viimeks meizi oli alaikainen enka paassy mukaan :(
Oliks sillon jo muka Suomi ja Ruotsi kun sä oot ollu alaikäinen :D
706 posts, 36 pages, 94,732 views
Nyt ei ole enää kuin n. 20 päivää Spring Cruiseen ja sitten nämä ja sitten toukukuussa on taas luvassa seuraavat, joten kyllä näitä riittää varmasti kaikille
Oliks sillon jo muka Suomi ja Ruotsi kun sä oot ollu alaikäinen :D
Nyt ei ole enää kuin n. 20 päivää Spring Cruiseen ja sitten nämä ja sitten toukukuussa on taas luvassa seuraavat, joten kyllä näitä riittää varmasti kaikille
Omien bileiden promoaminen on kiellettyä toisien bileiden topiikissa.
Stealth Unit Sound Collective (Live)
JEEE! \o/
Superstaradeejiikulttuuri on kuollut.
Mä en nyt halua mitenkään pilata kenenkään fiilistä näistä kemuista sillä itsekkin odotan näitä innolla mutta: miksi mulle on tullut sellainen fiilis että ihan niin kuin näitä bileristeilyitä ei olisi vielä koskaan muka järjestetty kun tuntuu että jengi hehkuttaa näitä ihan viimeistä päivää :)
Mulle aika keskeinen osa tän risteilyn viehätysvoimasta on siinä, että laivalla on niin paljon tuttuja. Sitäpaitsi mä odotan innolla sitäkin, että pääsisi tapaamaan uusia plattarilaisia ja saamaan enemmän naamoja nimien taakse.
PS. Mulle voi tulla esittelemään itsensä ihan vapaasti, jos sattuu tunnistamaan. :excellent:
Eritoten odotan Villen ja Vaavun tapaamista, Tanjan kanssa ollaan useasti puhuttu siitä että miten mukavalta pariskunnalta te vaikutatte.
... se vaan johtuu siitä että me ollaan tosi ujoja ...
Eritoten odotan Villen ja Vaavun tapaamista, Tanjan kanssa ollaan useasti puhuttu siitä että miten mukavalta pariskunnalta te vaikutatte.
Mut sit ei pidä pelästyä jos me ei osata sanoa mitään ... se vaan johtuu siitä että me ollaan tosi ujoja ...
BTW: pitäsköhän jokaisen teettää sellaisen kiva nimilappu rinnuksiinsa? :D
Mulle voi tulla esittelemään itsensä ihan vapaasti, jos sattuu tunnistamaan. :excellent:
Lisäksi JZZ, Tapi T, Diffás + moni moni muu on sellaisia joiden kanssa haluan hetkenverran turista...