Huonoin tv-mainos?

365 posts, 19 pages, 204,611 views

Avatar
#41 • • te i nie m mi Guest

Mitä helvetin biisiä siinä Otto-lonkeromainoksessa soitetaan?


Vittu että pamahtaa hermot joka kerta kun se tulee. ÄBÄ ÄBÄ SUT SUT PYLLEBA PYLLEBA. VOI VITUN VITTU!!!! :angry:



AAMEN
Avatar
#42 • • Edited Tapi T Guest
Hese ja Mäkkäri vievät voiton kirkkaasti. Vai mitä sanotte näistä:

Hesen kerros ja minimega - elämässä mukana! :panic:
Tutut kohtaa, yhteen johtaa, McDonalds! :panic:

Eniten mainoksissa ärsyttää niiden tekopyhyys ja siirappinen paskanjauhanta. Lisäksi Sotkan mainosten "Isä ja Poika" ollaan esitetty käsittämättömän mauttomalla tavalla. Yöks!
Avatar
#43 • • insertxox Guest
:angry: IKEA LOOPPI MAINOKSET :angry:
PUM PUM PAM PAM KLIN KLIN
Perhekivaa Rummuttamalla niin huonosti, että pää tulee kipeeksi. :mad:
Avatar
#44 • • Daniel Braun Guest
VAIN SEPPÄLÄSTÄ!!

aaaargh!
Mielestäni Dressman mainokset ovat jopa viihdyttäviä huonoudellaan...
Mutta Seppälän ällömainokset nostavat palan kurkkuun ja kyyneleet silmäkulmiin!
:crybaby:

Ja lisäksi ne hemmetin nyyhkynnyyhkyn "mä olen elämäni sankari" kahvimainokset...
Yök!
"mun unelmana on pikkupojasta lähtien valmistaa kumiveneitä.
Kun teet kaiken itse käsilläsi ja luonnon raaka-aineita vaalien saat aikaan jotakin ainutkertaista!
Samalla taidolla ja tunteella tehdään myös Juhla Mokka..."
Avatar
#45 • • taro Guest

-Joku tyttöjen vaippamainos jossa sanotaan: "oletko huomannut, että kuukautisten aikana tuntuu tosi hyvältä?".



Lause joka paljastaa, että kyseessä ei voi olla naisen kirjottama mainos.



taisi kylläkin mennä:
"oletko huomannut, että kuukautisten aikana olosi tutuu hyvin epävarmalta"

tjsp
Avatar
#46 • • ER Guest

-Joku tyttöjen vaippamainos jossa sanotaan: "oletko huomannut, että kuukautisten aikana tuntuu tosi hyvältä?".



Lause joka paljastaa, että kyseessä ei voi olla naisen kirjottama mainos.



taisi kylläkin mennä:
"oletko huomannut, että kuukautisten aikana olosi tutuu hyvin epävarmalta"

tjsp



Ei ei. :) Se on se uusi jossa mainostetaan jotain supermukavaa pinnoitetta. Siinä nainen venyttelee silkkilakanoissa ja iloitsee muutenkin kuukauden parhaista sekunteista.

Hirveä mainos on myöskin uusi Mäkin mainos jossa possu huutelee että syökää kanaa joulupukin vieressä. Itse en ole kasvissyöjä tai mitään mutta kyllä hieman säälittää se possu. Muutenkin "possu on ihana älä syö sitä syö kanaa tai lehmää mäkissä" idea ontuu ehkä hieman.
Avatar
#47 • • Mrrshan Guest
Voin ilokseni todeta etten osaa vastata tähän topikkiin. Mulla ei ole edes kaukosäädintä mutta se kanavahan vaihtuu aina kun mainoksia tulee. Parempi riskeerata että siitä ohjelmasta jää muutama sekunti näkemättä kuin katsoa kymmeniä kertoja samat pöljät mainokset...
Avatar
#48 • • Timmo Guest

Mitä helvetin biisiä siinä Otto-lonkeromainoksessa soitetaan?


Vittu että pamahtaa hermot joka kerta kun se tulee. ÄBÄ ÄBÄ SUT SUT PYLLEBA PYLLEBA. VOI VITUN VITTU!!!! :angry:



AAMEN



AAMEN Ja kaiken lisäks toi on vissiin nousemassa amisten keskuudessa hitiksi... :crybaby:
Avatar
#49 • • drS Guest

pahimpina raastajina on kyllä kaikki hiustökötit ja purtilot, mutta ykkössuurinärsytysikinätahtooruumita-efektin aiheuttaa [olsiko ollu] Dove mainos jossa ärsyttävät naiset "mä haluun koskea - mä haluun leikkiä niillä" ja kaiken kruunaa MAAILMAN KAMMOTTAVIMMALLA äänellä "tätä lisää!"+heh heh -nauru. :angry:



siis kyllä! tätä yritin hakee aiempaa listaa tehdessäni, mutta en kuolemaksenikaan muistanut mikä tuote oli kyseessä.

...ei taida mainostoimistolla olla hommat hanskassa jos mainos on helvetin ärsyttävä eikä kukaan edes muista sitä tuotetta mitä mainostetaan :)
Avatar
#50 • • Zapa Guest
mä luulen, että noi Sotkan mainokset on tahallaan tehty huonosti ja mauttomasti, herättää ne ainakin huomion jos ei muuta. ei kukaan täysjärkinen tee tuommoisia mainoksia!! mua kyllä aina alkaa naurattamaan kun näen niitä, niin mauttomia ne ovat...
Avatar
#51 • • taro Guest


taisi kylläkin mennä:
"oletko huomannut, että kuukautisten aikana olosi tutuu hyvin epävarmalta"

tjsp



Ei ei. :) Se on se uusi jossa mainostetaan jotain supermukavaa pinnoitetta. Siinä nainen venyttelee silkkilakanoissa ja iloitsee muutenkin kuukauden parhaista sekunteista.



Tämä on tainnut sitten jäädä näkemättä.. ja hyvä niin :D
en kyllä tuon perusteella kyseistä tuotetta hankkisi :mad:
tosin, eipä noita ennenkään mainosten takia ole ostettu..

Yksi inho on kylllä myös se yliopiston apteekki -mainos. Siinä lopussa vanha äijänkääkkä heittää "ja ne mukavat tytöt". Siinä on täysin namusetä ainakset. Yök.
Avatar
#52 • • osenoko Guest

Yksi inho on kylllä myös se yliopiston apteekki -mainos. Siinä lopussa vanha äijänkääkkä heittää "ja ne mukavat tytöt". Siinä on täysin namusetä ainakset. Yök.



Joo, muutenkin tosi luontevasti irtoo ne läpät niiltä tyypeiltä siinä. "Lääkkeidenvaihdo käy meillä todellä helposti" .. Mikä **tun lääkkeittenvaihto?!?! Ja sit siinä ei ees sanota missä se apteekki on, ei edes kaupunkia mainita. Kai se sit riittää tiedoks että se on "Suomen suurin".
Avatar
#53 • • Taedium Guest

Ja sit siinä ei ees sanota missä se apteekki on,

Mulla on muutama BMW mainos himassa, jotka on 10min lyhytelokuvia. Niissäkään ei mainita BMW, kuin kerran lopputeksteissä ja lopputekstien jälkeen nopeasti näytetään lause: "BMW recommends you always wear your seatbelt." tjsp.

Oikeesti, varsinkin "Ticker" on niin loistava pätkä...
Avatar
#54 • • Indigo Guest
Luulisin että monet mainokset tehdään tahallaan ärsyttäviksi. Ne jää siten paremmin mieleen ja kummittelemaan alitajuntaan.

Populaarimusiikissa on ainakin sama ilmiö. Se tässä takaperin mainittu Caramban "Hubba hubba zoot zoot" varmaankaan ei olisi ollut niin käsittämätön hitti (sehän löytyy miltei joka toisesta 70-luvun halpis-disco-kokoelmasta) jos se ei olisi niin raivostuttava renkutus.

Suurin osa kuluttajista ei varmaan kuitenkaan saa sellaisia raivonpuuskia mainoksista että ne johtaisivat tietoiseen ko. tuotemerkin boikotointiin :)
Avatar
#55 • • Indigo Guest
Luulisin että monet mainokset tehdään tahallaan ärsyttäviksi. Ne jää siten paremmin mieleen ja kummittelemaan alitajuntaan.

Populaarimusiikissa on ainakin sama ilmiö. Se tässä takaperin mainittu Caramban "Hubba hubba zoot zoot" varmaankaan ei olisi ollut niin käsittämätön hitti (sehän löytyy miltei joka toisesta 70-luvun halpis-disco-kokoelmasta) jos se ei olisi niin raivostuttava renkutus.

Suurin osa kuluttajista ei varmaan kuitenkaan saa sellaisia raivonpuuskia mainoksista että ne johtaisivat tietoiseen ko. tuotemerkin boikotointiin :)
Avatar
#56 • • te i nie m mi Guest

Yksi inho on kylllä myös se yliopiston apteekki -mainos. Siinä lopussa vanha äijänkääkkä heittää "ja ne mukavat tytöt". Siinä on täysin namusetä ainakset. Yök.



Joo, muutenkin tosi luontevasti irtoo ne läpät niiltä tyypeiltä siinä. "Lääkkeidenvaihdo käy meillä todellä helposti" .. Mikä **tun lääkkeittenvaihto?!?! Ja sit siinä ei ees sanota missä se apteekki on, ei edes kaupunkia mainita. Kai se sit riittää tiedoks että se on "Suomen suurin".



lääkevaihto on sitä, että voi vaihtaa lääkkeensä halvempaan mutta muuten vastaavaan toisen firman tuotteeseen.
ja sen takia siinä ei sanota, että missä se apteekki on, koska mainos mainostaa yliopiston apteekkia ketjuna, ei mitään yksittäistä apteekkia.

vai oliksä ees tosissas? :confused:

Mulla on muutama BMW mainos himassa, jotka on 10min lyhytelokuvia. Niissäkään ei mainita BMW, kuin kerran lopputeksteissä ja lopputekstien jälkeen nopeasti näytetään lause: "BMW recommends you always wear your seatbelt." tjsp.



mersukin on tehny noita. ja NE ON SALEEN HIENOMPII KUN JOTKU BMW ELOKUVAT. ohjaajina oli jotain guy richietä jne.
Avatar
#57 • • KarriN Guest
Lähes järjestään kaikki mainokset, joissa mitenkään käytetään "hyväksi" kaiken maailman lämmin koti/perhe-mielikuvia, ovat aivan tajutonta paskaa.

Mobilat. Sinne missä kipu on. Mainoksen näkemisen jälkeen yleensä aivoissa. "Joo kyl tää on tosi kätevä, käytän Mobilatia aina kun lihaksia särkee - ja heti auttaa!". Eli lisätään lähes järjestään-listaan myös suomalaiset mainokset, joissa "tavalliset kaduntallaajat" lienevät omasta mielestään hyvinkin vakuuttavia kuvatessaan, kuinka Tuote X parantaa heidän elämäänsä. Onneksi lihassäryt ei sentään mun elämää vallitse niin paljoa, että täytyy tehdä Mobilatista mitään numeroo telkkarissa.

Buranan Für Elise-mainokset. Jessus soikoon miten kalseita. Jos en aivan väärin muista, niin ollessani yläaste- ja lukioiässä, näitä pyöritettiin abt joka mainostauolla aina syksyllä/talvella Huomenta Suomessa. Jotenkin tehostivat jo ennestään sitä surkeutta, että piti lähteä laahautumaan opintielle 15 asteen pakkasessa.

Mainitsen tässä myös aihetta sivuten erään mainosten esilletuoman, todella rasittavan lieveilmiön. Elokuvissa käydessä jengi nauraa joka helvetin alussa näkyvän mainoksen punch linen/jipon kohdalla, ihan kuin a) näkisivät mainokset ensimmäistä kertaa, b) ne olisivat oikeasti hauskoja. En tiedä mist vitust tommonenkin yleinen tapa on juurtunut ihmisten kalloon. *raiv*

Voisin paneutua tässä myös vaippa- ja kuukautissuojamainoksiin, mutta lienevät itsestäänselviä. SPAWNS OF SATAN! :mad: :mad: :mad: :angry: :angry: :angry:
Avatar
#58 • • Juki54 Guest
Tulipa tossa käytyä Cittarissa jossa käytävän telkkareissa pyörii tuo CMTV.. Sieltä pisti silmään ja erityisesti korvaan seuraava mainos: "Mies!, pue yllesi Black Horset ja ratsasta Mustangilla aamunkoittoon"

WTF? Eikä tuo tuntunut olevan edes mikään läppä. :eek: :eek:
Avatar
#59 • • naive Guest

Tulipa tossa käytyä Cittarissa jossa käytävän telkkareissa pyörii tuo CMTV.. Sieltä pisti silmään ja erityisesti korvaan seuraava mainos: "Mies!, pue yllesi Black Horset ja ratsasta Mustangilla aamunkoittoon"

WTF? Eikä tuo tuntunut olevan edes mikään läppä. :eek: :eek:



hahahaha! OMG, täytyy käydä poistamassa parit black horset.

loistoveto! :)
Avatar
#60 • • Mimako Guest

jo mainittujen lisäksi..
Prisma (!!!)



"Meidän perheelle käynti Prismassa on ihan seikkailu."

TRRRR... TATATATATATA... VIUUU... KRÄTS jne.