.."Mies!, pue yllesi Black Horset ja ratsasta Mustangilla aamunkoittoon" ..
:hearts:
He- hheh
365 posts, 19 pages, 207,869 views
.."Mies!, pue yllesi Black Horset ja ratsasta Mustangilla aamunkoittoon" ..
Nii... No Guy Ritchie (Snatch ja Lock, Stock & Two Smoking Barrels) ohjasi Madonnaa Bemarin lyhytelokuvassa "Star". En oo Mersun leffoista kuullu. Lienevät kumminkin hienoja.mersukin on tehny noita. ja NE ON SALEEN HIENOMPII KUN JOTKU BMW ELOKUVAT. ohjaajina oli jotain guy richietä jne.
mä luulen, että noi Sotkan mainokset on tahallaan tehty huonosti ja mauttomasti, herättää ne ainakin huomion jos ei muuta. ei kukaan täysjärkinen tee tuommoisia mainoksia!!
Mitä sen on väliä, jos juntti-imago ei haittaa ja tavara käy kaupaksi.
lääkevaihto on sitä, että voi vaihtaa lääkkeensä halvempaan mutta muuten vastaavaan toisen firman tuotteeseen.
ja sen takia siinä ei sanota, että missä se apteekki on, koska mainos mainostaa yliopiston apteekkia ketjuna, ei mitään yksittäistä apteekkia.
vai oliksä ees tosissas? :confused:
Voi olla, et se on ketju, mutta aina ku mä oon puhunu tai mulle on puhuttu Yliopiston Apteekista, on tarkoitettu sitä Marskin ja Nordenskiöldin kulmassa olevaa apteekkia Taka-Töölössä. Malmilla ja Makkaratalossaki taitaa olla yhdet, mutta kaippa se tota Taka-Töölön mestaa meinaa. Tai sitten ne käsittelee koko ketjua yhtenä osana...Siinähän lauletaan että "Suomen suurin apteekki, Yliopiston apteekki" - siis yksikössä?
Voi olla, et se on ketju, mutta aina ku mä oon puhunu tai mulle on puhuttu Yliopiston Apteekista, on tarkoitettu sitä Marskin ja Nordenskiöldin kulmassa olevaa apteekkia Taka-Töölössä. Malmilla ja Makkaratalossaki taitaa olla yhdet, mutta kaippa se tota Taka-Töölön mestaa meinaa. Tai sitten ne käsittelee koko ketjua yhtenä osana...Siinähän lauletaan että "Suomen suurin apteekki, Yliopiston apteekki" - siis yksikössä?
en tajuu miten toi on muka niin vaikeesti ilmaistu kun se on yksikössä :D
vai tuleeks teillä alepan/h&m:n/siwan/aurinkomatkojen/sotkan/whatever mainoksenkin jälkeen sellanen tiedonhalu et "Missä tämä yksi spesiaali alepa mahtaa olla mistä nakin saa juuri tuolla hinnalla ja kaupan päälle pari vappunenää KYNPILLÄ koska ei nuo kuvat tosta lähikaupasta kyllä olleet!?!?!?"
Mitä ärsyttävämpi mainos,sitä varmemmin se jää katsojien mieleen.Mulla se toimii just päinvastoin,en takuuvarmasti osta mitään sellasta tuotetta,minkä mainos on hermojaraastava.Satavarmasti!
meillä täällä turussakin voi käydä vaihtamassa antibioottinsa halvempiin yliopiston apteekin mukavassa atmosfäärissä.
Muistaakseni Sotkan mainoksissa meininki on se, että kun niitä ei siellä firmassa kiinnostanut maksaa maltaita millekään mainostoimistolle tai tuotantoyhtiölle niiden tv-mainosten tekemisestä, niin ne alkoivat väsäämään niitä itse.
Muistaakseni muutamalla muullakin tunnetulla suomalaisella lafkalla (mm. Hesburger?) on sama meininki.
Siis muistaakseni Helsingissä on ainakin kolme. Se Marskin ja Nordenskiöldin kadun kulman, sit Makkaratalossa (siis Rautatieaseman pääovista kun tulee ulos, niin se edessä näkyvä iso talo) ja Malmilla siinä torilla sen Rosson vieressä, pankkeja vastapäätä.Mutta jos Hesassa ja Turussakin on omansa... No eipähän ole tarvinnut tehdä kuin yksi maantieteellisesti paikaton mainos => tosi halpaa.:)
2krs? Heeetkinen... siis mitenkä niin toinen kerros? Eikö se ollu siinä sen kangaskaupan ja Rosson välissä? Ihan jarmasti olen ostanu sieltä Apteekkarin Salmiakkia ja penisliiniä! Onks ketää Malmilta?Ala-Malmintori 5 2. krs,
No viis niitä näköjää oli. Siis drive-by -apteekki? Jossain siinä elukkalekurin (tms.) lähellä muistelisin nähneeni jotain mainosta drive-by -apteekista, (ja sinnepäin toi osoitekkin viittaa, pariton numero, ni on samalla puolen tietäkin), mutta olen luullu sitä tarkotettavan elukoita (ja vankeja ) varten. En oo käsittäny tota drive-by -apteekin funktiota vielä. (No toisaalta mä oon lukenu niitä kylttejä pääsääntösesti kontatessa Kalliosta Hermanniin nukkumaan, joten valaistus ei ole ollut riittävä vuorokaudenajasta johtuen...)Hämeentie 57,
Drive in -apteekki,
00580 Helsinki
tästä taediumille ya:n putiikit
2krs? Heeetkinen... siis mitenkä niin toinen kerros? Eikö se ollu siinä sen kangaskaupan ja Rosson välissä? Ihan jarmasti olen ostanu sieltä Apteekkarin Salmiakkia ja penisliiniä! Onks ketää Malmilta?