Kuinka vastaat puhelimeen?

84 posts, 5 pages, 21,297 views

#41 • • Moraani Guest

Vastaaja!! Paholaisen keksintö! About mikään ei ole niin raivostuttavaa, kun kuunnella vastaajaan jätettyä hömppäviestiä!
:mad:

No entäs nää:

Mun tasku soitti sulle ja jätti vastaajaan 5min kohinaa. Sitä kun kuuntelee, tuntuu ettei se loppuis koskaan ja silti se on pakko kuunnella loppuun, jos siellä olisikin jotain.. :tuplamad:
#42 • • Taedium Guest

Vastaaja!! Paholaisen keksintö! About mikään ei ole niin raivostuttavaa, kun kuunnella vastaajaan jätettyä hömppäviestiä!

Heh, mä (muistaakseni) olen laittanu mun kännykkään viestin, jossa kerron, etten kerenny nyt vastaa, soita parin minuutin päästä uudelleen tai lähetä tekstiviesti. Ja kehoitan olemaan jättämättä viestiä vastaajaan, sillä en sitä kuuntele. Enkä edes muista enää mihin numeroon pitäisi soittaa jos mä vastaajaa haluun kuunnella. Enkä oo ihan varma mitä se mun vastaajaviesti tarkalleen sanoo, ku en oo moiseen hömpötykseen koskenu kolmeen vuoteen. (Kolme vuotta sitten ostin tänhetkisen kännyn.)

Jos soitat kännykästä, lähetä tekstari.

Jos soitat lankapuhelimesta, valitettavasti se ei ole minulle soitettaessa tuettu ratkaisu, eli omillasi olet jos kaikki ei skulaa ok. Laita se lankapuhelin siitä uunin pankolta pois ja veivaa se hyrysysy käyntiin ja ajele Hesaan ostamaan sellanen nykyajan kotkotus.
#43 • • vaavu Guest

"mä oon just paskal enkä haluis puhuu vessas, voinko soittaa vähän ajan päästä"

Mitä vikaa paskalla puhumisessa on? Tosin kaikuefektit saattaa olla aika hupaisia, mutta kyllä mä olen useammankin kerran istunut vessassa ja keskustellut puhelimessa. Sitten vasta pitää lopettaa kun pyyhkiminen alkaa. :heart:
#44 • • Moraani Guest

kyllä mä olen useammankin kerran istunut vessassa ja keskustellut puhelimessa.

Mulla on surkeita kokemuksia vessassa puhumisesta. Kaveri sanoi että kuuli seuraavan: hirvee huuto, as in äääääääääääääääääääääääää!!! plumps ja kohinaa. Onneksi pönttö oli tyhjä, mutta puhelin meni vaihtoon.
#45 • • Taedium Guest

Sitten vasta pitää lopettaa kun pyyhkiminen alkaa.

Mulla on nappi korvassa. :king:
#46 • • LindaGP Guest

Jos sitten soittaja kysyy "soitinko pahaan aikaan?" niin sehän indikoi sitä, että tarkoitus ei ollut osua hyvään, vaan pahaan aikaan. Silloin vastaan aina: "Et soittanut, mutta jos soitat tossa puolen tunnin päästä ni mä oon kaupassa just silloin. Okei?"

Baahahahahhaahhaaa! Ton sä oot muutes sanonu mulle kerran. Repeilin ihan sikana jälkeenpäin.
#47 • • Kopernikus Guest
"Matti"
#48 • • Remotion Guest
"Mervi"

No ei vaan.

Kyllä wc:ssä voi puhua, pää asia että puhuu voimakkaalla, matalalla ja kolealla äänellä ja pitää kännykkää vähän kauempana, jotta tulee hyödynnettyä parhaiten bunkkeriefekti!
#49 • • JussiS Guest

Ootko seurannu Sub-TV:ltä ohjelmaa Trigger happy? :)

Aivan loistava muuten :)
#50 • • taro Guest
Kysyttäessä "Herätinkö?", kun toinen vastaa puhelimeen tukka täysin sekaisin, vastaus on aina "Et."

Enpä :D

Tästä huomiosta olen kyllä itse oppinut hyvin syyllistämään herättäjän.. :happyroll:
#51 • • Aulis_G Guest
"Kumikorjaamo et korjaamo veljekset Kinnula"
tai "Suomen rehu ja vihannes Oy, rehu puhelimessa"

ja tuntemattomiin numeroihin ( siis "Tuntematon numero soittaa" ) vastailen vain työaikana, iltaisin en koskaan.
#52 • • Funkatronik Guest
90% kerroista vastaan "Jou?"

Loput 10% vastaan "Biatch!"
#53 • • mqc Guest
Ns. Virallinen vastaus on oma etunimi. Kavereille vastaan yleensä "No Moi!" tjsp.

Poikkeuksena on Timmo, jolle puhelimeen vastaamiseen on kehitetty monta eri variaatiota. Yleisin niistä on se perinteinen: "Homo!"

Myös nämä toimivat Timmon puheluihin vastattaessa:

-Mulkku!
-Molo-otsa!
-Homonaama runkkari!

Tämä lista on loputon.. Kuitenkin jos ei jaksa käyttää mitään näistä yllämainituista, niin yritän keksiä jotain persoonallisempaa, jotta Timmolla olisi hauskaa kuullessaan ääneni. :)
Caro²

#54 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Tere / Trep,
PimPom,
Joulupukin Lelupaja - tonttu holmberg puhelimessa,
Venelahden veneveistämö,
Kaupungin viulukorjaamo,
Poliisi,
Kuis panee?
Missä meet,
Noni,
Mitä jäi? (Yleensä jos muija soittaa heti sen jälkeen kun olen pudottanu sen kotiovelle).
Jne.

Tuntemattomiin numeroihin:
Etunimi Sukunimi
#55 • • Ezzy Guest
"örr"
#56 • • Timmo Guest

Myös nämä toimivat Timmon puheluihin vastattaessa

Mä en soita sulle enää ikinä vaan pommitan entistä enemmän... :mad:
#57 • • Edited happosepi Guest
Mo.
Moi.
No moi.
Noh?
Haloja.

Ei tuu muuta nyt mieleen.. Ei kai mulla sit ole mielikuvitusta.

Olin 9. luokalla TET-harjoittelussa kaverin kanssa pienessä yhden miehen tietokoneliikkeessä. Liikkeen omistaja puhui paljon puhelimessa asiakkaidensa kanssa. Kerran puhelu alkoi näin:

"Microcenter, Sxxxxxxxxx"
"..."
"No mitä runkkari, ootko saanu pillua?"

Todettiin kaverin kanssa että ei tainnut olla asiakas kuka soitti :)

[admin: nimi muutettu]
#58 • • akir0 Guest
tietysti:

"Operator"
#59 • • ipe Guest
"mmo..."
"no päevää" (vuorokaudenajasta riippumatta)
ja aina yhtä toimiva: "mitä vittuu!?"

Paras oli silti kerran kun oli kauhea perheriita muijani kanssa ja pahimman huudon kesken soi puhelin johon vastasin suutuspäissäni lähes huutaen: "HÄ?" Hetken hiljaisuuden jälkeen epäröivä ääni esitteli itsensä erääksi työtöverikseni (keski-ikäinen nainen), joka pyysi tulemaan töihin tekemään jotain ylimäärästä päivystysvuoroa. Nolotus oli valtava ja kaiken lisäksi kieltäydyin.

Silloin harvoin kun soitan mun mutsille niin aloitan puhelun möreällä äänellä: "Keskusrikospoliisista iltaa..." :cool:
Esa

#60 • • Esa
Aiemmin ei ollut mitään syytä olla vastaamatta puhelimeen muuten kuin asiallisesti ja aina, mutta nykyään kuvio on hieman muuttunut. Pohjola-vakuutusfirma otti mittavalla mainoskampanjallaan käyttöön uuden palvelunumeronsa, joka on todella lähellä kännykkänumeroani. Olen viime kuukaudet saanut keskimäärin yhden pohjolasoiton päivässä... Eli näin menee:

1) Joku tuttu soittaa

- "Esa" (usein)
- "No terve" (joskus)
- "Moi" (joskus)

2) Soitto tulee kännykkänumerosta tai muusta kuin 09-suuntaisesta lankapuhelinnumerosta, jota ei ole puhelimeni muistissa

- En vastaa, katson numeron netistä ja soitan takaisin jos katson aiheelliseksi (yleensä)
- Vastaan (vain jos minulla on syytä odottaa puhelua)

3) Soitto tulee tuntemattomasta (salatusta) numerosta

- En vastaa (yleensä)
- "Haloo" (joskus; useimmiten tässä vaiheessa kuuluu toisesta päästä "klik")

4) Soitto tulee 09-alkuisesta lankapuhelinnumerosta

- Vastaan

(...ketä kiinnostaa, oikeasti? :) )