Viikonloppu kotona ei ole maailmanloppu

89 posts, 5 pages, 13,875 views

#41 • • Taedium Guest

No enhän, kun kerran oon sieltä pois päässy.

He, mä oon joskus vuonna kypärä ja miekka asunu kans sielläpäin.
#42 • • serotonot Guest

Mitä sä tarkotat?

No se sun kysymys. Se sun kysymykses selvisi JZZ:lle ja ilmeisesti hän on Tampereella.

Aijaa. Selvis? Oliks se Pori? Ja jos JZZ on Tampereella niin sitähän vois vaikka mennä oluelle. Duunin jälkeen maistuu aina olut. Hmm. Voiskin soittaa jollekin kaverille, josko ohramallas maistuisi.
#43 • • JussiS Guest

No en mä siellä oo asunu kun siellä täällä.
#44 • • JussiS Guest

Ja jos JZZ on Tampereella niin sitähän vois vaikka mennä oluelle.

Pöh. Viimeksikin skippasit jonkun huonon tekosyyn varjolla. Oot mun mustalla listalla.
#45 • • serotonot Guest

No enhän, kun kerran oon sieltä pois päässy.

Hmm. Samaan aikaan kun sä asuit siellä, mäkin asuin eli toisin sanoen ei olla nähty koska mä olen täällä vasta nyt kun sä olet siellä etkä täällä vaikka olit siellä ollessasi täällä.
#46 • • Edited serotonot Guest

Ja jos JZZ on Tampereella niin sitähän vois vaikka mennä oluelle.

Pöh. Viimeksikin skippasit jonkun huonon tekosyyn varjolla. Oot mun mustalla listalla.

En mä oo koskaan väittäny että uudestaan yrittäisin tekosyineni estää oluen yhteisnauttimisen, tästä johtuen pohdinkin mielestäni hyvin selkeästi soittavani jollekkin kavereistani enkä raumalaiselle kiksudj:lle

Mun listat on valkosia, koska ne sopii tapettiin. Et tosin oo niissä. Tai ainakin jos oot ni hyvin oot menny piiloon
#47 • • JussiS Guest

Hmm. Samaan aikaan kun sä asuit siellä, mäkin asuin eli toisin sanoen ei olla nähty koska mä olen täällä vasta nyt kun sä olet siellä etkä täällä vaikka olit siellä ollessasi täällä.

Eli me kumpikin ei asuttu siellä samaan aikaan. Oltiinksme naapureita?
#48 • • serotonot Guest

Eli me kumpikin ei asuttu siellä samaan aikaan. Oltiinksme naapureita?

Ei niin
#49 • • JussiS Guest

En mä oo koskaan väittäny että uudestaan yrittäisin tekosyineni estää oluen yhteisnauttimisen, tästä johtuen pohdinkin mielestäni hyvin selkeästi soittavani jollekkin kavereistani enkä raumalaiselle kiksudj:lle

Toi on kyl aika yleistä, et porukka alkaa juomaan hallitsemattomia määriä kun mä tuun kaupunkiin. Mulla on vaan se vaikutus ihmisiin.
#50 • • serotonot Guest

Toi on kyl aika yleistä, et porukka alkaa juomaan hallitsemattomia määriä kun mä tuun kaupunkiin. Mulla on vaan se vaikutus ihmisiin.

Mulla taas on se vaikutus että kun tuun kaupungissa niin muut juo.
#51 • • Taedium Guest

Oho, jos siitä useampi pääsee juomaan...
#52 • • serotonot Guest

Oho, jos siitä useampi pääsee juomaan...

nimim. kaverílle kanssa
#53 • • Taedium Guest

nimim. kaverílle kanssa

Jos vielä annat vierellesi tulla...
#54 • • serotonot Guest

nimim. kaverílle kanssa

Jos vielä annat vierellesi tulla...

en anna. mun viere on pelkästään mun. mut venaas, katon jos tuol o joku vapaa viere, ni voit päästellä siihen
#55 • • Taedium Guest

en anna. mun viere on pelkästään mun. mut venaas, katon jos tuol o joku vapaa viere, ni voit päästellä siihen

Mä tarkotin, että jos sinä annat sen tulla siihen viereesi, ei syliin.

tuun sun syliin ja jään.
Mä olen kyllästynyt pelkäämään.
Ja mä en välitä muusta...
#56 • • serotonot Guest

Mä tarkotin, että jos sinä annat sen tulla siihen viereesi, ei syliin.

No siihen viereen ne on aina valutettu. Tulikin siitä mieleen että haluaako joku ostaa hyvin pidetyn, täynnä olevan vieren?
#57 • • Taedium Guest

No siihen viereen ne on aina valutettu.

Ja taas jumala tappaa kissanpentuja.
#58 • • serotonot Guest

No siihen viereen ne on aina valutettu.

Ja taas jumala tappaa kissanpentuja.

Nii, jos mä en ehdi ekaks. *kissanpennun muovipussissa seinäänhakkailuhymiö*
#59 • • Daniel Braun Guest
öööö...
Ja mitenköhän tämä on tähän päätynyt?!
Vaikka kuinka yritin lukea noita edellisiä viestejä, niin ei...
Ei ymmärrä...
:D :D

Jos olisin psykologi tms tutkija niin haluaisin ehdottomasti istuttaa Serotonotin tutkimuspöydälleni...
Psykologian oppikirjat tulisi sen jälkeen kirjoittaa uusiksi ja maailman kaikki ratkaisemattomat arvoitukset saisivat vastauksensa...
#60 • • Taedium Guest

Nii, jos mä en ehdi ekaks. *kissanpennun muovipussissa seinäänhakkailuhymiö*

Noh, noh. Mä tykkään kaikista eläimistä.

(Tai no riippuu kastikkeesta.)