He, mä oon joskus vuonna kypärä ja miekka asunu kans sielläpäin.No enhän, kun kerran oon sieltä pois päässy.
89 posts, 5 pages, 13,875 views
He, mä oon joskus vuonna kypärä ja miekka asunu kans sielläpäin.No enhän, kun kerran oon sieltä pois päässy.
No se sun kysymys. Se sun kysymykses selvisi JZZ:lle ja ilmeisesti hän on Tampereella.Mitä sä tarkotat?
He, mä oon joskus vuonna kypärä ja miekka asunu kans sielläpäin.
Ja jos JZZ on Tampereella niin sitähän vois vaikka mennä oluelle.
Ja jos JZZ on Tampereella niin sitähän vois vaikka mennä oluelle.
Pöh. Viimeksikin skippasit jonkun huonon tekosyyn varjolla. Oot mun mustalla listalla.
Hmm. Samaan aikaan kun sä asuit siellä, mäkin asuin eli toisin sanoen ei olla nähty koska mä olen täällä vasta nyt kun sä olet siellä etkä täällä vaikka olit siellä ollessasi täällä.
Hmm. Samaan aikaan kun sä asuit siellä, mäkin asuin eli toisin sanoen ei olla nähty koska mä olen täällä vasta nyt kun sä olet siellä etkä täällä vaikka olit siellä ollessasi täällä.
Eli me kumpikin ei asuttu siellä samaan aikaan. Oltiinksme naapureita?
En mä oo koskaan väittäny että uudestaan yrittäisin tekosyineni estää oluen yhteisnauttimisen, tästä johtuen pohdinkin mielestäni hyvin selkeästi soittavani jollekkin kavereistani enkä raumalaiselle kiksudj:lle
En mä oo koskaan väittäny että uudestaan yrittäisin tekosyineni estää oluen yhteisnauttimisen, tästä johtuen pohdinkin mielestäni hyvin selkeästi soittavani jollekkin kavereistani enkä raumalaiselle kiksudj:lle
Toi on kyl aika yleistä, et porukka alkaa juomaan hallitsemattomia määriä kun mä tuun kaupunkiin. Mulla on vaan se vaikutus ihmisiin.
Oho, jos siitä useampi pääsee juomaan...Mulla taas on se vaikutus että kun tuun kaupungissa niin muut juo.
Oho, jos siitä useampi pääsee juomaan...Mulla taas on se vaikutus että kun tuun kaupungissa niin muut juo.
Jos vielä annat vierellesi tulla...nimim. kaverílle kanssa
Jos vielä annat vierellesi tulla...nimim. kaverílle kanssa
Mä tarkotin, että jos sinä annat sen tulla siihen viereesi, ei syliin.en anna. mun viere on pelkästään mun. mut venaas, katon jos tuol o joku vapaa viere, ni voit päästellä siihen
Mä tarkotin, että jos sinä annat sen tulla siihen viereesi, ei syliin.en anna. mun viere on pelkästään mun. mut venaas, katon jos tuol o joku vapaa viere, ni voit päästellä siihen
Ja taas jumala tappaa kissanpentuja.No siihen viereen ne on aina valutettu.
Ja taas jumala tappaa kissanpentuja.No siihen viereen ne on aina valutettu.
Noh, noh. Mä tykkään kaikista eläimistä.Nii, jos mä en ehdi ekaks. *kissanpennun muovipussissa seinäänhakkailuhymiö*