Kyl varmaan jokainen onnellinen ja iloinen perhe lähtee viettämään viikonloppua prismaan ostamaan pyyhekoukkuja!!! :angry:
365 posts, 19 pages, 207,907 views
Varmaan aikaisemmila sivuille jo mainittukin, mut Sotkan mainokset pyörii kyl ihan omassa kastissaan. Todennäköisesti mikään mainostoimisto ei ota vastuuta moisista tekeleistä.
Mun henkilökohtaisia "all time paskimmat mainokset" on
3. sija
99% tamppooni ja sidemainoksista.oma tällä hetkellä pyörivä favourite on se missä muijalla on vessassa seinän kokoset ikkunat. sittemn vastapäisen talon nörtit on harmissaan kun misu sammuttaa valot eikä ne nää kun se työntää tupon tussuunsa. huhhuh. kyllä siinä oli ihmettelemistä.
2. sija
"Otto" mainokset. noh, ne nyt on vaan todella huonoja.
Ettet sekoita niihin Kurkon karmeisiin habahabasutsut -meininkeihin? :angry:
en yhtään epäilisi jos kurkon tekijät olisi OIKEESTI nuoria ja niillä näkemystä, kun taas OTON tekijät koittaa olla...
Ellen täysin väärin muista, Sacha Remling oli mukana lanseeraamassa Kurkoa.
niissä Kurkoissa on ihan hienoja juttuja. esim. se supermies mikä lentää ikkunasta, haitarinsoittajat, ja se tanssilavan takana räjähtää juttu vetää mut kateudesta vihreeksi. ne on tuotannollisesti taidokasta jälkeä
Eikös ne olekin itse Jalmari Helanderin ohjaamia
Eikös ne olekin itse Jalmari Helanderin ohjaamia, ainakin niin olen käsittänyt. Siinä on mies paikallaan.
Ai se missä se ötökkä nostaa varpaankynnen kuin konepellin? Hyi hitto, tulee aina kylmät väreet.
Just se! Se on kyllä oikeasti aika inhottava.