Huonoin tv-mainos?

365 posts, 19 pages, 204,688 views

Avatar
#61 • • Tapsa Guest

.."Mies!, pue yllesi Black Horset ja ratsasta Mustangilla aamunkoittoon" ..



:hearts:
He- hheh
Avatar
#62 • • taro Guest
myöhäisillan aikuisviihdemainokset :crybaby: :crybaby:
Avatar
#63 • • Taedium Guest

mersukin on tehny noita. ja NE ON SALEEN HIENOMPII KUN JOTKU BMW ELOKUVAT. ohjaajina oli jotain guy richietä jne.

Nii... No Guy Ritchie (Snatch ja Lock, Stock & Two Smoking Barrels) ohjasi Madonnaa Bemarin lyhytelokuvassa "Star". En oo Mersun leffoista kuullu. Lienevät kumminkin hienoja.

Brittinäyttelijä Clive Owen on noissa Bemarin elokuvissa ajajana.

Muita leffoja:
Ambush - John Frankenheimer
Chosen - Ang Lee (Mm. Crouching Tiger, Hidden Dragon)
The Follow - Wong Kar-Wai
Powder Keg - Alejandro González Iñárritu
Hostage - John Woo (Mm. Mission: Impossible II ja A Better Tomorrow I & II) (Nayttelijöinä mm. Maury Chaykin ja Kathryn Morris)
Ticker - Joe Carnahan (Tulee ohjaamaan Mission: Impossible III) (Näyttelijöinä mm. Don Chealde ja F. Murray Abraham)
Beat The Devil - Tony Scott (Mm. Last Boyscout, Spy Game, True Romance, Top Gun) (Näyttelijöinä mm. Gary Oldman ja James Brown)

Kyllä sieltä voi bongata sitten muitakin, kuten Mickey Rourken ja Forest Whitakerin.

Suosittelen elokuvaa "Ticker"!
Avatar
#64 • • dixoff Guest

mä luulen, että noi Sotkan mainokset on tahallaan tehty huonosti ja mauttomasti, herättää ne ainakin huomion jos ei muuta. ei kukaan täysjärkinen tee tuommoisia mainoksia!!



Muistaakseni Sotkan mainoksissa meininki on se, että kun niitä ei siellä firmassa kiinnostanut maksaa maltaita millekään mainostoimistolle tai tuotantoyhtiölle niiden tv-mainosten tekemisestä, niin ne alkoivat väsäämään niitä itse.

Muistaakseni muutamalla muullakin tunnetulla suomalaisella lafkalla (mm. Hesburger?) on sama meininki. Karseaa katsottavaahan ne ovat, mutta toisaalta: Mitä sen on väliä, jos juntti-imago ei haittaa ja tavara käy kaupaksi.
Avatar
#65 • • Tapi T Guest

Mitä sen on väliä, jos juntti-imago ei haittaa ja tavara käy kaupaksi.


Ja toisaalta voidaan väittää Sotkan ja Hesen onnistuneen mainonnassaan, koska he ovat mainontansa perusteella todellakin syöpyneet ihmisten mieleen.
Avatar
#66 • • osenoko Guest

lääkevaihto on sitä, että voi vaihtaa lääkkeensä halvempaan mutta muuten vastaavaan toisen firman tuotteeseen.
ja sen takia siinä ei sanota, että missä se apteekki on, koska mainos mainostaa yliopiston apteekkia ketjuna, ei mitään yksittäistä apteekkia.

vai oliksä ees tosissas? :confused:



Siinähän lauletaan että "Suomen suurin apteekki, Yliopiston apteekki" - siis yksikössä? Toihan on sit niin väärin sanottu kuin voi olla jos se jotain ketjua meinaa. Ei nyt ainakaan mun järjen mukaan useat eri puolella Suomea sijaitsevat apteekit voi yhdessä muodostaa yhtä, Suomen suurinta apteekkia? Jonkun Suomen laajimman / suurimman apteekkiketjun ehkä.

Lisäksi voidaan miettiä millaisen yhtälön muodostaa mainosargumentti "Suomen suurin apteekki" suhteessa mainosspotin laadusta tuskallisen selvästi ilmenevään d-luokan tuotantobudjettiin.

Ja anyways, mainosviestiin nojaten en edelleenkään tiedä missä ko. jättiapteekki sijaitsee, joten taidan vaihtaa Buranat jatkossakin siellä ekassa vastaantulevasta. :)
Avatar
#67 • • Taedium Guest

Siinähän lauletaan että "Suomen suurin apteekki, Yliopiston apteekki" - siis yksikössä?

Voi olla, et se on ketju, mutta aina ku mä oon puhunu tai mulle on puhuttu Yliopiston Apteekista, on tarkoitettu sitä Marskin ja Nordenskiöldin kulmassa olevaa apteekkia Taka-Töölössä. Malmilla ja Makkaratalossaki taitaa olla yhdet, mutta kaippa se tota Taka-Töölön mestaa meinaa. Tai sitten ne käsittelee koko ketjua yhtenä osana...
Avatar
#68 • • serotonot Guest
Mun mielestä nykyään ahdistavimpia mainoksia alkaa olemaan ne pankkien ja vakuutusyhtiöiden "mielikuvamainontaa" hyödyntävät mainokset. Siis sellaiset missä ensin tulee lapsi joka menee kouluun joka kasvaa aikuiseksi joka saa lapsia ja kävelee sitten eläkeläisenä jossain eirassa ja sit tulee joku "aloita eläkevakuutuksen säästäminen nyt"

v*ttu mitä kuraa.

Ja siinä terveyssidemainoksessahan hehkutetaan jotain että tuntoaisti on herkässä että siks ne on luonu jonkun supadupawannabepuuvillasysteemin joka on NIIIIIN üüüberhyvä että nainen toivoo että kuukautiset ois vuoden jokaisena päivänä
Avatar
#69 • • te i nie m mi Guest

Siinähän lauletaan että "Suomen suurin apteekki, Yliopiston apteekki" - siis yksikössä?

Voi olla, et se on ketju, mutta aina ku mä oon puhunu tai mulle on puhuttu Yliopiston Apteekista, on tarkoitettu sitä Marskin ja Nordenskiöldin kulmassa olevaa apteekkia Taka-Töölössä. Malmilla ja Makkaratalossaki taitaa olla yhdet, mutta kaippa se tota Taka-Töölön mestaa meinaa. Tai sitten ne käsittelee koko ketjua yhtenä osana...



kyl se ihan ketju on. meillä täällä turussakin voi käydä vaihtamassa antibioottinsa halvempiin yliopiston apteekin mukavassa atmosfäärissä.

en tajuu miten toi on muka niin vaikeesti ilmaistu kun se on yksikössä :D
vai tuleeks teillä alepan/h&m:n/siwan/aurinkomatkojen/sotkan/whatever mainoksenkin jälkeen sellanen tiedonhalu et "Missä tämä yksi spesiaali alepa mahtaa olla mistä nakin saa juuri tuolla hinnalla ja kaupan päälle pari vappunenää KYNPILLÄ koska ei nuo kuvat tosta lähikaupasta kyllä olleet!?!?!?"
Avatar
#70 • • osenoko Guest

en tajuu miten toi on muka niin vaikeesti ilmaistu kun se on yksikössä :D
vai tuleeks teillä alepan/h&m:n/siwan/aurinkomatkojen/sotkan/whatever mainoksenkin jälkeen sellanen tiedonhalu et "Missä tämä yksi spesiaali alepa mahtaa olla mistä nakin saa juuri tuolla hinnalla ja kaupan päälle pari vappunenää KYNPILLÄ koska ei nuo kuvat tosta lähikaupasta kyllä olleet!?!?!?"



No mä en henk. koht ollut ikinä kuullut Yliopiston apteekista ennenkuin näin sen teeveemainoksen, ja kun siinä nimenomaan puhutaan apteekista yksikössä niin tietysti ajattelin että kyseessä on yksittäisen, Suomen suurimman apteekin mainos. Enkä kyllä vieläkään ymmärrä että millä logiikalla liikeketjusta puhutaan yksikössä superlatiivilla? ("Tää meidän HenckaMaucka on Suomen suurin vaatekauppa, siis sillee aateltuna et onhan toi MegaLeppälän liike tos vieres isompi mut niinq ketjuna ollaa (vissiin kai ehkä) suurin, tai jotain tai emmätiä.")

Ihan samallai jos mainoksessa sanottais "SUOMEN SUURIN RUOKAKAUPPA", niin olettaisin tietysti että siinä nyt puhutaan nimenomaan jostain yksittäisestä kaupasta joka todellakin on jollain mitta-asteikolla Suomen suurin, sillä there can be only one.
Avatar
#71 • • LeGo Guest
Hesen mainokset tekee turkulainen mainostoimisto, mutta nyt en saa päähän kumpi
Visicom vai Goodmood,
Eli en ainakaan itse luottaisi kumpaankaan :right:
Avatar
#72 • • Roz Guest
Kaikessa huonoudessaan repeän nauruun joka kerta siihen mainokseen missä se johtajakölvi tulee toimistostaan ja kassakoneet rupee kilistelemään joululaulun tahtiin ja jäpinkäinen rupeaa nykimään hymyssä suin samaan tahtiin.. Aivan käsittämätöntä tuubaa mutta toimii :)
Avatar
#73 • • ~goddess~ Guest

Mitä ärsyttävämpi mainos,sitä varmemmin se jää katsojien mieleen.Mulla se toimii just päinvastoin,en takuuvarmasti osta mitään sellasta tuotetta,minkä mainos on hermojaraastava.Satavarmasti!



JUST näin!!
En todellakaan osta mitään sellaisia tuotteita, joiden mainokset saavat mut raivon partaalle!
Avatar
#74 • • milo Guest

meillä täällä turussakin voi käydä vaihtamassa antibioottinsa halvempiin yliopiston apteekin mukavassa atmosfäärissä.


Mä olen aina luullut, että Yliopiston Apteekki on ainoastaan Tamperelainen apteekki tuossa Keskustorilla. Mutta jos Hesassa ja Turussakin on omansa... No eipähän ole tarvinnut tehdä kuin yksi maantieteellisesti paikaton mainos => tosi halpaa.:)

Muistaakseni Sotkan mainoksissa meininki on se, että kun niitä ei siellä firmassa kiinnostanut maksaa maltaita millekään mainostoimistolle tai tuotantoyhtiölle niiden tv-mainosten tekemisestä, niin ne alkoivat väsäämään niitä itse.

Muistaakseni muutamalla muullakin tunnetulla suomalaisella lafkalla (mm. Hesburger?) on sama meininki.


Toisaalta taasen Saunalahti/jippii.fi kyllästyi mainostoimistoihin, joiden aikaansaannoksista ei kuulemma selvinnyt mitä mainostetaan ja alkoi tehdä mainoksia itsenäisesti. "Tuote X, maksaa n euroa kappale, osta jos tarvitset". Tuosta Saunalahden tempauksesta sitten mainostoimistot nostivat pienoisen metelin "mainostuksen aliarvostuksesta" tjsp.
Avatar
#75 • • Taedium Guest

Mutta jos Hesassa ja Turussakin on omansa... No eipähän ole tarvinnut tehdä kuin yksi maantieteellisesti paikaton mainos => tosi halpaa.:)

Siis muistaakseni Helsingissä on ainakin kolme. Se Marskin ja Nordenskiöldin kadun kulman, sit Makkaratalossa (siis Rautatieaseman pääovista kun tulee ulos, niin se edessä näkyvä iso talo) ja Malmilla siinä torilla sen Rosson vieressä, pankkeja vastapäätä.
Avatar
#76 • • jaksu Guest
tästä taediumille ya:n putiikit


Helsinki Mannerheimintie 5 / Kaivopiha
00100 Helsinki
Avoinna joka päivä klo 7-24

Mannerheimintie 96,
00250 Helsinki
Aina avoinna

Ala-Malmintori 5 2. krs,
00700 Helsinki
Avoinna joka päivä 8-21

Diakonissalaitos,
Alppikatu 2,
00530 Helsinki
Avoinna arkisin klo 9-18, lauantaisin klo 9-12

Hämeentie 57,
Drive in -apteekki,
00580 Helsinki
Avoinna arkisin klo 8-20, lauantaisin klo 9-15

Joensuu Koskikatu 7,
80100 Joensuu
Avoinna joka päivä klo 8-23

Jyväskylä Kauppakatu 39,
40100 Jyväskylä
Avoinna joka päivä klo 8-23

Puistokatu 4,
40100 Jyväskylä
Avoinna arkisin klo 8-19, lauantaisin 9-15

Kemi Pohjoisrantakatu 14,
94100 Kemi
Avoinna joka päivä klo 8-21

Lahti Aleksanterinkatu 13,
15110 Lahti
Avoinna joka päivä klo 7-23

Lappeenranta Valtakatu 37,
53100 Lappeenranta
Avoinna joka päivä klo 8-22

Oulu Isokatu 27,
90100 Oulu
Avoinna joka päivä klo 8-23

Pori Isolinnankatu 21,
28100 Pori
Avoinna joka päivä klo 8-22

Salo Vilhonkatu 14,
24240 Salo
Avoinna joka päivä klo
8.30-21

Savonlinna Olavinkatu 56,
57100 Savonlinna
Avoinna joka päivä klo
8.30-22

Tampere Hämeenkatu 16,
33200 Tampere
Avoinna joka päivä klo 7-24

Turku Yliopistonkatu 25,
20100 Turku
Avoinna joka päivä klo 8-23
Avatar
#77 • • Taedium Guest

Ala-Malmintori 5 2. krs,

2krs? Heeetkinen... siis mitenkä niin toinen kerros? Eikö se ollu siinä sen kangaskaupan ja Rosson välissä? Ihan jarmasti olen ostanu sieltä Apteekkarin Salmiakkia ja penisliiniä! Onks ketää Malmilta?

Hämeentie 57,
Drive in -apteekki,
00580 Helsinki

No viis niitä näköjää oli. Siis drive-by -apteekki? Jossain siinä elukkalekurin (tms.) lähellä muistelisin nähneeni jotain mainosta drive-by -apteekista, (ja sinnepäin toi osoitekkin viittaa, pariton numero, ni on samalla puolen tietäkin), mutta olen luullu sitä tarkotettavan elukoita (ja vankeja *hih*) varten. En oo käsittäny tota drive-by -apteekin funktiota vielä. (No toisaalta mä oon lukenu niitä kylttejä pääsääntösesti kontatessa Kalliosta Hermanniin nukkumaan, joten valaistus ei ole ollut riittävä vuorokaudenajasta johtuen...)
Avatar
#78 • • te i nie m mi Guest

tästä taediumille ya:n putiikit



:king:
Avatar
#79 • • pie Guest

2krs? Heeetkinen... siis mitenkä niin toinen kerros? Eikö se ollu siinä sen kangaskaupan ja Rosson välissä? Ihan jarmasti olen ostanu sieltä Apteekkarin Salmiakkia ja penisliiniä! Onks ketää Malmilta?



Juujuu, Ala-Malmin puolella Nova-kauppakeskuksessa eli toisessa kerroksessa se apteekki on. Muistelet Ylä-Malmin puolella olevaa toista apteekkia joka on just siinä Rosson lähellä.
Avatar
#80 • • HydroGen Guest
Dressman......tyypit kävelee ku jossain mannekiini show:ssa!!