Huonoin tv-mainos?

365 posts, 19 pages, 204,671 views

Avatar
#81 • • Bedrock Guest
"Nyt kai haluat yhden Rieseneistäni?" -Riesen karkki mainos-

"SYÖKÄÄ KANAA!" - McDonald's-

:crybaby:
Avatar
#82 • • Daniel Braun Guest


"SYÖKÄÄ KANAA!" - McDonald's-



Hei, toihan on tällä hetkellä paras mainos!
Tällainen pieni lastenanimaatioiden ystävä kuin minä ei voi olla rakastumatta possuun joka Joulukuussa huutelee kadulla:
"Syökää kanaa! Kana on hyvää! Syökää kanaa!" :hearts:
Aivan ihana...

Toi on mun mielestä paras pikaruokapaikkojen mainos kautta aikojen...
Nää Mäkkärin pellet & Hesen halpismainokset ei yleensä mulle toimi, mutta tää on niin loistava.
Ainut miinus siinä on se että sitä pyöritetään aivan liian paljon telkkarissa.
Menee loistavasta mainoksesta maku :(
Avatar
#83 • • Juki54 Guest
Skannerz viivakoodikaappari.. tai mikä lienee :crybaby:
Avatar
#84 • • drS Guest

Skannerz viivakoodikaappari.. tai mikä lienee :crybaby:



joo siis kaikki lelumainokset aiheuttaa hermoromahduksia.. mutta kai ne toimii sille kohdeyleisölle.
Avatar
#85 • • Taedium Guest
Eilen tuli hypittyä ylösalas olkkarissa, ni istahdin hetkeksi TV:n ääreen. Ei jaksanu keskittyä saksankieliseen ohjelmistoon, joten käänsin ainoalle englanninkieliselle kanavallemme: CNN. (Hyi helkama ku meinas tulla äklötys kattoa ku hyeena valkkas korppikotkia ruholle...)

No uutisten välissä tuli mainoksia, joista yksi pisti silmään. Kattoin ku joku jänis tai muu otus oli naama ruudussa kiinni. Tietokoneanimaatio. Aika hyvin duunattu, kun kaikki karvat heilu liikkeiden mukaan ja noin. Ihmettelin, että olipas hyvin tehty TV-mainokseksi. Kuva oli menny vähä kauemmas, ni huomasin sen olevan poronpentu joka lumisessa metsässä seurasi lentotähteä ja meinsi susihukkanenkin hyökätä.

Sit se lentotähti johdatti pennun tokan luo ja tuli ilmi, että se tähti olikin Finnairin lentokone. "Longest experience on northern skies." tms. oli se tagline siinä sitten.

Yllätys, että keskitasoa hienommin tehty mainos oli just Finnairin...

(Ja tuli mun CNN kiintiö täyteen taas vähäks aikaa.)
Avatar
#86 • • Remotion Guest
näin sen finnairin mainoksen eilen tennari 3:ses oli kyllä tosi hieno. Harmi vaaan että finnairin lentoemot on ehkä maailman huonoimmat ja töykeimmät itse kartan kuin ruttoa jatkossa, vaikkakin muuten heillä pelaa kaikki tosi hyvin.
Avatar
#87 • • Taedium Guest

finnairin lentoemot on ehkä maailman huonoimmat ja töykeimmät

Vaihda Aer Lingukseen!

Huomautus:
Tämä on niin sarkasmia,
kun sarkasmi voi olla!
Avatar
#88 • • NS Guest

Yllätys, että keskitasoa hienommin tehty mainos oli just Finnairin...



Mun mielestä yli-imelä mainos, olkoonkin hyvin tehty. Niinkuin vakuutusyhtiömainokset.
Avatar
#89 • • LindaGP Guest
Ei ehkä huonoin, mutta tällä hetkellä yksi ärsyttävimmistä: Coca-Colan joulumainos. Dressmanin *hidasta-batistini-kävelyä* saa myös repimään hiuksia päästä.
Avatar
#90 • • Taras Guest
Rennien närästysmainos, jossa jannu kiskoo närästystabletteja ja mimmi tokasee, että onkohan meillä muutakin yhteistä kun närästys :scared:

Joutunee ehkä lohkaseen seuraavilla treffeillä...
Avatar
#91 • • Peter Skogberg Guest
Se Staraoke mainos, ja ne ÄRSYTTÄVÄT LAPSET! Ylipäätään kaikki mainokset missä on lapsia ja laulua, ovat ärsyttäviä... Ja se vuosi-pari sitten tullut kännykkäliittymämainos, jossa ne kaksi piirrettyä lasta lauloivat... AAARGH! Ja se mainos, missä se mummo kertoo jotain tarinaansa jostain saatanan tonutsta jolle se on jättänyt 102 vuotta sitten keksin... :mad: :mad:
Avatar
#92 • • durango Guest


Hardware can be only play the music,
different thing is what kind music you
play...

>>Hard Trance close to my heart<<



tää on ehkä paras signature koskaan :angry: :angry: :angry:
Avatar
#93 • • puskA mujunen Guest
mua ainaki henk.koht. ärsyttää MOBILAT mainokset missä jotku spedet valittaa, että joo tässä työssä niska ja hartiat ovat koetuksella,kun hieron mobilatia niin kipu katoaa AAAAARgh....mä en kyllä erikoisesti diggaa mistään mainoksista..paitsi ehkä sotkan mainoksista saa parhaat naurut
Avatar
#94 • • insertxox Guest
Se uusi Siwa mainos missä se nainen "laulaa" sitä humppa songia.

:angry: :angry:
Avatar
#95 • • NS Guest
Joku digiboksimainos jossa porukka laulaa sohvan takana kaikkiväkinukkuu, väääääkiiinuuuukkuuu. Se yllättää vielä niin nopeasti että ei ehdi hiljentää.
Avatar
#96 • • SnoXn Guest
Se saksalainen (?) dupattu karkki-mainos, jossa aikuinen äijä sanoo puku päällä:

"Mmm.. Tämä on kyllä paras kermakaramelli, jota olen maistanut"

:scared:

Paras kermakaramelli?? Olisit vain pitänyt sen tilastotiedon omanasi.
Avatar
#97 • • ~goddess~ Guest
Fasu -pala mainos on aivan peeseestä.
Pussia ei näy missään ja tyttö solmussa sohvalla ja
lattialla sanomalehden kanssa.. :mad:
Avatar
#98 • • LindaGP Guest

Fasu -pala mainos on aivan peeseestä.
Pussia ei näy missään ja tyttö solmussa sohvalla ja
lattialla sanomalehden kanssa.. :mad:



Eiku toi on just hyvä! Ilmetty minä!
Avatar
#99 • • Jusu Guest
<offia>
Mainoksesta pitäminen ja tuotteen ostaminen ovat kaksi eri asiaa.
Joku joskus totesi, että huonoa julkisuutta ei olekaan.
Tälläkin threadilla on pyöreät puolitoistatuhatta katselukertaa.
Tehokkaita mainoksia näyttävät olevan, vaikka kuinka yököttäisi ;)
</offia>
Avatar
#100 • • Docklands Team Guest

näin sen finnairin mainoksen eilen tennari 3:ses oli kyllä tosi hieno. Harmi vaaan että finnairin lentoemot on ehkä maailman huonoimmat ja töykeimmät itse kartan kuin ruttoa jatkossa, vaikkakin muuten heillä pelaa kaikki tosi hyvin.



Mielestäni Finnairin kamalinta antia ovat mannerten välisillä tarjottavat kumimunakkaat ja vihreät nakit. Tuollaisen kokemuksen jälkeen päättyi ko. lentoyhtiön käyttö kuin seinään.

- Matti -