubitus on olleet olemassa: Tapahtuma, jota hehkutetaan näin paljon etukäteen ja jonka järjestäjinä on suomen ammattimaisimpia organisaatiota, on aina ainutlaatuinen ja palautteen perusteella kokemus, jota ei todellakaan kannata missata. Tämä tapahtuma taitaa mennä odotuksiensa puolesta ainakin platinumissa ehkä sille korkeimmalle ykkössijalle, joten varmaa taitaa olla, että porukka tulee olemaan ns pähkinöinä. Ja ikävikseni joudun jo nyt ilmoittamaan teille jotka tämän missaavat, että palautetta ei kannata lukea, sillä se tulee aiheuttamaan sellainen kyrvä* otsaan, että pää painuu monitorista läpi ;D

ps 3 yötä
Avatar
#593 • • Individual Guest


Ja ikävikseni joudun jo nyt ilmoittamaan teille jotka tämän missaavat, että palautetta ei kannata lukea, sillä se tulee aiheuttamaan sellainen kyrvä* otsaan, että pää painuu monitorista läpi ;D



Itse kyllä odotan aika paljon toukokuun Sven Väthin keikalta, että tää nyt saa jäädä ihan suosiolla väliin. :D
Mutta eipä silti, toivotan kaikille hyvää ja antoisaa matkaa ja uskon, että kaikkien bilemissausten aiheuttama mahdollinen vitutus kaikkoaa viimeistään 10.7. voitonaukiolla...
Avatar
#594 • • Juha Vilkamo Guest
ville menisit nyt lääkäriin päivälaskureinesi :)

blackout&co: Eiks tää nyt poikkeustapauksena oo aika ymmärrettävä paikka mennä nimenomaan pousaamaan, ördäämään ja jättämään musa sivutekijäksi jos siksikään. :) Esim. en mäkään oleta et kukaan juuson ja apon lisäks soittais musaa mun makuun mut silti tuun innoissani mestoille ja uskon et bileet ovat laadukkaat.
Avatar
#595 • • Jukka I Guest

Suoraan sanottuna näin laajoja bileitä ei paljoa maissa järjestetä (muutamat vuodessa ehkä), joten voisiko blackout tai thomas yrittää perustella mulle millä ihmeen tavalla musiikki on tuolla toisarvoista? (vai puuttuuko bileistä se fouriteulkomaannimi)



Bileiden koko voi olla jollekin itseisarvo, mutta mulle ei. Mieluummin maksan 8e vaikka johonkin Kerman klubille ja saan koko rahalla annoksen teknoa/progea/junkkaa kuin tuonne moninkertaisesti enemmän ja saan läjän dj:tä/artisteja, joista 80% menee oman musamaun ohi (ja ne jotka eivät mene, ovat koettavissa maissakin).

Itse veikkaan, että jokaisella areenalla tullaan kokemaan ns orgastisia hetkiä suurien bileiden tyyliin, kun sadat bilettäjät huutavat silkasta hyvänolontunteesta



Varmasti. Mutta tällä ei ole mitään vaikutusta sellaisen ihmisen bilekokemukseen, jolle musiikkilinjaus ei kolahda. Edelleen, koko (valtavat ihmismassat, miljoona dj:tä) ei ole laadun tae ja sijoitan euroni mieluummin pienimuotoisempaan tapahtumaan, josta koen saavani paremmin rahoilleni vastinetta.

Yksi asia on tullut opittua sinä aikana kun plattari ja klubitus on olleet olemassa: Tapahtuma, jota hehkutetaan näin paljon etukäteen ja jonka järjestäjinä on suomen ammattimaisimpia organisaatiota, on aina ainutlaatuinen ja palautteen perusteella kokemus, jota ei todellakaan kannata missata.



Jaa. Mä oon taas oppinut sen, että kaiken maailman hypetyksillä kannattaa lähinnä pyyhkiä peppua. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun suomalainen noname-dj on rokannut taloa ja ulkomainen superstara-dj (joka muuten syntyi mikseri kourassa ja teki ekan levynsä jo 4-vuotiaana) on heittänyt maailman tylsimmän setin. Eikä ole harvinaista, että taivaisiin hypetetyt megaluokan bileet ovat kusseet syystä tai toisesta (tjeu Koneisto 2002) ja pienissä bileissä on ollut seuraavana päivänä perhanan hauskaa.

Näin siis minun kokemuksieni mukaan. Jokainen luonnollisesti etsii bileistä eri juttuja ja painottaa eri asioita.

Ja ikävikseni joudun jo nyt ilmoittamaan teille jotka tämän missaavat, että palautetta ei kannata lukea, sillä se tulee aiheuttamaan sellainen kyrvä* otsaan, että pää painuu monitorista läpi ;D



Ei pelkoa tuosta, koska ne jotka tapahtumaa kehuvat, arvioivat sitä kokonaan tai osittain eri kriteereillä kuin minä. Eikä muutenkaan ole tapana jälkikäteen katua täysissä ruumiin ja sielun voimissa tehtyjä päätöksiä. :)
Avatar
#596 • • ville Guest
Blackout, et edelleenkään vastannut kysymykseen, millainen tapahtuman pitäisi olla, jotta musiikki olisi ollut pääosassa?

Vai onko asia niin, että sun mielestä lineup on pebasta, jolloin teet samantien päätelmän, että koko tapahtumassa musiikki on sivuosassa?
Avatar
#597 • • olliS Guest


Vieraslistalle on kutsuttu seuraavat artistit:

Break That House -kollektiivi



Fantastista. Vielä parempaa olisi jos tietäisi monelta pòsse on äänessä :)


22.30 - 0.00 :)
Avatar
#598 • • Jukka I Guest

Blackout, et edelleenkään vastannut kysymykseen, millainen tapahtuman pitäisi olla, jotta musiikki olisi ollut pääosassa?

Vai onko asia niin, että sun mielestä lineup on pebasta, jolloin teet samantien päätelmän, että koko tapahtumassa musiikki on sivuosassa?



Ei noilla kahdella asialla ole tietenkään mitään tekemistä keskenään. En epäile yhtään, etteikö tapahtuma tarjoaisi hyvät puitteet myös musiikista nauttimiselle. Siis niille, joille lineup uppoaa.

Mutta päätellen siitä, että tapahtuma on samanaikaisesti 1) kaikkien aikojen suurin (?) klubikansan kokoontuminen ja 2) risteily, kavereiden kanssa hengailulla ja kännäämisellä tulee olemaan hyvin suuri merkitys. Tämä käy selväksi vaikkapa lukemalla tätä topikkia. Tapahtuma olisi mitä todennäköisimmin myyty ääriään myöten täyteen vaikka lineup olisi ollut millainen tahansa. Onpa täällä moni tyyppi suoraan kommentoinutkin ettei musiikilla ole niin väliä. Monelle pelkkä tapahtuman sosiaalinen ulottuvuus olisi ollut riittävä syy lyödä rahat tiskiin.

Tätä taustaa vasten kommenttini "pääosassa sekoilu, pousailu ja kaverit, sivuosassa musiikki" on mielestäni yleisenä toteamuksena perusteltu. En väitä, että yksilötasolla tämä pätisi kaikkiin.

Ja edelleen, sosiaalisessa kanssakäymisessä ja/tai dokailussa ei ole mitään pahaa, mutta mun puristiseen maailmankuvaan ei mahdu se, että konemusiikkitapahtumaan lähdetään ensisijassa näiden syiden takia. Ihan puhdasta mutua tietysti, mutta tällaisen kuvan olen saanut tätä topikkia lukemalla.

Ahdasmielistä? Ehkä.

Kysymykseesi en osaa tämän paremmin vastata, koska mitään formaattiahan ei ole tapahtumalle, jossa musiikki olisi tai ei olisi pääosassa. Asiahan riippuu puhtaasti siitä, kuinka suuri osuus kävijöistä tulee ensisijassa musiikin takia ja kuinka suuri osuus jonkin muun seikan takia.

Tämän selvemmin en osaa kantaani kertoa, enkä usko että tän puimisella päästään yhtään pidemmälle.

Siispä, hyvää matkaa vaan kaikille lähtijöille. :)
Avatar
#599 • • Tapsa Guest
Olkaasny!
Esa

Posts: 947

#600 • • Esa

Mutta päätellen siitä, että tapahtuma on samanaikaisesti 1) kaikkien aikojen suurin (?) klubikansan kokoontuminen



Jos bileiden (laivan) kapasiteetti on 1 400 niin terve vaan tällaisille spekuloinneille.

Launtaina hassutellaan kybäl. :)