Kuinka vastaat puhelimeen?

84 posts, 5 pages, 21,279 views

#61 • • espoo_rumpshaker Guest
"Pizzataxi Ruoholahti" is an old favorite.
#62 • • Moraani Guest

tuntemattomille en tykkää vastata.

Mikä siinä tuntemattomille numeroille vastaamisessa tai tuntemattomille puhumisessa on niin hirveää?`Mitä jos soittajalla onkin jotain oikeasti tärkeää asiaa?

Kaveri just 2 min sitten kerto että TV-LUPATARKASTAJAT oli soittaneet hänelle tuntemattomasta numerosta. Taas yksi syy lisää olla vastaamatta, on ne vaan sellasia kieroilijoita.
#63 • • sauce Guest
"mitä?", "jees?" tai "niin?"

tai sitten aloitan niinkuin olisin ITSE soittanut,

"nönnön nöö hyvää huomenta/päivää/iltaa/tms. teillä oli jotain asiaa?"

se yleensä saa aikaan jotenkin eriskummallisen tunnelman.
#64 • • Hexe Guest
Kotipuhelimeen, ja numeroihin joita en tunne vastaan koko nimellä. Kaikille jolla on nimi mun Mediapuhelin Nokia 3310:ssä vastaan
Moi, Mmmmorooo, lutka!, Batman, heluu tai huonolla suomella helou there... Välillä' en puhu lainkaan kun vastaan, on hauska kuulla kun joku tuhisee siellä langan toisessa päässä :)
#65 • • dab Guest
"Moi" ("Mo", "No moi", "Hej", "Hejsan")

"Päivää" ("Iltaa", "Godagens")

"Juu" ("Jepp", "Jee")

"Kerro"

Siskolle etunimellä, se jaksaa aina valittaa jos vastaan vain "hej".

Tuntemattomille koko nimellä tai sukunimellä.

Vanhempien lankapuhelimeen koko nimellä ja paino etunimellä, olen riittävän monta kertaa joutunut kuuntelemaan minuutin pituisen selityksen jostakin meidän isän työjutusta ennen kuin olen saanut mahdollisuuden sanoa väliin että "niin, halut varmaan puhua isäni kanssa..." :rolleyes:
#66 • • Kosmonaut Guest

Brittiläinenhän tuo...vastaavanlainen tapahtumasarja kuin sulla bussissa:Piilokameralla kuvattu, kun mies huutaa julmetun kokoiseen matkapuhelimeen julkisella paikalla:

"NO..I'M IN A SHOP!"
"WHAT?!
"I CAN'T HEAR YOU"
exc...

-> http://www.triggerhappytv.com/

:king: Toi jaksaa naurattaa joka kerta! On ohjelmassa muitakin ihan ok kohtia, mutta toi on kyllä ihan huippu! Repesin joskus vähän kun se oli golfharjotusradalla ja sillä oli se puhelin selässä mukana, aika pieni malli, tais olla niskasta perseen kohalle :)
#67 • • espoo_rumpshaker Guest
One of my most popular ways to answer the phone is "Pizzataxi Ruoholahti", over the years it has evolved into "Ruohotaxi Pizzalahti".
#68 • • Roz Guest
Kavereille vastaan yleensä "Urho Kaleva Kekkonen" tai "Jeesus Kristus" tai jotain muuta yhtä henkevää. Tuntemattomiin numeroihin vastaan ihan vain "Jarkko". Eiköhän se soittaja tiedä sukunimeni kun on kerran numeronikin jostain löytänyt ;)
#69 • • Jusu Guest
Haloo
Nomoi
Nooooh
Jussi
Moro
No Terve
Malmin poliisi
Tarzanin alusvaatekauppa, kalsariosasto
#70 • • Karo Guest

90% kerroista vastaan "Jou?"

Loput 10% vastaan "Biatch!"

Sulle ei ilmeisesti koskaan soita kukaan työnantaja/työkaveri/professori/sukulainen?

Mä vastaan joko etunimellä tai etu- ja sukunimellä riippuen siitä onko tuntematon numero vai ei.

Jos olen ärtynyt/kiireinen, vastaan lähinnä poikaystävälle "Niiiiiin?" (kireällä äänensävyllä) tai "Kerro?" (kiukkuisesti).

:rolleyes:
#71 • • timppa^ Guest
"No mitä sie miulle soittelet?"
"G'day, fine sir"
"Mmmoi."
"Timo."
"Joutsenon kukka ja hautaus"
"Hirvensalmen poliisi"
"Kittilän teräs ja karkaisu"

enx ookki vizinpizin vizicäs.
#72 • • OSC8 Guest
Väärään numeroon soittajat on sit yks juttu. Missään nimessä ei pidä hämääntyä ja antaa soittajalle ilmi sitä että se on soittanut väärään numeroon. Sitten ei muuta ku käytännön jekkusten pariin! ;)

Esmes yks soittaja kysyi että "missäs sä oot kun en löydä sua?"...
Hetken aikaa puheltuamme päädyttiin sitten siihen että soittaja lähtee "käveleen tästä torille niin tuun sua vastaan".

Tais olla pitkä venailu sillä edessä.. :laugh:

Toinen hyvä oli kun joku heppu soitti frendille:

"tiiätsä hei missä ne paperit oikeen on, onks ne sulla??"
"jaa-a tota, ei oo mulla, et oiskohan ne jääny sit työpaikalle?"
"Joo okei! Hei mä lähenki heti tästä ajamaan konttorille sit!"

:laugh:

Tää on tietty silleen riskaabelia, että jos se väärään numeroon soittaja onkin joku psykopaatti joka hermostuu kun huomaa tulleensa jekutetuksi, mut oon ihan valmis aina ottaan sen riskin
:D
#73 • • JussiS Guest
Mul on sikäli harvinainen nimi, et meitä on Suomessa tasan seitsemän. No, jostain syystä numerotiedustelu antaa tosi usein mun numeron, kun joku pyytää yhden maalarin numeroa. Harmittaa kyl, et kukaan ei oo ottanu viel mua maalaamaan, vaikka tulisin välittömästi jos vaan hinnasta päästäis sopuun :)
#74 • • HydroGen Guest
Tuntematon numero > JAA???
Kaveri > JOO, HEP, JAA, NIIN!!!

Yleinen stantardi HALOO on vähä jääny pois käytöstä...
Harvoin joku nykyään enää vastaa noin!!
#75 • • Hempp@ Guest
Jos soittaa

Kaveri/veli: "NO MITÄ HELEVETTIÄ!?!?!? *huuto!*"

Mummo/mutsi: Sukunimi *vakavalla äänellä*

Tytsyt: "Samppa..." :hearts:
#76 • • Juki54 Guest
"Jjjjukka"
"Juu"
"Heipä hei"
"Morooo"
"Jep"
#77 • • Edited Tres Guest
85% kerroista vastaus on äree 'HÄH?!' :mad:

sit loput 15 % jakaantuu tasasesti
'hmh', 'moi' ja etunimeni välillä.

En oo puhelinihminen.
#78 • • Leaphion Guest
"Mama"
"Äitis"
"Jätehuolto Laakso"
"Tuukka Jääskeläinen puhelimessa"

Ja toi vika vielä sellasella ylivirallisella äänellä. :D
#79 • • HardS Guest

En oo puhelinihminen.

sun kans on kyl vammaista puhuu puhelimes :D
TÄYTTÄ ASIAA!
#80 • • Digital Beat Guest
huudan siihen että PÄIVÄÄ!!!! jos on kaveri, muuten vastailen etunimellä :)