706 posts, 36 pages, 94,779 views
Mulle saa tulla jutteleen ainoastaan jos varaa sihteeriltäni ajan. :angry:
Turku-, kotka- ja vantaalaiset joutuvat anomaan audienssia kirjallisesti.
Mulle ei voi tulla jutteleen.
No mahtuuks tänne vielä ?
toivottavasti siel on IHAN VITUN NATSIT laivakytät ni saadaan mehukas
aftermath-threadi
Stealth Unit Sound Collective (Live)
No huh huh, meno koneistossa oli jotain niin tajutonta että ei meinannut kamera pysyä kädessä :excellent:
Ja joku vielä kehtaa väittää, että lineupissa ei ole mitään mielenkiintoista :right:
..pitää nyt vielä hieman kritisoida sitä, et on tosiaan aika väsynyt (tai itse asiassa olematon) rikkobiittitarjonta tällä reissulla... en tosta lineupista löytänyt SUSCin lisäks yhtään minkäänmoista breiksiä tarjoavaa esittäjää.
stagnation? :confused:
toivottavasti siel on IHAN VITUN NATSIT laivakytät ni saadaan mehukas
aftermath-threadi :D :D :D :D
..pitää nyt vielä hieman kritisoida sitä, et on tosiaan aika väsynyt (tai itse asiassa olematon) rikkobiittitarjonta tällä reissulla... en tosta lineupista löytänyt SUSCin lisäks yhtään minkäänmoista breiksiä tarjoavaa esittäjää.
Kyllä mä ja Olli varmaan jotain PROGbreakseja heitetään tasabiitin väliin. ;)
ville olit muuten kyl koneistos saanu yhen kuvan ainaki meikästä nappastua sen meiän setin aikana, eikä näyttäny ees masiina tärähtäneen kauheesti. tai sit me täristiin samaan tahtiin.
Mulle ei voi tulla jutteleen.