Eiks Turku ollu se Suomen perse vai muistaks mä väärin.
Eikun Turku on Suomen Las Vegas. As in Fear & Loathing in. :D
89 posts, 5 pages, 13,927 views
No kannattais! Sillä koht sul ei enää ole sitä mahdollisuutta ;)
No kannattais! Sillä koht sul ei enää ole sitä mahdollisuutta ;)
Siis mikä kannattais? Mä en nyt ihan tajunut tota kommenttia, mutta kuus siitä. Niin kauan ku Nyytti ei protestoi aion käydä bileissä (ja Tresin *kanaemo*-kehoituksesta pyrin seisomaan kaukana kaihareista). Nih.
Aivan. Olen kuullut vielä tutkimuksista, jossa ollaan huomattu passiivisen tupakansavun olevan syövän kannalta jopa haitallisempaa, kuin aktiivinen.Tupakan savu ei tee hyvää teletapille. :panic:
Aivan. Olen kuullut vielä tutkimuksista, jossa ollaan huomattu passiivisen tupakansavun olevan syövän kannalta jopa haitallisempaa, kuin aktiivinen.Tupakan savu ei tee hyvää teletapille. :panic:
Ja sanoohan se jo järkikin ettei tuossa voi olla mitään järkeä.
Niin todistetusti, mutta ei niin tunnetusti, ainakaan minulle.Tuohan on jo tunnetusti ja todistetusti paskapuhetta.
Siis tuon tuloksen hakuinen ja puolueellinen? (Ilmeisesti typo?)Tuo tutkimus josta kuvailemasi tulos oli saatu, oli pitkälti tuon tuloksen hakuinen ja puolueeton.
No en tunne tupakan kemiaa niin, että voisin suoralta kädeltä väittää sen olevan väärin.Ja sanoohan se jo järkikin ettei tuossa voi olla mitään järkeä.
Siis tuon tuloksen hakuinen ja puolueellinen? (Ilmeisesti typo?)Tuo tutkimus josta kuvailemasi tulos oli saatu, oli pitkälti tuon tuloksen hakuinen ja puolueeton.
Niinpä. WHO mainittiin useampaan otteeseen artikkelissa, mutta yhtään WHO:n linkkiä ei tarjottu.Ja piru vie, kun en löydä googlettamalla asialliasta lähdettä tuolle jutulle.
Itse asiassa tuo teksti vaikutti ihan järkevältä. Vaan pari huomiota. En käytä filtteriä itse, mutta epäilenpä polttavani vähemmän haitallista (tupakanpoltosta puhuttaessa karsastan sanaa "terveellisempänä"...) kuin moni filtterillisiä savukkeita polttavat. (Toki savukkeista se filtteritön tietenkin on epäterveellisempää, kuin filtterillinen.)Tutkimuksessa on todettu, että filtteröimätön tupakansavu on vaarallisempaa kuin filtteröity. Tästä faktasta löysin viitteitä usean linkin takaa. Tämä myös on melko järkevää.
Eiks Turku ollu se Suomen perse vai muistaks mä väärin. No ei kai. Turku on varmaan ihan jees mesta asuu ja bailaa.
Eiku se on Pori.
- Halpaa viinaa
- Saa itse valita musiikin
- Halpaa ruokaa
- Säästää vähintään 50 e
- Ei (pahaa) krapulaa
- Kuselle pääsee alle puolessa tunnissa
- Vaatteet ei haise tupakalle
- Ei taksijonoa
- Kukaan ei tule kysymään "onks sulla ylimääräisiä nipsuja"
- Ei pärähtäneitä piriteinejä jotka heittää kakulla
Olen ilmeisesti tullut vanhaksi (ja aihekin pöllitty muualta). :D
Siis jees mesta asuu ja bailaa?
Siis jees mesta asuu ja bailaa?
No nyt on selvennetty quotekin siihen malliin, et Tampesterillakin tajutaan.
No se sun kysymys. Se sun kysymykses selvisi JZZ:lle ja ilmeisesti hän on Tampereella.Mitä sä tarkotat?
No se sun kysymys. Se sun kysymykses selvisi JZZ:lle ja ilmeisesti hän on Tampereella.